جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

قیرگونی در کرج

قیرگونی، یک عایق رطوبتی شناخته شده است که در بسیاری از پشت بام ها و سطوحی همچون دیوار و کف، مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق، همانطور که از نامش پیداست، از دو ماده قیر و گونی ساخته شده است و مقاومت نسبتا خوبی در مقابل رطوبت و … دارد. تا قبل از متداول شدن ایزوگام، قیرگونی اصلی ترین عایق رطوبتی بود که در ساختمان ها استفاده میشد.

البته هنوز هم برای بخش هایی از ساختمان، از همین پوشش استفاده می شود. شرکت گام گستر، تمامی خدمات عرضه، اجرا و ترمیم قیرگونی در کرج را به ساکنین اقصی نقاط استان البرز ارائه می دهد.

قیمت قیرگونی در کرج

قیمت اجرای قیرگونی در کرج

پیش از بررسی هزینه اجرای قیرگونی در کرج، باید بدانید که شرکت گام گستر، انواع این عایق، از قیرهای سفت، شل یا مخلوط پالایشگاهی و یا قیرگونی آماده را در بالاترین سطح کیفی، به مشتریان عرضه می کند. متریال مورد استفاده همکاران ما از میان بهترین و مرغوب ترین مواد انتخاب شده است و نصاب ها با دقت بسیار بالایی، این عایق را به بهترین شکل اجرا می کنند.

حتی در مواقع نیاز و برای محکم کاری و ماندگاری بیشتر، همکاران ما از قیر سرد و گرم نیز استفاده می کنند. با این حال، قیمت اجرای قیرگونی در کرج، بسیار منصفانه تعیین می شود. اجرت کار نصاب ها در حد تعادل است تا مشتریان محترم برای قیرگونی کردن ساختمان و بخش های مختلف آن ناچار به پرداخت هزینه های غیر معمول نباشند.

بهترین مجری قیرگونی در کرج

کیفیت کار و ماندگاری قیرگونی روی سطوح مختلف، تا حد بسیار زیادی به کیفیت نصب آن وابسته است. اگر نصاب حرفه ای این کار را انجام دهد، به خوبی با جزئیات و نکات مهم آن آشنایی داشته و می تواند آنها را به درستی اجرا کند. اما افراد مبتدی و ناشی، ممکن  است مرتکب خطاهایی شوند که در نهایت، کیفیت کار قیرگونی و مقاومت آن را کاهش دهد. چنین مسائلی به ویژه در قیرگونی سطح و کف سرویس های بهداشتی، بسیار دردسرساز خواهد بود.

بنابراین ضروری است که این کار را تنها به افرادی محول کنید که به اندازه کافی در این زمینه تجربه و مهارت دارند. ما در شرکت گام گستر، بهترین مجری قیرگونی در کرج را به شما معرفی می کنیم. همکاران ما به سبب تعهد کاری بالایی که دارند، خود را موظف می دانند که کار مشتری را به بهترین شکل انجام دهند. آنها با استفاده از بهترین تجهیزات، قیرگونی ساختمان را مطابق با آخرین متدها و استانداردها نصب می کنند تا مدت زمان بیشتری کار کند و نیاز به تعویض یا تعمیر آن در کوتاه مدت نباشد.

تعمیر قیرگونی در کرج

بله. نمایندگی گام گستر به منظور راحتی بیشتر همشهریان خود، جهت قیرگونی در کرج کلیه محصولات درخواستی مشتریان خود را درب منزل ارسال می کند.

بهترین مرکز جهت قیرگونی در کرج شرکت گام گستر است که در تمامی مناطق آن شعب مختلفی با خدمات پس از فروش متنوع دارد.

شما می توانید در صورت مشاهده ی کوچکترین مشکل در عایق خود با نمایندگی گام گستر تماس گرفته، تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی و مشاوره دهند.

خیر. نمایندگی ما برای انجام هر نوع خدمات قیرگونی در کرج نیازی به پرداخت بیعانه نداشته و پس از ثبت سفارش شما متخصص را به محل مربوطه جهت اجرای کار اعزام می کنند.

خدمات قیرگونی در کرج

خدمات قیرگونی در کرج، شامل تمامی اقداماتی است که برای اجرای این عایق، به روش های متنوع و در سطوح مختلف انجام می شوند. قیرگونی تمامی سطوح مسطح و شیب دار، اجرای قیرگونی در شیروانی، قیرکشی سرویس‌های بهداشتی، عایق بندی استخرها، لکه‌ گیری و ترمیم قیرگونی، عرضه با کیفیت ترین انواع قیرگونی و مواردی از این دست، بخشی از مهم ترین خدماتی هستند که شرکت گام گستر، به عنوان نمایندگی ایزوگام و قیرگونی در کرج به مشتریان ارائه می دهد.

گفتنی است این خدمات به تمامی مناطق استان البرز اعم از هشتگرد، نظرآباد، ساوجبلاغ،  اشتهارد، ماهدشت، محمدشهر، صفادشت، ملارد، مهرشهر، گلشهر و … ارائه می گردد.

تعمیر قیرگونی در کرج

یکی از خدمات تخصصی نمایندگی قیرگونی در کرج، ترمیم و لکه گیری این عایق است. قیرگونی ممکن است بر اثر نوسانات دمایی، نصب نادرست، برخورد را اشیاء سنگین و تیز و عواملی از این دست، آسیب دیده و نیاز به ترمیم داشته باشد. از طرفی، عمر کاری قیرگونی محدود است و پس از مدتی، خاصیت مواد به کار رفته در آن از دست می رود. گاهی تنها با لکه گیری قیرگونی، مشکل حل می شود و نیاز به تعویض آن نیست.

اما در شرایطی که تعمیر قیرگونی امکان پذیر نباشد، باید لایه ها را جدا کرده و از قیرگونی جدید استفاده کرد. تداوم مشکلات این عایق باعث می شود که سطح عایق بندی شده نشتی بدهد و رطوبت وارد فضا گردد. با این حال جای نگرانی نیست؛ چنانچه شاهد نشتی یا چکه کردن آب از هریک از بخش های ساختمان خود بودید، کافی است برای تعمیر قیرگونی در کرج، با پرسنل مجرب ما در شرکت گام گستر تماس بگیرید.

مرکز فروش قیرگونی در کرج

شرکت گام گستر به عنوان بزرگترین فروشنده قیرگونی در ایران آمادگی خود را جهت فروش عمده قیرگونی و ارائه بهترین قیمت قیرگونی در کرج اعلام می دارد، شما همشهریان گرامی می توانید جهت خرید قیرگونی با مشاورین فروش شرکت ما تماس برقرار نمایید.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *