جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

فروش، تعمیر و نصب ایزوگام بیست بیست

ایزوگام بیست بیست از جمله محصولاتی است که به دلیل کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه ی درجه یک در تولید آن، مورد تأیید کارشناسان مجرب و متخصصان شاغل در زمینه عایق کاری بوده و به دلیل سابقه ی درخشانی که دارد، طرفداران بسیار زیادی نیز در بین مردم جامعه دارد. این محصول به دلیل مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، جزء ایزوگام های درجه یک و با کیفیت موجود در بازار ایزوگام کشور، دسته بندی می شوند.

این ایزوگام های پرطرفدار پس از تولید ، به طور مستقیم از این کارخانه به مشتریان این محصول در سراسر کشور ارسال می گردند. شرکت گام گستر نیز در تمامی نمایندگی های خود در تهران و کرج، این نوع ایزوگام را با پایین ترین قیمت و به قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

نصب ایزوگام بیست بیست

مشخصات ایزوگام بیست بیست

ایزوگام بیست بیست از پلی استر سوزنی نبافته و همچنین الیاف شیشه ای نخدار تولید می شود. قیر به کار رفته در ساخت و تولید این نوع ایزوگام، از نوع قیر اصلاح شده با پلیمر BPP است. به عبارت ساده تر این برند از ایزوگام از انواع ایزوگام پلیمری از نوع BPP است که از قیر خالص ۷۰-۶۰ تشکیل شده است و این نوع قیر که به عنوان عنصر اصلی سازنده ی این ایزوگام است، دارای کیفیت بسیار بالایی است. ایزوگام مورد نظر پس از تولید و انجام تمامی آزمایش های تشخیص کیفی مورد نیاز و رسیدن به مرحله ی تأیید، در رول هایی به طول ۱۰ متر و عرض یک متر به بازار عرضه می گردد.

ضخامت واقعی این محصول برابر با ۴ میلی متر است و وزن تقریبی هر رول ۴۵ کیلوگرم می باشد. این ایزوگام دارای انعطاف پذیری و مقاوت بسیار بالایی است و به دلیل دارا بودن همین ویژگی های منحصر به فرد و استفاده از متریال درجه یک در تولید آن، دارای طول عمر مفید طولانی تری نسبت به انواع مشابه است. این ایزوگام درجه یک دارای استاندارد ملی ایران به شماره ۳۸۸۵، استاندارد ایزو ۹۰۰۲  و همچنین استاندارد SGS بوده و دارای کیفیت بسیار بالا و صادرات گسترده به کشور های مختلف است.

انواع ایزوگام بیست بیست

ایزوگام های بیست بیست از نوع ایزوگام های پلیمری هستند که دارای مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی بوده و در انواع مختلف تولید و روانه ی بازار مصرف می شوند. مهم ترین انواع ایزوگام محبوب بیست بیست که در بازار ایران وجود دارند، عبارتند از ایزوگام تک لایه، ایزوگام دولایه و ایزوگام پنج لایه که در انواع بدون روکش و همچنین انـواع روکش دار با روکش آلومینیومی در بازار به فروش می رسند.

فروش ایزوگام بیست بیست

ایزوگام بیست بیست کاربرد زیادی در صنعت ساختمان و ساخت انواع سازه دارد و به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد، خرید و فروش آن نیز دارای روند صعودی و افزایشی در بین مصرف کنندگان است. شرکت معتبر گام گستر که همواره در زمینه ی پخش و فروش ایزوگام های درجه یک و استاندارد در تهران و کرج فعالیت داشته است، به عنوان نمایندگی رسمی این نوع ایزوگام در مناطق مختلف تهران و کرج می باشد که انواع مختلف این ایزوگام را با پایین ترین قیمت و به قیمت عمده به مشتریان خود عرضه می کند.

شما عزیزان برای اطلاع از قیمت های روز هر یک از انواع این ایزوگام در تهران و یا کرج، می توانید به آدرس نمایندگی های مجموعه ی گام گستر در محل سکونت خود مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های درج شده در سایت این شرکت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در واحد فروش این مجموعه، پاسخگوی تمامی سؤالات شما خواهند بود.

قیمت ایزوگام بیست بیست در تهران

همانطور که می دانید کلیه ی تاجران و همچنین شرکت های مختلف، همواره تلاش می کنند تا محصولات خود را با بهترین قیمت در بازار به فروش برسانند و به این ترتیب گام بزرگی را در راستای افزایش تقاضا برای محصولات خود بردارند. از طرفی ایزوگام نیز به نوعی به منظور جلوگیری از هدر رفت سوخت و انرژی و از همه مهم تر به منظور جلوگیری از ایجاد خسارت در ساختمان به کار می رود. بنابراین به دلیل استفاده ی گسترده از این محصول و همچنین انواع مختلف ایزوگام موجود در بازار و رقابت برندهای مختلف، قیمت آن برای بسیاری از خریداران مهم است و همواره تلاش می کنند تا بهترین و مرغوب ترین ایزوگام را با مناسب ترین قیمت در بازار تهیه کنند.

قیمت ایزوگام بیست بیست در تهران در نمایندگی های مختلف شرکت گام گستر برابر با قیمت درب کارخانه است. این مجموعه به واسطه ی تجربه ی بالایی که دارد، توانسته است با حذف واسطه ها و همچنین تمامی هزینه های اضافی از جمله حذف هزینه ی حمل برای مشتریان، این محصول را مناسب ترین قیمت در تمامی مناطق تهران به فروش برساند.

قیمت ایزوگام بیست بیست در مناطق مختلف کرج

به طور کلی قیمت انواع مختلف ایزوگام در کرج با توجه به قیمت آن نوع ایزوگام در تهران محاسبه می شود و در برآورد این قیمت، مسائلی مانند فاصله از تهران و یا دوری و نزدیکی به کارخانه تولید ایزوگام نیز به دلیل وجود فاکتور مهمی مانند هزینه حمل و نقل، در نظر گرفته می شود. اما از آن جایی که قیمت ایزوگام از جمله فاکتورهایی است که توجه زیادی به آن می شود و بر روی میزان خرید و فروش آن، تأثیر مستقیم دارد؛

بنابراین شرکت گام گستر نیز در نمایندگی های مختلف خود در تمامی مناطق کرج از جمله: عظیمیه، مهرشهر، جهانشهر، گوهر دشت، فردیس، حصارک، شاهین ویلا و … اقدام به فروش ایزوگام بیست بیست به صورت مستقیم از درب کارخانه با مناسب ترین قیمت نموده است و قیمت ایزوگام در مناطق مختلف کرج را برای مشتریان خود برابر با قیمت آن در تهران و به قیمت درب کارخانه در نظر می گیرد و با این سیاست کاری فوق العاده توانسته است، در بین تأمین کنندگان این ایزوگام، بخش قابل توجهی از بازار را به دست بگیرد و مهم تر از همه این که، توانسته است موجبات رضایت مندی مشتریان خود را فراهم نماید.

شرکت گام گستر به دلیل دارا بودن سابقه ی درخشان در زمینه ی انواع عایق های رطوبتی و عرضه ی انواع محصولات ایزوگام بیست بیست با مناسب ترین قیمت در تمامی مناطق تهران و کرج و همچنین به دلیل مشتری مداری بالا، توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کرده و به عنوان برترین نمایندگی این نوع ایزوگام در تهران و کرج شناخته شود.

این نوع ایزوگام در نمایندگی های مختلف شرکت گام گستر در تهران و کرج همراه با خدمات پس از فروش فوق العاده ای مانند بیمه نامه ی معتبر و ضمانت نامه ی ۱۰ ساله به فروش می رسد و مشتریان عزیز می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل، به صورت رایگان از خدمات پس از فروش بی نظیر این مجموعه بهره مند گردند.

بله. این مجموعه ی معتبر دارای نصابان ایزوگام مجرب و متخصصی که که کار نصب و راه اندازی ایزوگام بیست بیست و سایر انواع ایزوگام را به حرفه ای ترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان برای شما انجام می دهند.

بله. در تمام نمایندگی های گام گستر در تهران و کرج انواع خدمات تعمیر ایزوگام بیست بیست، از جمله ترمیم و لکه گیری و یا تعویض آن و …  به صورت کاملا تضمینی اجرا می گردد تا نشتی و خرابی موجود در سطح کاملا برطرف گردد.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *