جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی ایزوگام در رباط کریم

مردم شریف و عزیز رباط کریم می توانند جهت تعمیر، نصب مکان ایزوگام کاری خود با نمایندگی ایزوگام در رباط کریم تماس حاصل نمایند و از قیمت ایزوگام با خبر شوند. با در نظر داشتن نوسانات قیمت در سال ۱۴۰۰ مطمئناً قیمت تولید ایزوگام و فروش آن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تحت تأثیر نوسانات قیمت در سال جدید قرار گرفته ‌است.

با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و تشکیل‌دهنده ایزوگام که مهم‌ترین عامل تغییر قیمت ایزوگام می‌باشد در سال جدید نیز تحت تأثیر این عامل هزینه نهایی ایزوگام افزایش‌ یافته است. اما این مرکز تمام تلاش خود را کرده است که با مناسب ترین قیمت کار شما را انجام دهد.

ایزوگام در رباط کریم

نمایندگی ایزوگام در رباط کریم

با در نظر داشتن ویژگی‌ها و کاربرد عایق استاندارد و مرغوب و همچنین اهمیت کاربرد آن در بناهای گوناگون اهمیت تهیه و نصب عایق بر همه افراد روشن می باشد. بنابراین چه بهتر که آن را به مجموعه ای کار بلد نظیر گام گستر بسپارید. پس اگر قصد عایق کردن پشت‌بام منزل خود، شرکت و یا هر محیط دیگری که مد نظر شما می باشد را دارید با نمایندگی ایزوگام در رباط کریم در تماس باشید.

 

نصب و تعمیر ایزوگام در رباط کریم

شایان ذکر است که ایزوگام مرغوب و استاندارد دارای مواد تشکیل‌دهنده ای همچون قیر خالص اصلاح‌شده، تیشوی نخ دار، پلی استر نبافته، مشتقات عالی و پلاستیک می‌باشد. مشخصات ظاهری ایزوگام استاندارد کاملاً مشخص و قابل‌مشاهده برای عموم مردم می باشد که بیشتر افراد اطلاعی در رابطه با این موارد ندارند و پس از مدتی دچار مشکل می شوند.

از سوی دیگر شناسایی عایق‌های نامرغوب بسیار راحت و حائز اهمیت می‌باشد، در تولید ایزوگام های نامرغوب به‌جای قیر خالص از ضایعاتی مانند مازوت، ضایعات پلاستیکی و ضایعات پالایشگاه استفاده می‌شود، که دو نکته اساسی در شناخت آن می‌توان  اشاره کرد: به بوی بدی که در زمان نصب عایق از آن ساطع می‌شود و بویی شبیه به بوی روغن سوخته و گازوئیل است. همچنین با کشیدن دست به پشت ایزوگام های نامرغوب دست را کاملاً سیاه کرده و مواد ایزوگام به دست شما حتما خواهد چسبید.

بنابراین در صورت تهیه عایقی که قیمت آن از حد عادی کم تر است حتماً به این‌موضوع شک کنید، که امکان دارد عایق استاندارد نباشد. تعداد کثیری از شرکت‌ های تولیدی به علت بالا بودن قیمت قیر خالص همان‌طور که گفتیم از پودرهای معدنی و مواد دیگر به‌جای قیر در تولید ایزوگام استفاده می‌کنند و به‌همین جهت ایزوگام را با قیمت نهایی بسیار پایین‌تری به بازار عرضه می کنند و مردم بخاطر قیمت پایین فریب می خورند. در حالی که در مجموعه گام گستر چنین اتفاقی رخ نمی دهد و تضمین شده می باشد زیرا از بهترین و با کیفیت ترین متریال در ساخت و نصب ایزوگام استفاده می شود. و اگر ایزوگام های شما قابل تعمیر باشد، کار تعمیرات شما را نیز به درستی انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: برای اطلاع از خدمات ایزوگام در فردیس کرج تماس بگیرید.

آسفالت و قیرگونی در رباط کریم تهران

آسفالت و قیرگونی نیز دارای انواع مختلفی می باشد که در مقالات بعدی بیشتر به این موارد خواهیم پرداخت تا شما با همه آنها آشنا شوید. انجام این کارها نیاز به متخصصین و ارادی دارد که مواد مورد نیاز، زمان مورد نیاز و کار دست را بشناسند و بهترین عملکرد را داشته باشند. چراکه در سطح شهر شاهد این موارد هستیم. و بیشتر مردم شاکی از عدم درستی آسفالت کاری و …هستند. برای انجام این امور می بایست از افراد مجرب کمک گرفت. که ما به شما مجموعه گام گستر را پیشنهاد می کنیم. که در حال حاضر به نقاط مختلف تهران و کرج و در رباط کریم آماده خدمت رسانی می باشد.

آسفالت کاری در رباط کریم
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *