جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام در تهرانسر

امروزه با توجه به گسترش بسیار زیاد استفاده از ایزوگام به عنوان عایق رطوبتی در ساختمان ها، تعداد کارخانه های تولید ایزوگام در کشور نیز به سرعت گسترش یافته اند، اما متأسفانه ایزوگام های تولیدی در تمامی این کارخانه ها به صورت استاندارد و از مواد اولیه ی مرغوب تولید نمی شوند، و همین امر سبب شده است که در کنار ایزوگام های استاندارد و برندهای مرغوب، ایزوگام‌های نامرغوب و غیر استاندارد نیز در کشور به فراوانی یافت شوند. بنابراین برای شناخت یک ایزوگام مرغوب در هنگام خرید، حتما باید مشخصات و ویژگی‌های ایزوگام با کیفیت و استاندارد را شناخت ولی این مسئله برای همه ی افراد امکان پذیر نمی باشد.

یک روش راحت و مطمئن نیز این است که ایزوگام مورد نیاز برای عایق کاری سطوح در ساختمان های خود را از شرکت های معتبر و مراکز فروش مطمئن تهیه کنید تا اطمینان داشته باشید که از ایزوگام‌های با کیفیت موجود در بازار برای عایق کاری ساختمان های خود استفاده کرده اید.

شرکت گام گستر که به عنوان معتبرترین نمایندگی خدمات ایزوگام در تهرانسر شناخته شده است، آماده ی عرضه ی برترین برند های ایزوگام در تهرانسر به مشتریان خود می باشد. شما اهالی محترم تهرانسر می توانید با مراجعه به شرکت گام گستر، با آسودگی خاطر ایزوگام مصرفی خود را از میان برندهای مرغوب موجود در این شرکت تهیه کرده و برای محصول خریداری شده، ضمانت نامه معتبر نیز دریافت کنید.

نمایندگی ایزوگام در تهرانسر

نمایندگی فروش ایزوگام در تهرانسر

در عایق کاری سطوح مختلف ساختمان، یکی از مسائل مهم و تأثیر گذار مسئله خرید ایزوگام است. اما با توجه به وجود تنوع بالای تولیدات ایزوگام در کشور و برند های مختلفی که در بازار ایزوگام وجود دارد، انتخاب یک برند با کیفیت و استاندارد، نیازمند تخصص بالایی است که همه ی افراد نمی توانند به درستی از پس این کار برآیند. بنابراین چاره ی کار استفاده از مشاوره ها و راهنمایی های کارشناسان با تجربه در این زمینه می باشد.

مشاوران و کارشناسان ما با سال ها تجربه ی کاری موفق در زمینه ی عایق کاری در نمایندگی ایزوگام در تهرانسر آماده ارائه ی مشاوره ی رایگان به شما عزیزان می باشند تا شما را برای انتخاب بهترین برند ایزوگام و یا دریافت خدمات عایق کاری متناسب با نیاز شما، راهنمایی کنند.

شرکت گام گستر به عنوان ارائه کننده ی برترین برند های ایزوگام در کشور، آماده‌ ی عرضه ی ایزوگام های استاندارد، همراه با خدمات پس از فروش به شما عزیزان در تهرانسر می باشد.

نصب و اجرای ایزوگام در تهرانسر

در صورتی که تمامی مراحل نصب و اجرای یک ایزوگام با کیفیت به درستی و بدون نقص، مطابق استاندارد های موجود انجام شود؛ عملکرد خوبی خواهد داشت و عمر مفید آن به حدود ۱۵ سال می رسد، اما اگر کوچکترین ایرادی در مراحل نصب وجود داشته باشد، ممکن است از همان روزهای اول بعد از نصب، در قسمت هایی که دارای مشکل نصب می باشد، دچار نشتی شود که در این صورت موجب ایجاد خسارات و هزینه هایی در ساختمان خواهد شد.

بنابراین با توجه به اهمیت زیادی که کار نصب استاندارد و حرفه ای ایزوگام در ساختمان دارد، حتما پیشنهاد می شود که از یک نصاب ایزوگام با تجربه برای این کار استفاده شود.

شرکت گام گستر با استفاده از یک تیم کاری با تجربه و ایزوگام کارهای حرفه ای، کار نصب و اجرای ایزوگام در تهرانسر را به صورت استاندارد و با عالی ترین کیفیت انجام می دهد. شما ساکنان محترم تهرانسر نیز می توانید با تکیه بر توان تخصصی همکاران ما، برترین کیفیت عایق کاری و ایزوگام در ساختمان های خود را با ما تجربه کنید.

تعمیر ایزوگام های فرسوده و دچار خرابی در تهرانسر

عایق کاری سطوح مختلف و همچنین پشت بام در ساختمان ها، حتی اگر به وسیله ی برترین برند ایزوگام نیز انجام شده باشد، به دلیل اینکه در معرض تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، عمر مفید مشخصی در حدود ۱۵ سال خواهد داشت و پس از این مدت ممکن است در برخی از قسمت ها دچار خرابی و نشتی شده و دیگر کارایی لازم را نداشته باشد. حتی ایزوگام های سالمی که مدت زیادی از نصب آنها نگذشته است نیز ممکن است بر اثر حوادثی مانند برخورد اشیاء تیز به سطح آن ها و یا قرار گیری اجسام سنگین بر روی آن ها دچار خرابی و در نتیجه نشتی شوند.

علاوه بر این ها خرابی ایزوگام ممکن است دلایل دیگری داشته باشد و گاهی حتی ممکن است دلیل نشتی، خرابی ایزوگام نبوده و به دلیل وجود مشکلاتی در سقف و یا سطح مورد نظر باشد. از آن جایی که تشخیص دلیل نشتی یک کار کاملا کارشناسی و تخصصی می باشد،

به دلیل حساسیت های بالایی که کار تعمیر ایزوگام دارد، حتما باید کار تعمیر ایزوگام توسط یک تیم تخصصی و با تجربه انجام گیرد تا موجب تحمیل هزینه های مضاعف در ساختمان نگردد. کارشناسان و متخصصان ما در شرکت گام گستر در زمینه ی تعمیر ایزوگام آماده ی ارائه ی تمامی خدمات ایزوگام در تهرانسر از جمله خدمات ترمیم و لکه گیری و یا تعویض ایزوگام به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از روش های نوین می باشند.

قیمت ایزوگام در تهرانسر چگونه محاسبه می شود؟

قیمت ایزوگام در تهرانسر با توجه به متر مربع ایزوگام مصرفی محاسبه می گردد و عوامل متعدد دیگری نیز در محاسبه ی قیمت ایزوگام تأثیر دارند؛ از جمله جنس و برند ایزوگام؛ و اینکه از چه نوع ایزوگامی استفاده شود، بدون فویل باشد یا فویل دار؛ دستمزد ایزوگام کار در تهرانسر و…

از آنجا که علاوه بر کیفیت، یکی از مهمترین مسائلی که مشتریان به هنگام خرید یک کالا و یا خدمات همواره به آن توجه دارند، قیمت آن محصول و یا خدمات می باشد؛ شرکت گام گستر نیز در تمامی نمایندگی های ایزوگام در تهرانسر، با عرضه ی برترین برندهای ایزوگام به قیمت درب کارخانه و ارائه ی خدمات عایق کاری با پایین ترین قیمت، همواره به دنبال جلب بیشترین رضایت مشتریان خود بوده است.

آسفالت کاری در تهرانسر

از جمله خدمات آسفالتکاری که شرکت گام گستر توسط نیروهای متخصص و باتجربه در تهرانسر ارائه می کند، عبارتند از: پخش و اجرای آسفالت به صورت مکانیزه با استفاده از ماشین آلات پیشرفته در تمامی سطوح، زیر سازی و شیب بندی، محوطه سازی و همچنین ترمیم و لکه گیری آسفالت در قسمت خرابی ها

آیا شرکت گام گستر خدمات قیرگونی در تهرانسر ارائه می دهد؟

شرکت گام گستر ارائه دهنده ی تمامی خدمات عایق کاری از جمله قیر گونی در تهرانسر می باشد. شما عزیزان در تهرانسر می توانید با مراجعه به نمایندگی های شرکت گام گستر تمامی خدمات قیر و گونی در تهرانسر را با مناسب ترین قیمت و با اجرای ماهرترین تیم قیرکار در تهرانسر دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *