جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی ایزوگام در مهرشهر کرج

نمایندگی ایزوگام در مهرشهر کرج با هدف ارائه خدماتی متفاوت به ساکنین این منطقه و حومه آن راه اندازی شده است. شرکت گام گستر این شعبه نمایندگی ایزوگام را به دلیل تقاضای بالا نسبت به خرید و نصب و اجرای این عایق رطوبتی راه اندازی کرده است. امروزه ایزوگام محبوب ترین عایق برای پشت بام، دیوار و دیگر سطوح به شمار می رود و افراد بیشتری نیاز به دریافت خدمات مربوط به نصب و اجرا و تعمیرات آن دارند.

با این هدف که ساکنین منطقه مهرشهر کرج برای دریافت سرویس های مورد نظر خود زحمت کمتری متحمل شده و خدمات را در اسرع وقت دریافت کنند، این نمایندگی اقدام به راه اندازی شعبه ای در استان البرز نموده است. فروش، نصب، زیرسازی، تعمیر و بهسازی و مشاوره های تخصصی عمده خدماتی هستند که نمایندگی مجاز ایزوگام در مهرشهر کرج به کاربران خود ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با خدمات و بخش های مختلف این نمایندگی با ما همراه باشید.

ایزوگام در مهرشهر کرج

قیمت ایزوگام در مهرشهر کرج

مبنای ایزوگام در مهرشهر کرج، دقیقا همان معیاری است که قیمت این عایق در دیگر نقاط کشور دارد. شرکت گام گستر، رسالت همیشگی خود مبنی بر ارائه بالاترین کیفیت با بهترین قیمت را در این شعبه نیز به خوبی رعایت کرده است.

به این ترتیب شما می توانید انواع ایزوگام های مرغوب و با کیفیت را از برندهای مطرح و شناخته شده، به شکل اصل و اورجینال و با قیمت مناسب خریداری کنید. نمایندگی ایزوگام در مهرشهر کرج به شما این اطمینان را می دهد که در تعیین قیمت ایزوگام و نیز کیفیت آن، اصل تعهد و اعتماد را رعایت کرده و بهترین ها را به مشتریان خود عرضه کند.

نصب انواع ایزوگام در مهرشهر کرج

برای نصب انواع ایزوگام در مهرشهر کرج کافی است با شرکت گام گستر تماس بگیرید. در این مجموعه توجه ویژه ای به انجام هرچه بهتر و درست تر فرایند نصب ایزوگام می شود. به طوری که تجهیزات به کار رفته از بین پیشرفته ترین مدل ها انتخاب شده اند و نصاب ها نیز افرادی حرفه ای و با تجربه هستند.

تمامی مراحل نصب ایزوگام در کرج اعم از زیرسازی، قیرگونی، حرارت دادن، کوبیدن لایه ها و … طوری انجام می شود که کاربران تا سالها از بابت کارکرد درست و بی نقص لایه های عایق، اطمینان کامل داشته باشند. نصاب ها تلاش خود را می کنند که ضمن اجرای درست و بی نقص هر مرحله، لایه ها را به درستی بچسبانند و پس از اطمینان از نصب درست، محل را ترک می کنند. برای دریافت خدمات نصب ایزوگام در مهرشهر کرج، می توانید با همکاران ما در شرکت گام گستر تماس بگیرید.

تعمیر ایزوگام در مهرشهر

نمایندگی رسمی ایزوگام در مهرشهر کرج، عهده دار کلیه ی فعالیت های مربوط به فروش و خدمات پس از فروش انواع مدل ها و برندهای ایزوگام در استان البرز است. این مرکز با سرلوحه قرار دادن شعار مشتری مداری در تمامی بخش هایش، همواره در تلاش بوده تا رضایت مشتریان را جلب کند. تعمیرات انواع ایزوگام در مهرشهر نیز از طریق همین مجموعه و به حرفه ای ترین شکل انجام می گردد.

اگر دیدید که ایزوگام منزل یا محل کار شما آسیب دیده و یا سقف یا دیوار نم داده است، کافی است با تیم گام گستر تماس بگیرید. همکاران ما ضمن مراجعه به آدرس شما و بررسی محل، اقدامات لازم برای تعمیر ایزوگام و بهسازی لایه های آن را انجام می دهند. کارشناسان پس از بررسی دقیق، تعیین می کنند که آیا نیاز به تعویض ایزوگام و چسباندن ایزوگام جدید است و یا مشکل سطحی تر بوده و با یک ترمیم سطحی برطرف می گردد.

خدمات آسفالت کاری در مهرشهر کرج

یکی از جمله خدماتی که توسط شرکت گام گستر برای اهالی محترم ساکن مهر شهر کرج انجام می پذیرد، خدمات آسفالت کاری با اهداف گوناگون جهت ایجاد پوششی مقاوم بر روی سطوح مختلف می باشد. به طور کلی اجرای این نوع عایق دربرگیرنده ی مجموعه عملیاتی است که معمولا در زمینه راهسازی جاده ای کارایی بیشتری دارد . ولی علاوه بر این در مناطقی از کرج مانند مهرشهر که سرعت ساخت و ساز و رشد شهری نسبتا زیاد است، پروژه های زیرسازی و آسفالت خیابان ها، کوچه ها، معابر، محوطه ها، پشت بام، پارکینگ، پارک ها و غیره تحت عنوان بخشی از مجموعه خدمات این شرکت محسوب می شوند، که توسط تیم مجرب آسفالت کار آن ها در این منطقه اجرا می شوند. 

نمایندگی آسفالتکاری در مهرشهر

کیفیت آسفالت کاری در مهرشهر چگونه است؟

آسفالت کاری در مهرشهر همان طوری که گفته شد توسط، تیم حرفه ای آسفالت کار شرکت گام گستر با سابقه درخشان و دارای اکیپ با تجربه انجام می شود. کیفیت طرح های اجرایی در این منطقه که در کرج واقع شده است به گونه ای می باشد که پس از گذشت مدت زمان بسیار زیادی از اجرای آن، هیچ گونه مشکلی در ظاهر و یا حتی بافت آن ایجاد نخواهد شد، که علت اصلی این امر، به شرکت آسفالت کار و اجرای اصولی و دقیق آن باز می گردد. همچنین لازم به ذکر است که انتخاب نوع آسفالت مناسب، بکارگیری نیرو های مجرب و متخصص و نیز ماشین آلات پیشرفته بی تاثیر نخواهند بود. بر این اساس استفاده از مواد اولیه و متریال درجه یک جهت تولید آسفالت در کنار اجرایی استاندارد، به عنوان مهم ترین اولویت شرکت آسفالت کاری مورد نظر در مهرشهر به حساب می آید.

انجام خدمات قیرگونی در مهرشهر کرج

یکی از متداول ترین روش های عایق کاری که پس از نصب ایزوگام به کار می رود، قیرگونی است که البته از این روش به علت کیفیت گونی مصرفی و ضخامت زیاد آن، بیشتر جهت عایق کردن سرویس های بهداشتی استفاده می کنند. اگر شما در مهر شهر کرج زندگی می کنید و در جست و جوی افرادی متخصص در این زمینه می باشید که به صورت ۲۴ ساعته بتوانند خدمات ارائه دهند، شما می توانید با نمایندگی ما یعنی شرکت گام گستر در این منطقه تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

تیم اجرای قیرگونی در منطقه مهرشهر

به منظور انجام قیرگونی در مهرشهر کرج حداقل به دو نفر نیروی متخصص نیازمند است، به طوری که یک نفر به عنوان کارگر جهت گرم کردن و جابجایی قیر و یک نفر نیز استاد کار برای پهن کردن مواد قیر. ولی در زمان هایی که قیرگونی باید در ارتفاع انجام شود، لازم است تا یک کارگر دیگر نیز برای بالا کشیدن قیر در محل حضور داشته باشد. شما می توانید قیرگونی محل مورد نظر خود را با اطمینان کامل و خیالی راحت به نیروهای کاردان شرکت گام گستر بسپارید، پس با ما در تماس باشید.

بله. پیش از انجام نهایی خدمات ایزوگام، کارشناس شرکت می تواند از محل بازدید کرده و نوع کار را به طور دقیقی مشخص کند.

بله. تعمیر قیرگونی یکی از جمله خدمات این شرکت محسوب می شود که دارای افراد ماهری در این زمینه می باشد.

قیمت آسفالت کاری با توجه به یک سری از مولفه ها تعیین می شود نظیر مرغوبیت و حجم مواد مصرفی و متراژی که این کار انجام می گیرد و همچنین بسته به این که جهت جدول کشی از چه نوع بلوک های سیمانی استفاده شده بر هزینه نهایی تاثیر گذار است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *