جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

قیمت قیرگونی در تهران

قیرگونی، همانطور که از نامش پیداست، ترکیبی از قیر و گونی است و به عنوان یک عایق بادوام و کاربردی برای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع عایق رطوبتی معمولا در پی سازی، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام و سطوح مشابه استفاده می شود و از نفوذ رطوبت به داخل جلوگیری می کند. برای اجرای قیرگونی در تهران و دریافت خدمات مربوط به آن می توانید با شرکت گام گستر تماس بگیرید.

همکاران ما ضمن بهره مندی از آخرین استانداردها و ابزار روز، خدماتی همچون نصب ایزوگام و قیر گونی در تهران و حومه، فروش و اجرای بهترین محصولات قیرگونی، قیرکشی انواع سطوح، تعمیر قیرگونی فرسوده و آسیب دیده، تشخیص و رفع نشتی و … را به متقاضیان ارائه می دهند. شما می توانید برای دریافت این سرویس ها در اقصی نقاط تهران با نمایندگی تعمیر و نصب ایزوگام در تهران تماس بگیرید.

قیرگونی در تهران

نصب قیرگونی در تهران

یکی از بهترین عایق های رطوبتی برای پشت بام، دیوار و کف ساختمان ها قیرگونی است. این عایق از نفوذ رطوبت جلوگیری کرده و به نوعی برای زیرسازی ایزوگام هم استفاده می شود. مسئله ای که در مورد نصب قیرگونی وجود دارد، نکاتی است که اگر به درستی رعایت نشوند، نمی توان امیدی به عملکرد این عایق داشت. به عنوان مثال، اگر بخواهید سقف سرویس های بهداشتی را قیرکشی کنید، باید حداقل ضخامت قیرگونی ۳۰ سانتی متر باشد. همچنین فرایند اجرای قیرگونی نباید در فصل زمستان و هوای سرد انجام شود و نیاز به دمای بالا دارد.

سطح زیرین این عایق باید کاملا خشک باشد و هیچ گونه رطوبتی روی آن نمانده باشد تا عایق به درستی و به شکل کامل به سطح بچسبد. برخی از کارشناسان توصیه می کنند که قیرگونی با یک لایه سیمان پوشانده شود تا آسیب کمتری به لایه های آن برسد. اما نکته مهم تر این است که نصب قیرگونی در تهران و تمام مراحل آن باید توسط افراد ماهر و متخصص در این حوزه انجام شود. شرکت گام گستر، مجری معتبر و ماهر اجرای قیرگونی و دیگر عایق های رطوبتی است که می توانید برای اجرای بی نقص مراحل قیرکشی ساختمان خود، از نصاب های مجرب این مجموعه کمک بگیرید.

برای اطلاع از قیمت انواع قیر با ما تماس بگیرید.
نصب قیرگونی در تهران

اجرای قیرگونی در تهران

یکی از مهم ترین شرایط اجرای قیرگونی در تهران این است که محل نصب قیر و گونی خشک باشد. علاوه بر این، نکته دیگری که در هنگام اجرای قیر و گونی بر روی پشت بام باید مورد توجه قرار گیرد، این است که حتما باید بررسی شود که سقف مورد نظر، توانایی تحمل وزن این عایق را داشته باشد و از طرف دیگر پیش از نصب و اجرای قیرگونی حتما باید شیب مورد نیاز برای هدایت آب به سمت ناودان ها و آبریزها تأمین شود. در صورت فراهم بودن این شرایط، باید مراحل مختلف اجرای قیرگونی توسط نصابان ماهر و مجرب انجام گیرد تا تمامی نکات با دقت اجرا شود و عایق کاری بالاترین کیفیت را داشته باشد. مراحل اجرای قیرگونی، به ترتیب عبارتند از:

  • برای اجرای قیرگونی در تهران، مرحله اول این است که پیش از اجرای قیرگونی، باید سطح مورد نظر با استفاده از سیمان کاملا پوشش داده شود. در این مرحله باید دقت شود که سیمان ترک برندارد و به این ترتیب قیر بتواند به طور کامل سطح را بپوشاند.
  •  
  • مرحله دوم پخش کردن قیر بر روی پوشش سیمانی است. در این مرحله نیز مهم ترین مسئله این است که سطح مورد نظر کاملا با استفاده از قیر پوشش داده شود تا سطح عایق کاری شده کاملا ایزوله شود و به هیچ عنوان آب به درون آن نفوذ ننماید.
  •  
  • در مرحله سوم روی قیر با استفاده از یک لایه گونی، پوشانده می شود، البته لایه گونی باید با دقت روی سطح باز شود به نحوی که چین خوردگی بر روی آن باقی نماند.
  •  
  • در مرحله چهارم نیز قیر نرم و قیر سفت را ترکیب می کنند و با استفاده از مخلوط به دست آمده، لایه دوم قیر، بر روی گونی ریخته می شود.
  •  
  • در مرحله پنجم قیر و گونی به صورت معکوس اجرا می شود تا راه نفوذ آب به طور کامل بسته شود.

کارشناسان ما در شرکت گام گستر، پیش از اجرای عایق کاری، تمامی شرایط لازم برای اجرای قیرگونی در سطوح مورد نظر را بررسی می کنند و در صورت محیا بودن تمامی شرایط، اجرای قیر و گونی توسط ماهرترین قیرکاران تهران، به صورت تضمینی برای شما انجام خواهد شد.

قیمت قیرگونی در تهران

برای تعیین هزینه نصب قیر و گونی باید به فاکتورهای مختلفی توجه کرد که اولین و مهم ترین آنها متراژ و مساحت سطحی است که قرار است عایق بندی شود. حجم قیرگونی و کیفیت مواد مورد استفاده هم دیگر عواملی هستند که کارشناسان با توجه به آنها قیمت اجرای قیر و گونی را تعیین می کنند. البته هزینه قیرکشی بسته به سطح مورد نظر هم متفاوت است. سرویس بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام و هریک از انواع سطوح، قیمت های متفاوتی برای اجرای قیرکشی دارند.

همچنین باید این نکته را در نظر داشت که قیرگونی به صورت یک لایه، دولایه و یا سه لایه انجام می شود یا سطوحی که به عایق ‌کاری نیاز دارند باید ترمیم و بهینه ‌سازی شوند. جدای از این موارد، باید دستمزد نصاب را نیز به هزینه های نصب قیر گونی اضافه کرد. کارشناسان ما در شرکت گام گستر، پس از بررسی ساختمان و سطح مورد نظر و با توجه به فاکتورهای ذکر شده، منصفانه ترین هزینه را تعیین و از شما اخذ می کنند.

نوع قیر

واحد

قیمت

قیر شل پاسارگاد بشکه ۷۰/۶۰

بشکه ۲۲۰ لیتری

۱۷۰۰۰۰۰ تومان

قیر مخلوط پاسارگاد بشکه ۲۵/۸۵

بشکه ۲۲۰ لیتری

۱۸۶۰۰۰۰

قیر حلبی ۱۷ کیلویی شل و مخلوط

۱۴ تا ۱۵ کیلوگرم 

۱۶۰۰۰۰

قیر سفت کارتنی

۱۱ کیلو گرم

 
قیمت قیرگونی در تهران

تعمیر قیرگونی در تمام مناطق تهران

قیرگونی هم ممکن است مانند دیگر عایق های رطوبتی، آسیب دیده و نیاز به ترمیم یا لکه گیری داشته باشد. عوامل مختلف، موجب ایجاد شکاف یا نشتی می شوند و به دنبال آن، رطوبت و نم به سقف یا سطح نفوذ می کند. در این شرایط، نیاز به تعمیر قیرگونی است که خود، مراحل و روشهای ویژه ای دارد. کارشناس باید محل را بازدید کرده و پس از تعیین شدت آسیب دیدگی، اقدامات لازم را برای ترمیم این عایق انجام دهد. همچنین ترمیم قیرگونی به عنوان یک ضرورت برای افزایش طول عمر عایق و طول عمر ساختمان شناخته می شود.

گاهی خرابی این عایق با لکه گیری قیرگونی برطرف می شود و گاهی هم نیاز به تعویض کامل لایه ها و قیرکشی مجدد سطح می باشد. پس از انجام مراحل تعمیر، مقاومت عایق افزایش پیدا کرده و مقاومت آن در برابر بارش ها و انواع رطوبت بیشتر می شود. شرکت گام گستر، آمادگی این را دارد که با اعزام کارشناسان مجرب به اقصی نقاط تهران، تخصصی ترین خدمات تعمیر و لکه گیری قیرگونی را به متقاضیان ارائه دهد.

اجرای قیرگونی

بله. این شرکت جهت اجرای انواع خدمات قیرگونی، در تمامی مناطق تهران دارای شعب مختلفی می باشد.

شما اهالی محترم پایتخت می توانید در صورت مشاهده ی هر نوع مشکل در عایق کاری قیر و قونی خود، با نمایندگی های رسمی ما تماس حاصل فرمایید.

گونی ۴۰×۷ یکی از انواع گونی های چتایی درجه ۳ است که طرفداران زیادی دارد و پر فروش ترین و پر مصرف ترین گونی چتایی در بازار گونی ایران است. شرکت گام گستر علاوه بر استفاده از مرغوب ترین انواع گونی چتایی، در صورت درخواست مشتری، به منظور مقرون به صرفه تر شدن هزینه عایق کاری، از این نوع گونی نیز استفاده می نماید.

قیر سرد در واقع پوشش قیری اصلاح شده ی پلیمری است که نحوه ی اعمال آن به صورت اجرای سرد می باشد. به طوری که برای بکار بردن آن، می توان بدون نیاز به گرما با سهولت و سرعت بالا سطوح عمودی و افقی را با روش های معمول مانند قلمو، غلطک و بهترین روش اسپری عایق کاری کرد. شرکت گام گستر نیز با توجه به شرایط و در صورت تمایل مشتری، از این روش های نوین نیز استفاده می نماید.

بله. تمامی محصولات و خدمات قیر و گونی ارائه شده توسط شرکت گام گستر دارای ضمانت نامه می باشند و درصورتی که اهالی محترم تهران برای قیر گونی ساختمان های خود از خدمات شرکت گام گستر استفاده کنند، در آینده از خدمات پس از فروش این شرکت نیز به صورت رایگان بهره مند خواهند شد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *