جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی ایزوگام در آزادی تهران

شرکت گام گستر از جمله مجریان محبوب ایزوگام در آزادی است که با در نظر گرفتن سابقه ی درخشان و تجربه ی طولانی مدت که در زمینه ی انواع خدمات مربوط به عایق کاری دارد، توانسته است با جلب رضایت مشتریان خود در این منطقه، به عنوان برترین نمایندگی ایزوگام در این منطقه از تهران شناخته شود؛ از این رو قصد داریم تا جهت دسترسی آسان و راحت به انواع خدمات این مجموعه، شما را با این نمایندگی موفق و معتبر آشنا کنیم.

از آنجایی که امروزه اکثر نمایندگی ها، به دلیل مزایایی که در بیشتر موارد ایزوگام نسبت به عایق های دیگر دارد، به طور معمول در زمینه ی اجرای پروژه های خود، جهت عایق کاری پشت بام ساختمان ها، دیوار ها و سطوح گوناگون دیگر، از این عایق های پیش ساخته استفاده می کنند؛ این نوع عایق به سرعت به یک جایگزین بسیار عالی برای عایق های دیگر تبدیل شده است. از این رو شرکت گام گستر نیز جهت رفاه حال مصرف کنندگان خود به ارائه ی انواع خدمات ایزوگام در این منطقه، با کیفیت بالا و هزینه ی مقرون به صرفه می پردازد.

نمایندگی ایزوگام در آزادی تهران

نمایندگی رسمی فروش ایزوگام در آزادی تهران

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، و همچنین به دلیل تنوع بسیار زیادی که در بازار ایزوگام کشور وجود دارد، اغلب افرادی که تصمیم به عایق کاری ساختمان خود می گیرند، گزینش و انتخاب یک ایزوگام درجه یک، به عنوان یک دغدغه و مشکل مهم برای آن ها تلقی می شود. چرا که با وجود تنوع این محصولات و فراوانی برندهای مختلف ایزوگام های موجود در بازار، انتخاب مرغوب ترین و کارآمد ترین نوع و برند ایزوگام، کار ساده ای نیست.

اما شما همشهریان گرامی ساکن در این منطقه از تهران می توانید این مشکل را با مراجعه به نمایندگی رسمی فروش ایزوگام در آزادی تهران به آسانی حل نمایید. اهالی محترم این منطقه پس از تماس و یا مراجعه حضوری به آدرس نمایندگی های گام گستر قادر خواهند بود تا تمامی پروژه های عایق کاری خود را جهت اجرا با اطمینان خاطر به کارشناسان حرفه ای ما بسپارند. این مرکز ضمن فروش انواع و برندهای مختلف ایزوگام، به منظور ایجاد اطمینان در متقاضیان گرامی، همواره کارکرد محصولات خود را تضمین می کنند؛ بنابراین شما عزیزان می توانید با خاطری آسوده از این مرکز پرطرفدار خرید کرده و از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

انواع خدمات ایزوگام در منطقه آزادی

نمایندگی ایزوگام گام گستر به عنوان یک مجموعه ی شناخته شده جهت ارائه ی انواع خدمات عایق کاری در منطقه آزادی از قبیل: انواع خدمات ایزوگام در منطفه آزادی، آسفالت کاری، قیرگونی و … می باشد که از کادری مجرب، با سابقه و متخصص استفاده می کند. برخی از خدماتاین شرکت برای شما همشهریان عزیز به ویژه ساکنین محترم خیابان حجاج، بلوار عزیزی، بلوار معراج، خیابان آزادی، خیابان شهیدان، خیابان دهقان، خیابان قیاسوند، خیابان بسیج، خیابان هاشمی و … عبارتند از:

فروش و پخش انواع مختلف ایزوگام، نصب و راه اندازی عایق های رطوبتی گوناگون، اجرای زیرسازی صحیح پیش از عایق کاری، اجرای یک شیب بندی استاندارد در محل مورد نظر، انجام تعمیرات عایق های رطوبتی از جمله: ترمیم و لکه گیری انواع ایزوگام، تعویض قیرگونی فرسوده، ترمیم رویه های آسفالتی و …، اجرای قیرگونی با متریال درجه یک و با کیفیت، اجرای کلیه ی خدمات آسفالت کاری به صورت دستی و همچنین به صورت مکانیزه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و …

نصب و راه اندازی ایزوگام در آزادی

مجموعه ی گام گستر همواره به تمامی افرادی که قصد نصب و راه اندازی ایزوگام در آزادی تهران را به صورت کاملا اصولی، دقیق و استاندارد دارند، توصیه می کند که علاوه بر استفاده ی بهینه از یک ایزوگام با کیفیت و درجه یک، کلیه ی مراحل اجرا و نصب آن را نیز به طور صحیح و طبق دستورالعمل های لازم انجام دهند.

چرا که در غیر این صورت، چنانچه شما از بهترین عایق هم استفاده کرده باشید، اما اجرای آن توسط یک ایزوگام کار مجرب انجام نشود، قطعا در آینده ای نه چندان دور، شاهد نشتی ایزوگام خود شده و به این ترتیب متحمل خسارات سنگین و هزینه های زیادی خواهید شد. بنابرای اگر شما نیز از ساکنین محترم تهران می باشید و قصد ایزوگام در آزادی را دارید، به منظور کسب اطمینان از کار نصب ایزوگام ساختمان خود، توصیه می کنیم که این امر را به تیم ایزوگام کار متخصص ما در نمایندگی گام گستر بسپارید تا این شرکت کلیه ی خدمات نصب و راه اندازی ایزوگام را با متخصص ترین نصابان ایزوگام و همچنین با هزینه ای مقرون به صرفه برای شما انجام دهد.

ترمیم و لکه گیری ایزوگام در آزادی

کلیه ی عایق های رطوبتی، از هر برندی که باشند، پس از گذشت مدت زمان مشخصی، در حدود ۱۰ الی ۱۵ سال، ممکن است به دلایل مختلفی در برخی از قسمت ها دچار فرسایش، ساییدگی، خرابی، برآمدگی، خراش و در نتیجه نشتی و نفوذ رطوبت شوند.

شما همشهری گرامی می توانید در صورت مواجه و مشاهده ی چنین مشکلاتی، با مجموعه ی محبوب گام گستر تماس بگیرید تا کارشناسان فنی و مجرب ما در کوتاه ترین فرصت، جهت بررسی میزان و علت خرابی عایق، در محل مورد نظر حضور یافته و نظر کارشناسی خود را اعلام نمایند و در نهایت ایزوگام شما را به صورت کاملا تضمینی تعمیر کنند.

توجه داشته باشید که در صورتی که ایزوگام، در قسمت های زیادی کارایی خود را از دست داده باشد، بهتر است که به طور کلی تعویض شود. اما اگر ایزوگام مورد نظر، فقط در برخی از قسمت ها به دلایل مختلفی از قبیل: برخورد اشیاء نوک تیز و یا قرار گرفتن اجسام سنگین بر روی آن، دچار نشتی و نفوذ رطوبت شده باشد، در این شرایط می توان جهت صرفه جویی در هزینه های مصرفی، تنها بخش های آسیب دیده را ترمیم یا لکه گیری نمود.

قیمت ایزوگام در میدان آزادی

برآورد قیمت ایزوگام در آزادی تهران به این صورت است که همواره کارشناسان مربوطه، با توجه به متراژ و رول های ایزوگام مصرفی جهت عایق کاری، آن را محاسبه می کنند. البته توجه داشته باشید که در اصل قیمت ایزوگام های متنوع با توجه به عوامل دیگری همچون نوع آن ها نیز متفاوت می باشد. دستور کلی محاسبه ی قیمت آن ها به این ترتیب است که هزینه ی ایزوگام فویل دار بیشتر از نوع بدون فویل آن و قیمت ایزوگام دولایه نیز به طبع بالا تر از مدل تک لایه آن می باشد.

لازم به ذکر است که هزینه ی برندهای گوناگون ایزوگام، در نقاط مختلف تهران نیز با توجه به میزان مسافت آن ها از کارخانه های تولید کننده ی آن ها و همچنین نوسانات قیمت ها در بازار، متغیر می باشد. شما اهالی محترم منطقه آزادی تهران می توانید با کیفیت ترین برند های ایزوگام را با اطمینان خاطر و با قیمتی مقرون به صرفه، از نمایندگی های مرکز گام گستر در این منطقه تهیه نمایید.

پیمانکار رسمی خدمات آسفالت کاری در آزادی

مجموعه ی گام گستر به عنوان پیمانکار رسمی خدمات آسفالت کاری در آزادی می باشد که تمامی همشهریان عزیزی که تصمیم به استفاده از خدمات آسفالت کاری در این منطقه را دارند، می توانند با تیم فنی و متخصص آسفالت کار این مرکز تماس بگیرند تا این مجموعه، در کوتاه ترین زمان، کارشناسان خود را به منظور ارائه ی عملیات مورد نظر به مکان مربوطه اعزام کند و پروژه مورد نظر را به نحو احسن و با بالاترین کیفیت و کارایی انجام دهند.

در دنیای امروزی کاربرد عمده ی خدمات آسفالت کاری در صنعت جاده سازی، ساخت راه ها، محوطه سازی کوچه و خیابان ها و … می باشد. مجموعه ی موفق گام گستر، انواع خدمات پخش و اجرای آسفالت کاری را با بهترین کیفیت و کارکرد مطلوب، هم به صورت دستی و هم به صورت مکانیزه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و ماشین آلات نوین برای شما متقاضیان گرامی انجام می دهند.

قیرگونی در منطقه آزادی تهران

در این قسمت قصد داریم تا شما را با برخی از خدمات قیرگونی در منطقه آزادی تهران توسط شرکت گام گستر آشنا کنیم؛ این خدمات متنوع به شرح زیر می باشند:

  •  فروش، پخش و اجرای عایق قیرگونی در سطوح مختلف
  •  محوطه سازی صحیح
  •  شیب بندی دقیق
  • زیر سازی اصولی
  •  تعمیرات قیرگونی از جمله ترمیم، لکه گیری در بخش هایی که دچار صدمه شده اند و همچنین تعویض قیرگونی کهنه و فرسوده

توجه داشته باشید که امروزه با وجود روی کار آمدن عایق های پیش ساخته، قیرگونی همچنان در برخی از نقاط ساختمان ها نظیر: سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه، استخر، پی ساختمان، محوطه و … کاربرد دارد و این مجموعه ی معتبر در تمامی پروژه های خود، از مواد اولیه ی درجه یک استفاده می نماید، تا قیر مورد استفاده، چسبندگی لازم را جهت ایزولاسیون داشته و به طور کامل به سطح مورد نظر بچسبد و بازدهی لازم را به عنوان یک عایق رطوبتی داشته باشد.

اهالی محترم منطقه آزادی می توانند جهت اطلاع از نحوه ی محاسبه هزینه نهایی انواع عایق های رطوبتی به ویژه ایزوگام و همچنین آگاهی از قیمت روز انواع و برندهای مختلف ایزوگام، با کارشناسان ما در واحد فروش نمایندگی های شرکت گام گستر تماس حاصل فرمایند و یا به صورت حضوری به آدرس نمایندگی های این شرکت مراجعه نمایند.

بله. این مجموعه برای برندهای مختلف ایزوگام، دارای شرایط فروش ویژه ای است که شما همشهریان عزیز می توانید جهت اطلاع از میزان تخفیف های برندهای مختلف، به سایت این شرکت مراجعه کنید و یا با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *