جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

نصب ایزوگام روی شیروانی

برای نصب ایزوگام روی شیروانی می توانید با نمایندگی ایزوگام در شرکت گام گستر تماس بگیرید. سقف های شیروانی به دلیل زیبایی ظاهری که دارند، اخیرا مورد استقبال قرار گرفته اند. به طوری که علاوه بر مناطق شمالی کشور، در دیگر شهرها هم مشاهده می شود. با توجه به شیب موجود در این سقف ها، نصب ایزوگام روی آنها نکات و حساسیت های ویژه ای دارد.

این کار باید توسط نصاب های حرفه ای انجام شود تا با اجرای درست و بدون ایراد، بهترین کیفیت و عملکرد را برای کاربر داشته باشد. در ادامه نکات مهمی را در خصوص نصب ایزوگام روی شیروانی بررسی می کنیم. نصاب های حرفه ای شرکت گام گستر هم در خدمت شما هستند تا ضمن اجرای زیرسازی، ایزوگام را روی سقف شیروانی نصب کنند.

نصب ایزوگام روی شیروانی

ضرورت های نصب ایزوگام روی شیروانی

تفاوتی ندارد که سقف یک ساختمان شیروانی باشد یا معمولی؛ در هر صورت برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان، باید سقف را ایزولاسیون کرد. در میان عایق هایی مثل قیرگونی و … ایزوگام به دلیل نصب ساده تر و دوام بیشتر، طرفداران بیشتری هم دارد. به طور کلی می توان ضرورت های نصب ایزوگام روی شیروانی را در موارد زیر خلاصه کرد:

عدم هدر رفتن انرژی

با این که ایزوگام یک عایق رطوبتی است، اما نقش بسزایی در جلوگیری از هدر رفتن انرژی دارد. پشم شیشه موجود در ایزوگام، آن را به یک عایق خوب برای گرما و سرما هم تبدیل کرده است. بنابراین با نصب ایزوگام روی سقف شیروانی می توان از هدررفت انرژی در این ساختمان ها هم جلوگیری کرد.

برای لکه گیری و اجرای ایزوگام در شهریار با ما تماس بگیرید.

عایق صدا

یکی از مهم ترین مزایای نصب ایزوگام روی شیروانی، این است که مثل عایق صدا عمل می کند. صدای باران روی شیروانی بعضا آزاردهنده است و به همین دلیل می توان از ایزوگام برای کاهش این صدا استفاده کرد. در اینجا ایزوگام، به یک عایق ضدصدا تبدیل شده و چنین صداهایی را کاهش می دهد.

عایق رطوبت

مهم ترین کاربرد ایزوگام روی شیروانی، عایق رطوبت است. ایزوگام بهترین عایق برای رطوبت ناشی از برف و باران است و می توان با استفاده از آن از نفوذ رطوبت حاصل از بارندگی به داخل ساختمان جلوگیری کرد.

بهترین نوع ایزوگام برای عایق کردن شیروانی کدام است؟

یکی از مهم ترین نکاتی که باید پیش از نصب ایزوگام روی شیروانی به آن توجه داشت، انتخاب نوع ایزوگام است. هر نوع ایزوگامی را نمی توان روی سقف های شیروانی نصب کرد. برای ایزولاسیون شیروانی باید از ایزوگام های ضخیم استفاده کرد. همکاران ما در شرکت گام گستر، برای این کار از ایزوگام های ۲لایه و یا ۳لایه استفاده می کنند. البته نصب ایزوگام طرح دار هم گزینه دیگری است که مشتریان می توانند انتخاب کنند.

نحوه اجرای ایزوگام روی سقف شیروانی چگونه است؟

نصاب های شرکت گام گستر برای اجرای ایزوگام روی شیروانی از ملات استفاده می کنند. ملات باعث یکدست شدن ایزوگام می شود و استحکام آن را افزایش می دهد. پس از یکدست شدن سطح، یک لایه قیر هم کشیده می  شود تا چسبندگی سطح با ایزوگام را افزایش دهد. در نهایت فرایند نصب ایزوگام روی شیروانی انجام می شود.

نکات ایمنی برای اجرای ایزوگام روی شیروانی

بسیار مهم است که در طول فرایند نصب ایزوگام روی شیروانی، نکات ایمنی با دقت رعایت شوند. اولین مسئله ایمنی این است که برای ایزوگام کاری روی شیروانی، حرارت بیشتری روی لایه ها اعمال شود. حرارت بالا روی شیروانی، لایه های پشم شیشه را آب کرده و موجب آتش سوزی می شود. نصاب های شرکت گام گستر برای جابجایی روی سطح شیروانی از روی ستون ها حرکت می کنند. همچنین همکاران ما برای اجرای ایزوگام روی شیروانی از تجهیزات ایمنی استفاده می کنند تا امنیت کار به بهترین شکل تامین شود.

قیمت ایزوگام شیروانی چقدر است؟

قیمت ایزوگام شیروانی، بستگی به نوع آن دارد. بدون شک ایزوگام های ۲ و سه لایه گران تر از دیگر مدل ها هستند. همچنین در صورت تمایل به نصب ایزوگام روی شیروانی از نوع طرح دار، باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ایزوگام مخصوص شیروانی و نحوه نصب و اجرای آن می توانید با شرکت گام گستر تماس بگیرید.

1/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *