نمایندگی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

درمیان برندهای مختلف ایزوگام که شرکت گام گستر نمایندگی فروش و عرضه آنها را دارد، ستاره طلایی دلیجان را نمی توان از قلم انداخت. یکی از معتبر ترین تولیدکنندگان ایزوگام که انواع دیگر عایق رطوبتی را نیز تولید، پخش و نصب می کند. نمایندگی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در شرکت گام گستر، به شما اطمینان می دهد که محصولات این شرکت را به صورت اصل و با بهترین قیمت عرضه می کند.

همکاران ما همچنین برای نصب ایزوگام ستاره طلایی دلیجان و تعمیر و بهسازی این عایق در پشت بام و انواع سطوح نیز در خدمتتان هستند. برای آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه و نحوه بهره مندی از این سرویس ها ادامه مطلب را دنبال کنید.

مشخصات فنی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

درباره مشخصات فنی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان باید گفت که این محصول همان طوری که گفته شد، از نوع مرغوب ترین محصولات ایزوگام در ایران بوده که از تیشو نخدار و پلی استر نبافته، پلاستیک و مشتقات عالی تهیه شده است. همچنین به علت دارا بودن قیر خالص و طبیعی اصلاح شده در ترکیب این محصول کاربردی یعنی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این عایق رطوبتی بسیار مستحکم و با دوام بوده و زود پاره نشده و لبه های آن به طور کامل سالم و ضخامت کل رول به صورت یکدست و یکنواختی می باشد. ایم محصول برند دلیجان یک عایق رطوبتی استاندارد بوده که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار شده است.

ایزوگام بی کیفیت

شرکت گام گستر به عنوان نمایندگی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان به شما پیشنهاد می دهد که از ایزوگام های نامرغوب و بی کیفیتی که با نام های مشابه برند های معروف در بازار عرضه شده اند، استفاده نفرمایید. این محصولات بی کیفیت با پیشوند و پسوند ایزوگام دلیجان به بازار ارائه شده اند. در ترکیبات این عایق های غیر استاندارد از پودر های مختلف، کوک، ضایعات پالایشگاه، مازوت، ضایعات پلاستیکی و غیره استفاده شده است که کیفیت آن ها را به شدت پایین می آورند.

به این ترتیب این محصولات از نظر ظاهر هیچ گونه تفاوتی با ایزوگام مرغوب و اصلی نداشته و اتفاقا ضمن اینکه وزن و ضخامت بالایی دارند، دارای زرق و برق بیشتری نیز هستند. بنابراین شما نباید گول مارک ها، نوشته ها، تبلیغات و نقش و نگار ها و رنگ و لعاب  روی برچسب آن ها شوید. یکی از روش های ساده جهت شناخت ایزوگام با کیفیت نسبت به ایزوگام نامرغوب این است که در زمان نصب بوی دود، گازوئیل و روغن سوخته محیط را فرا خواهد گرفت.

 

خدمات نمایندگی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات نمایندگی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان، می توان به اقداماتی همچون فروش انواع ایزوگام های ستاره طلایی، نصب و اجرای ایزوگام در دیوار، پشت بام و دیگر سطوح، اجرای قیرگونی و آسفالت در انواع سطوح، قیرکشی کف، پشت بام و دیوار، اجرای آسفالت در محوطه پشت بام و دیگر سطوح، انجام تمام مراحل اجرا و نصب ایزوگام با قیمت مناسب، ترمیم ایزوگام، جداسازی لایه های آسیب دیده و ترمیم آنها، نصب مجدد ایزوگام، نصب و اجرای ایزوگام در محل مورد نظر مشتری و تعمیرات ایزوگام و رفع معایب آن اشاره کرد. برای دریافت هریک از این خدمات کافی است با شرکت گام گستر تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

سوالات کاربران در مورد ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

قیمت ایزوگام ستاره طلایی دلیجان به نوع محصول تولیدی بستگی دارد، شما جهت استعلام دقیق قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ایزوگام استاندارد دارای وزنی بین ۴۰ تا ۴۲ کیلو گرم ، طول ۱۰ متر، عرض ۱ متر و ضخامت ۳٫۵ تا ۴ میلی متر است که ایزوگام ستاره طلایی دلیجان تمام این موارد را دارد.

همه محصولاتی که از سوی شرکت گام گستر به فروش می رسند دارای ضمانت نامه کتبی می باشند.

بعد از ثبت سفارش شما و پرداخت هزینه، سفارش شما به محل مقرری که انتخاب کرده اید ارسال می شود.

 

در صورتی که این ایزوگام از نوع روکش گرانول یا فویل آلومینیومی باشد، به این ترتیب نور را بازتاب می کند و از گرم شدن بیش از حد قیر در ایزوگام جلوگیری می نماید.

نمایندگی فروش ایزوگام ستاره طلایی

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، ستاره طلایی برند معتبر و شناخته شده ای در بازار ایزوگام است و به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خرید آن هستند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، شرکت گام گستر در خدمت شماست. این مجموعه به عنوان نمایندگی فروش ایزوگام ستاره طلایی دلیجان، انواع عایق های رطوبتی این برند را به خریداران عرضه می کند.

البته این همه ماجرا نیست. شما می توانید پیش از خرید از همکاران ما مشاوره دریافت کنید تا بهترین و با کیفیت ترین نوع ایزوگام را خریداری نمایید. نمایندگی ایزوگام ستاره طلایی به شما این اطمینان را می دهد که محصولات را با قیمت اصلی عرضه کند تا از نظر اقتصادی هم برای شما کاملا به صرفه باشد.

قیمت ایزوگام ستاره طلایی دلیجان به همراه نصب

در مورد قیمت ایزوگام ستاره طلایی دلیجان، باید گفت که شرکت تولیدکننده قیمتها را تعیین می کند. ما در شرکت گام گستر، به عنوان نمایندگی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان، قیمتهای واقعی را در نظر می گیریم. همکاران ما به دنبال جلب رضایت شما هستند و در همین راستا، قیمت ها را به شکل درست و اصولی تعیین کرده اند. پس از خرید ایزوگام، نوبت به نصب آن می رسد.

قیمت ایزوگام ستاره طلایی به همراه نصب قطعا بیشتر است و شامل دستمزد نصاب و هزینه های جانبی هم می شود. بسته به مساحت فضای مورد نظر، باید دید که چه مقدار ایزوگام نیاز دارید. سپس قیمت رول ها محاسبه شده و کارشناس با توجه به مشخصات محیط و اقدامات مورد نیاز (نظیر زیرسازی و …) قیمت نهایی را  تعیین می کند. دستمزد نصاب هم در شرکت گام گستر به منصفانه ترین شکل تعیین می شود تا بیشترین رضایت را داشته باشید.

نمایندگی ایزوگام ستاره دلیجان در کرج

شرکت گام گستر به عنوان نمایندگی مجاز ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در کرج نیز فعالیت دارد. یعنی ساکنین استان البرز و تمامی مناطق اعم از هشتگرد، نظرآباد، شهرک صنعتی بهارستان، ساوجبلاغ، ماهدشت، اشتهارد، محمدشهر، صفادشت، طالقان، عظیمیه، رجایی شهر، باغستان، شاهین ویلا، بنیاد، گلشهر و … می توانند برای خرید، نصب و تعمیر ایزوگام های این برند با شرکت گام گستر تماس بگیرند.

نمایندگی ایزوگام ستاره طلایی در تهران

ساکنین مناطق غرب، شرق، جنوب و شمال تهران هم می توانند برای دریافت خدمات نصب و اجرا یا خرید ایزوگام های ستاره دلیجان با نمایندگی ایزوگام ستاره طلایی در شرکت گام گستر تماس بگیرند. شعب مختلف این مرکز در اقصی نقاط تهران، در خدمت شما هستند تا هریک از سرویس های مورد نظرتان را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

همکاران ما ضمن ارائه راهنمایی های لازم و پاسخ دهی به پرسش های شما عزیزان، تخصصی ترین خدمات را در زمینه فروش، نصب و اجرا و نیز تعمیرات ایزوگام ستاره دلیجان، آن هم در اولین فرصت به شما ارائه می دهند.

نصب ایزوگام ستاره طلایی دلیجان با بهترین کیفیت

پس از خرید ایزوگام باید آن را نصب کنید و کیفیت نصب، تا حدی زیادی در طول عمر این عایق تاثیرگذار است. بسیار مهم است که فرایند نصب به شکل درست، کامل و تخصصی انجام شود؛ در غیر این صورت لایه ها خیلی زود آسیب می بینند و باید ظرف مدت کوتاهی، ایزوگام را تعمیر یا به طور کلی تعویض کرد.

اگر می خواهید خیالی آسوده از کیفیت نصب و اجرای ایزوگام خود داشته باشید، بهتر است انجام این پروسه را به تیم مجرب ما در نمایندگی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان محول کنید. نصاب های ما خود را متعهد می دانند که عایق بندی سطح مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت انجام دهند تا بهترین نتیجه را از کار آنها بگیرید. برای دریافت خدمات نصب ایزوگام ستاره طلایی، با شرکت گام گستر تماس گرفته و ضمن ثبت درخواست، منتظر نصاب های حرفه ای ما باشید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *