جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

طرح های جدید ایزوگام

ایزوگام طرح دار امروزه محبوبیت بالایی دارد و بسیاری از افراد برای ایزولاسیون دیوار و بخش های بیرون ساختمان خود از این نوع ایزوگام استفاده می کنند. امروز شما را با طرح های جدید ایزوگام آشنا می کنیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

لازم به ذکر است که شرکت گام گستر به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز ایزوگام، انواع ایزوگام های طرح دار را نیز به متقاضیان عرضه می کند. شما عزیزان می توانید برای سفارش، خرید و نصب و اجرای انواع طرح های جدید ایزوگام با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی  کنند.

ایزوگام طرح دار چیست؟

حدود ۱۰ سالی است که ایزوگام های طرح دار وارد بازار ایران شده اند. چمن، آجر، شش ضلعی آبی، رنگی، طرح پارکت و … بخشی از رایج ترین طرح هایی هستند که برای ایزوگام ها در نظر گرفته می شوند. طرح های جدید ایزوگام و به طور کلی عایق های طرح دار، بیشتر برای نمای بیرونی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت های مختلفی نیز در این حوزه فعالیت داشته و انواع ایزوگام های طرح دار را تولید و عرضه کرده اند و مشتریان تنوع بسیار خوبی را شاهد هستند. چنانچه تمایل به خرید این نوع ایزوگام و ایزولاسیون ساختمان خود با این نوع عایق رطوبتی دارید، کارشناسان شرکت گام گستر برای ارائه راهنمایی های لازم در خدمت شما هستند.

طرح های جدید ایزوگام چند نوع هستند؟

به طور کلی ایزوگام های طرح دار در چند نوع و با کیفیت ها و جنس های مختلف تولید شده اند. در مورد طرح های جدید ایزوگام هم به همین صورت است و این نوع عایق به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود. طرح های جدیدی که ایزوگام ها دارند شامل طرح آجری، آجرنما، چمنی، لانه زنبوری، سرامیک، سنگ، موزاییک، چوب و حتی ورساچه می شوند.

طرح های جدید ایزوگام

قیمت طرح جدید ایزوگام چقدر است؟

بدون شک قیمت ایزوگام طرح دار از انواع ساده و بدون طرح بیشتر است. علت این مسئله هم متریالی است که در ساخت لایه ها به کار می رود. بسته به جنس این عایق، قیمت طرح های جدید  ایزوگام به شکل متفاوت محاسبه می شود. ضخامت فویل به کار رفته در ایزوگام هم در قیمت آن تاثیرگذار است.

البته از تاثیر فاکتورهای دیگری همچون قیمت قیر و تغییرات آن، کیفیت الیاف شیشه یا تیشو، قیمت پلی استر، نوع ایزوگام، وزن و ضخامت لایه ها و برند هم نباید غافل شد. درواقع قیمت طرح های جدید ایزوگام تا حد زیادی به این موارد بستگی دارد. در شرکت گام گستر تلاش می شود که انواع ایزوگام طرح دار با بهترین و مناسب ترین قیمت به فروش برسد تا مشتریان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

قیمت ایزوگام طرح چمن در نمایندگی گام گستر به چه صورتی است؟

شرکت های معتبر بسیاری ایزوگام طرح چمن را ارائه می دهند که شما می توانید این محصول زیبا و کاربردی را با در نظر گرفتن نشان ملی استاندارد و درجه کیفیت آن با کمترین قیمت ممکن از مجموعه ما خرید نمایید. جهت استعلام قیمت و سفارش انواع ایزوگام طرح چمن با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

ایزوگام طرح دار چه کاربردی دارد؟

ایزوگام های طرح دار بیشتر در فضاهایی استفاده می شوند که در دید سایر افراد هستند. فضاها و سطوحی که دیده می شوند و جزو بخش های بیرون ساختمان به حساب می آیند. زیبا سازی ساختمان، زیباسازی دیوارهای بیرونی، ایزولاسیون دیوارها، کف استخر و زمین ورزشی، مقاوم سازی ساختمان ها و به طور کلی زیباسازی نماهای بیرونی، اصلی ترین کاربردهای ایزوگام طرح دار به شمار می روند.

با توجه به محبوبیت این مدل، شاهد عرضه طرح های جدید ایزوگام در بازار هستیم. شرکت گام گستر هم در راستای عرضه محصولاتی مطابق با سلیقه مشتریان محترم، انواع جدید و بروز ایزوگام طرح دار را عرضه می کند. همچنین همکاران ما در فرایند نصب ایزوگام هم کنار مشتریان هستند و در صورت نیاز، خدمات مربوط به تعمیر و بهسازی این عایق را نیز به متقاضیان ارائه می دهند.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *