جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام در حصارک کرج

در این مقاله قصد داریم در مورد ایزوگام در حصارک کرج صحبت کنیم و خبرهای خوشی را برای اهالی محترم حصارک در کرج داریم.

کسانی که قصد عایق کاری سطوح مختلف در ساختمان های خود را دارند، همواره به دنبال یافتن یک ایزوگام مرغوب و استاندارد می باشند تا با اطمینان از کیفیت محصول خریداری شده، یک عایق کاری با کیفیت در ساختمان های خود داشته باشند. دلیل این میزان از حساسیت در مورد عایق کاری، این است که در صورتی که کوچکترین نشتی رطوبت در سطوح مختلف از جمله پشت بام وجود داشته باشد، این نشتی علاوه بر اینکه به لایه های زیرین سقف و حتی گچ کاری نیز نفوذ کرده و موجب ایجاد خسارت می شود، ممکن است حتی به دیوار ها نیز رسیده و هزینه های بیشتری به دنبال داشته باشد.

در این آشفته بازار تولید ایزوگام، کار برای مشتریان خرید ایزوگام سخت تر شده است و بسیاری از آنان به هنگام خرید، برای انتخاب ایزوگام مصرفی خود دچار سر در گمی می شوند.

قیمت ایزوگام در حصارک کرج

یکی از راه های رهایی از این سر در گمی این است که پیش از اقدام به خرید، با ویژگی های انواع ایزوگام های با کیفیت و استاندارد آشنا شوند تا بتوانند انتخاب درستی داشته باشند. اما این روش به دلیل اینکه نیازمند تجربه و تخصص بالایی می باشد، معمولا برای همه امکان پذیر نیست.

روش دوم این است که ایزوگام مصرفی از نمایندگی های معتبری تهیه شود که سابقه ی درخشانی در زمینه ی فروش ایزوگام های استاندارد و با کیفیت دارند.شرکت گام گستر با سالها تجربه و سابقه ی درخشان در زمینه ی انواع خدمات عایق کاری، از سوی مشتریان به عنوان برترین نمایندگی فروش و نصب ایزوگام شناخته شده است.

نمایندگی فروش ایزوگام در حصارک 

همواره برای کسانی که قصد عایق کاری سطوح ساختمان های خود را دارند، انتخاب برند ایزوگام مصرفی، به عنوان یک دغدغه و مسئله ی مهم بوده است. زیرا با وجود تنوع محصولات ایزوگام موجود در بازار، انتخاب بهترین نوع ایزوگام کار دشواری به نظر می رسد. اما باز هم با همراهی شرکت گام گستر، اصلا جای نگرانی وجود ندارد!

خبر خوب ما برای اهالی محترم حصارک کرج این است که از این پس می توانند از صفر تا صد تمامی کارهای عایق کاری خود را به شرکت گام گستر بسپارند که به عنوان برترین نمایندگی عرضه ی خدمات ایزوگام در تهران و کرج، در حصارک کرج نیز فعال می باشد.

شرکت گام گستر علاوه بر فروش برترین برند های ایزوگام در حصارک کرج، به جهت اطمینان خاطر مشتریان خود، کیفیت محصولات خود را نیز تضمین می کند. مشتریان محترم شرکت گام گستر در حصارک کرج می توانند با مراجعه به نمایندگی های این شرکت، از خدمات پس از فروش این شرکت بهره مند گردند.

انواع خدمات عایق کاری شرکت گام گستر در حصارک کرج

شرکت گام گستر ارائه دهنده ی تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان خود، در زمینه ی انواع عایق های رطوبتی اعم از ایزوگام، آسفالت کاری و قیرگونی می باشد و با سالها تجربه در این زمینه، همواره از نیروهای کاری ماهر و با تجربه و همچنین مهندسان و کارشناسان متخصص استفاده می کند.

برخی از انواع خدمات عایق کاری که شرکت گام گستر در حصارک کرج ارائه می دهد، عبارتند از:

  1. فروش برترین برندهای ایزوگام به قیمت درب کارخانه در تهران و کرج
  2. نصب و اجرای ایزوگام بر روی انواع سطوح توسط نیروهای کاری ماهر و با تجربه
  3. انجام زیرسازی های مورد نیاز، قبل از اجرای عایق کاری
  4. شیب بندی پشت بام و محوطه پیش از اجرای عایق کاری
  5. انجام تعمیرات ایزوگام از قبیل ترمیم و لکه گیری با بهره گیری از مشاوره ی کارشناسان متخصص و مسلط در زمینه ی عایق کاری
  6. اجرای عایق های قیر گونی با کیفیت بالا بر روی سطوح مختلف
  7. آسفالت کاری و محوطه سازی به صورت مکانیزه و دستی
  8. ارائه ی انواع خدمات ترمیم و نگهداری آسفالت

نمایندگی ایزوگام شرق در حصارک کرج

ایزوگام شرق از جمله عایق های رطوبتی مرغوب و پرفروش موجود در بازار می باشد که برای تولید آن از مواد اولیه درجه یک استفاده می شود. ایزوگام شرق در دو نوع فویل دار و بدون فویل تولید می شود که هر دو نوع آن، از مواد اولیه ی مرغوب می باشند و قیمت روز ایزوگام فویل دارمعمولا ۵ الی ۱۰ درصد بالاتر از نوع بدون فویل آن است.

ایزوگام شرق از جمله ایزوگام هایی می باشد که در شرکت گام گستر به قیمت درب کارخانه به مشتریان ارائه می گردد. اهالی محترم حصارک کرج نیز می توانند ایزوگام شرق را با مراجعه به هر یک از نمایندگی های شرکت گام گستر در کرج تهیه کرده و از خدمات پس از فروش و ضمانت های آن نیز بهره مند گردند.

 خدمات ایزوگام دلیجان در حصارک

در زمینه ی عایق های رطوبتی و ایزوگام، اولین نامی که همه ی مردم با آن آشنا هستند، ایزوگام دلیجان می باشد. مشتریان ایزوگام نیز بیشتر تمایل به خرید این برند از ایزوگام دارند. ایزوگام دلیجان برترین برند ایزوگام کشور می باشد که در دو نوع ایزوگام فویل دار و بدون فویل تولید می شود. ایزوگام دلیجان به دلیل استفاده از مواد اولیه ی مرغوب، ایزوگام های با کیفیتی تولید می کند که دارای طول عمر مفید بالایی می باشند.

نکته جالبی که در مورد ایزوگام دلیجان وجود دارد این است که بر خلاف تصور عموم مردم، دلیجان نام کارخانه ی تولید کننده ی ایزوگام نیست، بلکه نام شهرستانی است که بهترین برند های ایزوگام کشور در آنجا تولید می شوند و در این شهرستان کارخانه های متعددی برای تولید ایزوگام وجود دارند.

شرکت گام گستر جهت رضایت خاطر مشتریان خود، به هنگام ارائه ی خدمات عایق کاری به آن ها، ایزوگام دلیجان را با قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان قرار می دهد

نصب و اجرای ایزوگام در حصارک کرج

برای داشتن یک عایق کاری استاندارد و بدون نشتی، علاوه بر استفاده از ایزوگام با کیفیت و استاندارد، تمامی مراحل نصب و اجرا نیز باید به درستی و مطابق استانداردها انجام شود. چرا که اگر نصب ایزوگام ایرادی داشته باشد، حتی در همان روزهای اول بعد از نصب، با اولین بارش دچار نشتی شده و علاوه بر ایجاد خسارت، موجب تحمیل هزینه های اضافی نیز خواهد شد. بنابراین برای اجرای ایزوگام حتما باید از نیروهای کاری با تجربه و متخصص استفاده شود.

شما ساکنان محترم حصارک کرج برای این که اطمینان داشته باشید، کار نصب ایزوگام ساختمان های شما به درستی و به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد، پیشنهاد می کنیم نصب و اجرای ایزوگام ساختمان های خود را به همکاران با تجربه ی ما در شرکت گام گستر بسپارید. نمایندگی های شرکت گام گستر تمامی خدمات نصب و اجرای ایزوگام در حصارک کرج را با بالاترین کیفیت و با دستمزد مناسب انجام می دهند .

ترمیم و لکه گیری ایزوگام در حصارک کرج

ایزوگامی که بر روی سطوح مختلف از جمله پشت بام استفاده می شود، ممکن است پس از مدتی در برخی از قسمت ها دچار خرابی هایی گردد؛ در صورتی که این خرابی ها در قسمت های زیادی وجود داشته باشند و ایزوگام به دلایل مختلف از جمله تابش مستقیم نور خورشی و گرما، کارایی خود را از دست داده باشد، بهتر است ایزوگام به طور کلی تعویض گردد. در تعویض ایزوگام معمولا برای جلوگیری از بار اضافی به پشت بام، لایه ی ایزوگام قبلی کنده می شود و پس از بررسی سطح مورد نظر و در صورت نیاز، انجام زیرسازی های لازم، لایه ی ایزوگام جدید چسبانده می شود.

اما گاهی ممکن است ایزوگام در قسمت های محدودی از سطح به دلایل مختلف از جمله برخورد اشیاء تیز و یا قرار گرفتن اجسام سنگین بر روی آن، دچار خرابی گردد که در این صورت بهتر است برای صرفه جویی در هزینه ها، فقط قسمت های آسیب دیده ترمیم یا لکه گیری شوند.

گاهی اوقات نیز دلیل نشتی رطوبت، وجود مشکلاتی در زیرسازی سطح و یا تأسیسات و … می باشد. بنابراین کار تعمیر ایزوگام یک کار کاملا کارشناسی می باشد، زیرا علاوه بر این که اجرای تعمیرات نیاز به مهارت زیادی دارد، قبل از تعمیر حتما باید علت دقیق نشتی مشخص گردد.

با توجه به اهمیت و حساسیت هایی که کار تعمیر ایزوگام دارد، توصیه می شود که شما اهالی محترم حصارک کرج، در صورت نیاز به خدمات تعمیر ایزوگام، با مشاوران و کارشناسان ما در شرکت گام گستر تماس گرفته و از راهنمایی ها و نظرات کارشناسی مشاوران ما بهره مند شوید. نمایندگی های شرکت گام گستر در کرج تمامی خدمات ترمیم و لکه گیری ایزوگام در حصارک کرج را با بهترین کیفیت به شما عرضه خواهند کرد.

نصب و ترمیم آسفالتکاری در طرشت

قیمت ایزوگام در حصارک 

محاسبه ی قیمت ایزوگام بر مبنای متراژ ایزوگام مصرفی برای عایق کاری سطح مورد نظر انجام می شود. اما به طور کلی قیمت ایزوگام های مختلف با توجه به نوع آن ها متفاوت است. قانون کلی به این صورت می باشد که قیمت ایزوگام فویل دار بالاتر از ایزوگام بدون فویل، و قیمت ایزوگام دولایه بالاتر از ایزوگام تک لایه می باشد.

قیمت ایزوگام در مناطق مختلف نیز با میزان فاصله ی آن ها از کارخانه ی تولید کننده ایزوگام، تغییر می کند.

قیمت ایزوگام در کرج بر مبنای قیمت ایزوگام در تهران محاسبه می گردد. اما ساکنان محترم حصارک کرج می توانند برای عایق کاری ساختمان های خود برترین برند های ایزوگام موجود در بازار را از نمایندگی شرکت گام گستر در کرج به قیمت درب کارخانه تهیه کنند.

خدمات آسفالت کاری در حصارک کرج

امروزه بیشترین کاربرد آسفالتکاری در صنعت راه سازی و ساخت جاده ها و همچنین محوطه سازی می باشد.

شرکت گام گستر از طریق نمایندگی های خود در تهران و کرج، انواع خدمات آسفالت کاری را با بهترین کیفیت به شما ارائه می کند. تمامی خدمات آسفالت کاری در این شرکت به صورت مکانیزه و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته انجام می گیرد؛ و در محل هایی که امکان حضور ماشین آلات سنگین را ندارند، آسفالتکاری به صورت دستی انجام می شود.

خدمات مختلف آسفالت کاری و قیر گونی که در حصارک کرج توسط شرکت گام گستر ارائه می گردد، عبارتند از

  1. تهیه و پخش آسفالت در سطوح مختلف به صورت مکانیزه و دستی
  2. محوطه سازی
  3. استفاده از ماشین آلات مدرن و پیشرفته برای آسفالت کاری
  4. اجرای عایق کاری قیر گونی برای سطوح مختلف
  5. زیر سازی سطوح پیش از انجام عایق کاری
  6. ترمیم و لکه گیری آسفالت در قسمت هایی که دچار خرابی شده است

قیرگونی در حصارک

قیرگونی نوعی عایق رطوبتی است که در آن الیاف گونی نقش مسلح‌ کننده ی قیر را دارند و قیر را در محل خود تثبیت می کنند. این نوع عایق رطوبتی معمولا در محل هایی مانند پی، کف حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود و به دو صورت یک لایه و دو لایه اجرا می شود. قیر و گونی یک لایه متشکل از یک لایه ی گونی می باشد که در وسط دو لایه قیر قرار می گیرد، اما در قیر و گونی دولایه، دولایه گونی و سه لایه قیر استفاده میشود و در کل ضخامت عایق قیرگونی ۲ تا ۳ سانتی متر می باشد.

شرکت گام گستر که در زمینه ی تمامی انواع عایق کاری در تهران و کرج فعالیت دارد، در حصارک کرج نیز، خدمات قیرو گونی را به بهترین شکل و با برترین متریال قیر و گونی به همشهریان محترم در کرج ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *