جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام ایزوتک تبریز

ایزوگام ایزوتک تبریز، یکی از عایق های رطوبتی با کیفیت است که مشتریان زیادی دارد. کیفیت بالا در کنار تنوع مدل، این ایزوگام را به یکی از پرطرفدارترین ها تبدیل کرده اند. شرکت گام گستر به عنوان نمایندگی ایزوگام، در زمینه فروش و نصب و تعمیر ایزوگام ایزوتک تبریز فعالیت می کند. لذا می توانید برای خرید یا دریافت خدمات پس از فروش محصولات این برند، با همکاران ما در ارتباط باشید.

مشخصات ایزوگام ایزوتک تبریز

تمامی محصولات ایزوگام برند ایزوتک تبریز با استفاده از مواد اولیه ی درجه یک و مرغوب و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و متدهای روز دنیا تولید می شوند و با گذر از آزمایشگاه های کنترل کیفی به دست مشتریان می رسد و دارای کیفیت تضمین شده و استانداردهای بین المللی هستند. این ایزوگام دارای فاکتورهای بسیاری جهت برخورداری از کیفیت بالا و حفظ این کیفیت در طول عمر مفید آن می باشد که به وسیله ی این فاکتورها به راحتی می توان به کیفیت و کارایی بسیار بالای این محصول پی برد. برخی از ویژگی های این نوع ایزوگام عبارتند از:

  • عایق های رطوبتی برند ایزوتک تبریز دارای ضمانت نامه ی کتبی کارخانه می باشند که نشان از مرغوبیت و کیفیت بسیار بالای آن هاست.
  • این ایزوگام ها دارای فویل آلومینیومی مرغوب و درجه یک می باشند.
  • ایزوگام ایزوتک از الیاف پلی استر با تراکم بسیار بالا تولید می شود.
  • در مراحل ساخت و تولید این محصول از بهترین نوع الیاف تیشو استفاده می شود.
  • در تولید محصولات برند ایزوتک تبریز به میزان شصت الی هفتاد درصد قیر استفاده می شود.
  • این عایق های رطوبتی پیش ساخته، از لحاظ مشخصات ظاهری مانند ابعاد رول ها، ضخامت، وزن و … کاملا مطابق با استانداردهای موجود می باشند.
  • این ایزوگام ها دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی هستند و در مراحل تولید آن ها، تمامی آزمایش های کنترل کیفی به منظور تست کیفیت و استحکام این محصولات انجام می گیرد.

فروش ایزوگام ایزوتک تبریز

ایزوگام ایزوتک تبریز از جمله ایزوگام های درجه یک با کیفیتی بسیار بالا است که از لحاظ کیفیت قابل رقابت با نمونه های مرغوب خارجی بوده و به کشورهای دیگر نیز صادر می گردد. اما اگر شما هموطنان عزیز قصد خرید این عایق رطوبتی معتبر و استاندارد را دارید، تنها در صورتی می توانید اطمینان داشته باشید که این نوع ایزوگام را به قیمت مناسب خریداری نموده اید، که به طور مستقیم با کارخانه تولید کننده این محصول در ارتباط باشید.

در چنین شرایطی این نوید را به شما می دهیم که شرکت گام گستر به عنوان مرکز پخش و فروش ایزوگام ایزوتک تبریز در تمامی مناطق تهران و کرج فعالیت داشته و انواع مختلف محصولات این برند را با همکاری کارخانه تولید کننده آن، با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. بنابراین نمایندگی های مرکز گام گستر در تهران و کرج، راهی برای ارتباط مستقیم با کارخانه ایزوتک تبریز و خرید این این محصول به صورت ارزان و بی واسطه است. شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، به صورت حضوری به آدرس نمایندگی های این شرکت در محل زندگی خود مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های ثبت شده در سایت این شرکت تماس حاصل فرمایید.

قیمت ایزوگام ایزوتک تبریز

شرکت ایزوتک تبریز، ایزوگام هایی با کیفیت بالا تولید و عرضه می کنند. به همین دلیل قیمت ایزوگام ایزوتک تبریز، هم رده با محصولات درجه یک است. برخورداری از فویل آلومینیومی مرغوب، تراکم بالای پلی استر، بهره مندی از بهترین انواع تیشو و درصد مناسب قیر، تنها بخشی از ویژگی های محصولات این برند به شمار می روند.

شرکت گام گستر، ایزوگام های این شرکت را با قیمت اصلی به مشتریان عرضه می کند. شما می توانید پیش از خرید و برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد قیمت ایزوگام های ایزوتک، از جداول مربوطه در وب سایت دیدن کرده و یا با تیم فروش تماس بگیرید.

ایزوگام ایزوتک تبریز

خرید عایق ایزوتک تبریز

اگر تمایل به استفاده از ایزوگام ایزوتک تبریز در پشت بام منزل خود و یا دیگر سطوح دارید، نگرانی بابت خرید نداشته باشید. کارشناس نمایندگی ایزوگام در شرکت گام گستر، انواع محصولات این برند را با قیمت اصلی، به متقاضیان عرضه می کنند. همکاران ما اول شما را راهنمایی می کنند تا با توجه سطح مورد نظرتان و البته بودجه ای که دارید، بهترین نوع عایق را برای ایزولاسیون سطح انتخاب کنید.

سپس رول های ایزوگام ایزوتک تبریز، به تعداد کافی به شما عرضه می شوند. در این مجموعه شما ایزوگام را با بهترین قیمت خریداری می کنید و می توانید از کیفیت و دوام آن اطمینان کامل داشته باشید.

نصب و اجرای ایزوگام ایزوتک تبریز

بهتر است نصب و اجرای ایزوگام ایزوتک تبریز یا هر برند دیگری را به افرادی محول کنید که در این زمینه تجربه دارند. در بسیاری از موارد، نصاب های ناشی ایزوگام را به شکل نادرست نصب کرده و باعث افت کیفیت آن می شوند. این در حالی است که نصاب های حرفه ای شرکت گام گستر، عملیات نصب ایزوگام و تمامی مراحل آن را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به بهترین شکل انجام می دهند.

تجربه ای که کارشناسان این مرکز در زمینه نصب ایزوگام دارد، به آنها کمک می کند که تمامی مراحل را به شکل درست و اصولی انجام دهند. آنها ضمن شناخت عواملی که به لایه ها در حین نصب آسیب می رسانند، از بروز هرگونه آسیب دیدگی در حین اجرای ایزوگام جلوگیری می کنند.

هزینه نصب ایزوگام ایزوتک

در مورد قیمت نصب ایزوگام ایزوتک تبریز، بهتر است از کارشناسان نصب ایزوگام اطلاعات کسب کنید. در حالت کلی، هزینه اجرای ایزوگام به عوامل مختلفی بستگی دارد. قبل از هر چیز، متراژ فضای مورد نظر اهمیت دارد. به تناسب مساحت فضا، نیاز به تعدادی رول دارید و این مورد، در تعیین قیمت نهایی نصب تاثیرگذار است.

همچنین بر اساس این که عملیات زیرسازی چقدر زمان ببرد و به چه مواد و تجهیزاتی نیاز داشته باشد، هزینه نصب ایزوگام متفاوت است. در نهایت دستمزد نصاب را نیز باید در نظر داشت؛ شرکت گام گستر ضمن ارائه با کیفیت ترین خدمات برای نصب ایزوگام ایزوتک، دستمزد نصاب ها را نیز به منصفانه ترین میزان تعیین کرده است.

 

شما عزیزان ساکن در تهران و کرج می توانید با مراجعه ی حضوری به آدرس نمایندگی های رسمی شرکت گام گستر و یا به صورت اینترنتی از طریق ثبت سفارش در سایت این شرکت، انواع مختلف محصولات این برند را به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه تهیه کرده و با هزینه حمل رایگان در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

بله. تمامی محصولات ایزوگام ایزوتک تبریز، در نمایندگی های رسمی شرکت گام گستر در تهران و کرج با شرایط فروش ویژه به مشتریان عرضه می شوند و متقاضیان خرید این برند محبوب می توانند جهت اطلاع از شرایط فروش و تخفیفات ویژه ی انواع مختلف این محصول، به آدرس نمایندگی های این شرکت مراجعه کرده و یا از طریق شماره های تماس ثبت شده در سایت این شرکت، با همکاران ما در واحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمایند.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *