جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی ایزوگام در غرب تهران

برای دریافت انواع خدمات مربوط به خرید، نصب و تعمیر ایزوگام در غرب تهران کافی است با شرکت گام گستر تماس بگیرید. همکاران ما در تمامی مناطق غرب پایتخت اعم از شهرک غرب، سعادت آباد، گیشا، ستارخان، شهر زیبا و … در خدمت شما هستند. در این مجموعه انواع ایزوگام و دیگر عایق های رطوبتی از برندهای معتبر به فروش می رسد.

مشتریان محترم می توانند پس از خرید، تقاضای نصب و اجرای ایزوگام در پشت بام، دیوار، استخر و … را نیز به ثبت برسانند. در صورت بروز مشکل، پارگی، خرابی و هر ایراد دیگری در لایه های ایزوگام هم تیم تعمیرات شرکت گام گستر ضمن بررسی خرابی و انجام اقدامات لازم، مشکل را برطرف می کنند.

۴٫۷/۵ – (۲۸ امتیاز)

خدمات ایزوگام در غرب تهران

فروش انواع ایزوگام های معتبر به صورت اورجینال، نصب و اجرای ایزوگام در پشت بام و دیگر سطوح، اجرای قیرگونی و آسفالت در انواع سطوح، قیرکشی کف، پشت بام و دیوار، اجرای آسفالت در محوطه پشت بام و دیگر سطوح، انجام تمام مراحل اجرا و نصب ایزوگام با قیمت مناسب، ترمیم ایزوگام، جداسازی لایه های آسیب دیده و ترمیم آنها، نصب مجدد ایزوگام، نصب و اجرای ایزوگام در محل مورد نظر مشتری و تعمیرات ایزوگام و رفع معایب آن اشاره کرد. برای دریافت خدمات ایزوگام در غرب تهران با شرکت گام گستر تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

ایزوگام در غرب تهران

تعمیر ایزوگام در مناطق غرب تهران

همه عایق های حرارتی با گذشت زمان دچار آسیب می شوند و به دلایل مختلف خراب می شوند. عمر مفید ایزوگام در حالت عادی بین ۸ تا ۱۰ سال است. اما عواملی همچون تابش مستقیم نور آفتاب، برخورد لایه ها با اشیاء و اجسام سنگین یا نوک تیز و … موجب کاهش عمر مفید لایه ها می شوند. در این شرایط آب و رطوبت به داخل نفوذ می کند و لایه های ایزوگام دیگر کارایی قبل را ارائه نمی دهند.

تعمیر ایزوگام در غرب تهران توسط شرکت گام گستر و به شکل حرفه ای و تخصصی انجام می شود. برای این منظور همکاران ما از قیرگونی استفاده می کنند و یا لایه های قدیمی و آسیب دیده را با لایه های جدید جایگزین می نمایند. نمایندگی ایزوگام در غرب تهران کنار شماست تا مشکل و ایراد این عایق رطوبتی را برطرف کند. در صورت نیاز، ایزوگام کهنه کاملا کنده شده و ورق های جدید جایگزین آن می گردد.

عوامل مؤثر بر قیمت ایزوگام در غرب تهران

قیمت ایزوگام بستگی به عوامل مختلفی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم. اولین مورد جنس ایزوگام می باشد. برترین برندهای ایزوگام برای تولید محصولات خود از مواد اولیه ی با کیفیتی استفاده می کنند تا محصول نهایی مطابق استانداردهای روز دنیا و دارای کیفیت مورد قبول مشتریان باشد.

علاوه بر این گاهی قیمت بالاتر یک برند ایزوگام ممکن است به دلیل ارائه ی خدمات پس از فروش بیشتر و خاصی باشد که به نوبه ی خود یک امتیاز هم محسوب می شود. یکی دیگر از عوامل تأثیر گذار بر قیمت ایزوگام مصرفی، نوع ایزوگام می باشد. با توجه به اینکه ایزوگام مورد نظر از نوع روکش دار می باشد و یا بدون روکش، و یا این که روکش ایزوگام از نوع فویل آلومینیومی ساده می باشد و یا طرح دار، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.

همچنین تعداد لایه های ایزوگام مصرفی نیز تأثیر گذار است. این که از نوع ایزوگام دولایه استفاده شده است و یا تک لایه . به طور کلی قیمت ایزوگام روکش دار بالاتر از ایزوگام بدون روکش، و قیمت ایزوگام دولایه بالاتر از ایزوگام تک لایه می باشد. در بین ایزوگام های روکش دار نیز، قیمت ایزوگام های با روکش طرح دار بالاتر از روکش های ساده می باشد. علاوه بر همه ی این مسائل در مناطقی که از کارخانه ی تولید کننده ی ایزوگام فاصله دارند، قیمت تمام شده ی ایزوگام در هر منطقه با توجه به  مسافت از درب کارخانه تعیین می شود.

خوشبختانه همکاران ما در نمایندگی های شرکت گام گستر در غرب تهران توانسته اند با حذف واسطه ها، برترین برند های ایزوگام در غرب تهران را به قیمت درب کارخانه به مشتریان ارائه کنند. شما نیز می توانید با بهره مندی از هر یک از خدمات ایزوگام در شرکت گام گستر، احساس رضایت و خرسندی را به خود هدیه دهید.

نصب و اجرای ایزوگام در غرب تهران

نصب و اجرای ایزوگام، شرایط و نکاتی دارد که اگر به درستی رعایت نشوند، موجب کاهش شدید عمر و عملکرد این عایق می گردد. میزان دمای لازم برای ذوب شدن ایزوگام باید به درستی تامین شود و زیرسازی هم باید به شکل کامل و بی عیب انجام گردد. سطح زیری لایه های ایزوگام باید کاملا خشک و تمیز باشد تا لایه ها به صورت کامل بچسبند و احتمال جدا و کنده شدن آنها به حداقل برسد.

آب بندی پشت بام هم مرحله بسیار مهمی است که باید به صورت کامل و درست انجام شود. اگر آب بندی کامل انجام نشود، احتمال نشتی رطوبت و نم دادن سقف و دیوار و حتی چکه کردن این بخش ها بسیار بالا خواهد بود. برای این که از نصب و اجرای ایزوگام در غرب تهران به شکل درست و بدون ایراد و کاستی اطمینان داشته باشید، تیم گام گستر با مجرب ترین کارشناسان این حوزه در خدمت شما هستند.

فروش انواع ایزوگام در منطقه غرب تهران

نمایندگی فروش ایزوگام در غرب تهران، مجموعه ای با سابقه است که به صورت تخصصی در زمینه فروش عایق های رطوبتی، قیرگونی، آسفالت و … فعالیت می کند. تمامی مدل ها و برندهای معتبر و شناخته شده ایزوگام، به صورت اصل و اورجینال و با قیمت های واقعی در این مرکز به متقاضیان عرضه می شوند.

قانونی بودن فعالیت های این نمایندگی باعث جلب اطمینان و رضایت کاربران شده و خیال آنها را از بابت خرید محصول اصلی راحت نموده است. شرکت گام گستر، انواع خدمات پس از فروش ایزوگام را نیز به مشتریان و خریداران محترم ارائه می دهد. بنابراین ما در مراحل بعدی و برای نصب، زیرسازی، تعمیر و بهسازی ایزوگام پشت بام و دیگر سطوح هم در کنار شما هستیم.

4.7/5 - (28 امتیاز)

4 پاسخ

  1. من قبلا از خدمات شما استفاده کردم و کیفیت ایزوگام کاریتون خیلی عالی بود، خواستم ازتون تشکر کنم و به بقیه بگم که میتونن رو شرکت شما حساب کنن

  2. سلام. ۴ ساله که پشت بوممون ایزوگام شده و رو به خرابیه. میشه تعمیرش کرد یا باید دوباره نصب بشه؟

    1. سلام وقت بخیر. بله امکان تعمیر ایزوگام وجود داره
      برای بازدید رایگان میتونید با همکاران ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *