جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام در شهرزیبا

یکی از مهم ترین اهداف کارشناسان و مهندسان مجموعه ی گام گستر در زمینه ی ارائه ی انواع خدمات ایزوگام در شهرزیبا، جلب رضایت حداکثری مشتریان از طریق ارائه ی بهترین خدمات عایق کاری در سطوح مختلف ساختمان، همچون ایزوگام پشت بام منازل، شیروانی ها، کانال کولر، پی ساختمان ها، ایزوگام سرویس های بهداشتی، استخر، آشپزخانه، حمام و همچنین انواع خدمات قیرگونی و اجرای پروژه های مختلف آسفالت کاری و … با استفاده از مواد اولیه ی درجه یک، به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد.

همانطور که می دانید عایق ایزوگام با توجه به ماندگاری، دوام و کیفیت بسیار بالایی که دارد، همواره از جمله محبوب ترین عایق های رطوبتی محسوب می شود که کارایی و قابلیت لازم را به منظور عایق کاری سطوح مختلف دارا می باشد؛ به طوری که اگر ایزوگام ساختمان، اجرای صحیح و استانداردی داشته باشد، عایق مورد نظر، به طور متوسط دارای طول عمر مفیدی نزدیک به ۱۰ الی ۱۵ سال خواهد بود.

ایزوگام در شهرزیبا

نمایندگی ایزوگام در شهرزیبا

شرکت گام گستر که به دلیل استفاده از تیم ایزوگام کار مجرب و متخصص، به عنوان مشتری پسند ترین نمایندگی ایزوگام در شهرزیبا شناخته شده است، در تمام روز های هفته، حتی در ایام تعطیل، به صورت حضوری و آنلاین آماده ی پاسخ گویی به متقاضیان محترم و ارائه ی خدمات متنوع به آن‌ها می باشند. شما عزیزان نیز می توانید جهت دریافت مشاوره ی رایگان در زمینه ی انواع خدمات مربوط به ایزوگام، آسفالت کاری و یا قیرگونی با مشاوران این مجموعه ی معتبر ارتباط برقرار نمایید.

 و به همین ترتیب، شما همشهریان محترم ساکن در این منطقه، می توانید جهت دریافت خدمات ایزوگام در شهر زیبا، با شماره تلفن های مندرج در سایت شرکت، تماس حاصل نموده و یا با مراجعه ی حضوری به آدرس نمایندگی این مرکز در شهر زیبا، از خدمات حضوری این شرکت بهره مند گردید.

فروش تضمینی ایزوگام در منطقه شهرزیبا

مجموعه ی گام گستر، از جمله پر فروش ترین و معتبر ترین مراکز پخش و فروش انواع برندهای ایزوگام درجه یک با مواد اولیه ی مرغوب و با قیمت مقرون به صرفه در شهر زیبا می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های خرید انواع محصولات عایق کاری از این شرکت، تجربه ی یک خرید ساده و راحت است، چرا که این مجموعه محصولات خریداری شده را به صورت رایگان به آدرس مورد نظر ارسال می کند. از دیگر مزایای خرید از این شرکت، امکان دریافت مشاوره ی تخصصی و  رایگان، پیش از انجام خرید می باشد؛

 بنابراین با وجود این مزایای بی نظیر، مشتریان عزیز، یک خرید به یاد ماندنی را تجربه خواهند نمود. از طرف دیگر، این مجموعه ی موفق با رعایت تمامی استاندارد ها و قوانین مورد نیاز جهت پخش و فروش تضمینی ایزوگام در منطقه شهر زیبا، با ارائه ی یک محصول با کیفیت به آنان، توجه مصرف کنندگان بسیاری را به خود جلب کرده است و به این ترتیب در صدر نمایندگی های فروش ایزوگام در شهرزیبا قرار گرفته است.

نصب اصولی ایزوگام در شهرزیبا

از جمله مهم ترین و ضروری ترین مراحل نصب اصولی ایزوگام در شهرزیبا، می توان به موارد زیر اشاره نمود.در ابتدا باید سطح مورد نظر، به خوبی شسته و تمیز کاری شود. در مرحله ی بعد نوبت به اجرای زیر سازی های مناسب در سطح مورد نظر می رسد، البته در این مرحله باید توجه داشته باشید که به عنوان مثال در مورد عایق کاری پشت‌ بام‌، اگر در سطح مورد نظر ترک و درز وجود داشته باشد، حتما باید با موادی مانند ملات سیمان پر شود تا به طور کامل صاف و یکدست شود. سپس در صورتی که سطح مورد نظر زیرسازی لازم را نداشته باشد، می توان از قیر و یا پرایمر به عنوان یک جایگزین مناسب برای آن، استفاده کرد.

توجه داشته باشید که در هنگام عایق کاری، نصاب ایزوگام، از سمت ناودان ها شروع به اندازه گیری مساحت سطح مربوطه کرده و تمام سطح پشت بام را با فاصله های عرضی ۹۰ سانتی متر نشانه گذاری می کند. در مرحله آخر نیز نوبت به نصب و راه اندازی ایزوگام در شهر زیبا می رسد. توجه داشته باشید که مجموعه ی گام گستر، نصب ایزوگام در این منطقه را همواره به صورت کاملا استاندارد و با کیفیت بسیار بالا، توسط یک نصاب ایزوگام مجرب و متخصص انجام می دهد تا عایق کاری مورد نظر، نتیجه ی نهایی بسیار خوبی داشته باشد.

انواع خدمات تعمیر ایزوگام در شهرزیبای تهران

در صورتی که نصب و راه اندازی ایزوگام به صورت صحیح و استاندارد انجام گیرد؛ عایق کاری مورد نظر، حداقل به مدت ۱۰ الی ۱۵ سال، ماندگاری و عمر مفید خواهد داشت. اما در صورتی که ایزوگام، یک اجرای اصولی نداشته باشد، به دلیل وجود معایب نصب و یا در اثر آسیب هایی از جمله بلند شدن ایزوگام، چروکیدگی و طبله کردن ایزوگام، نشتی، درز و شکاف ایزوگام، قرار گرفتن ایزوگام زیر نور مستقیم خورشید و یا قرار دادن وسایل سنگین نظیر کولر بر روی آن و …، نیاز به انواع خدمات تعمیر ایزوگام در شهرزیبای تهران و قسمت های مختلف آن، از جمله بلوار لاله، بلوار شهر زیبا، خیابان شهران، خیابان فرهنگ، خیابان امینی، خیابان مخابرات، خیابان یزدان پور و … داشته باشد می توان به نمایندگی گام گستر در این منطقه مراجعه کرد.

در حقیقت تا زمانی که عایق مورد نظر، به طور کلی کیفیت و کارایی خود را از دست نداده باشد، می تواند از سطح مورد نظر در برابر بارش برف، باران و نفوذ هر گونه رطوبت و نشتی جلوگیری کند. معمولا کارشناسان، در قسمت هایی که احتمال خرابی وجود دارد، با ریختن آب بر روی ایزوگام، قسمت هایی را که دچار هر نوع نم و نشتی شده اند، شناسایی کرده و به این ترتیب، اقدام به ترمیم و لکه گیری ایزوگام در بخش های مورد نظر می نمایند.

قیمت ایزوگام در منطقه ی شهر زیبا

قیمت ایزوگام در منطقه ی شهر زیبا نیز مانند مناطق دیگر تهران، بسته به عوامل مختلفی از جمله جنس، نوع و برند ایزوگام و همچنین میزان مساحت سطح کار بر حسب متر مربع برآورد می‌ شود. البته در محاسبهذی تعداد رول های مصرفی ایزوگام با توجه به مساحت یطح مورد نظر، باید به همپوشانی لایه ها نیز توجه شود؛ بنابراین به طور میانگین می توان ۱۰ سانتی‌ متر را برای همپوشانی لایه های ایزوگام، در نظر گرفت و علاوه بر این در نظر داشته باشید که با توجه به عرض رول‌ های ایزوگام که به برابر با یک متر می باشند، طول هر یک متر از آن ها، برابر با یک متر مربع برآورد می شود.

 البته محاسبه‌ ی نهایی قیمت ایزوگام در شهر زیبا به پارامتر های دیگری نظیر تعداد لایه‌ های ایزوگام، اجرت نصاب ایزوگام، دستمزد کارگران و … نیز بستگی دارد. در نتیجه برآورد هزینه‌ های ایزوگام همواره به صورت ثابت نبوده و بهتر است قیمت نهایی با مشورت کارشناسان مجرب در این زمینه و نیز پس از بررسی دقیق وضعیت پروژه به مشتری اعلام گردد.

آسفالت کاری در شهر زیبا توسط آسفالتکار مجرب

انواع خدمات آسفالت کاری در شهر زیبا توسط آسفالتکار مجرب، به منظور دستیابی به مقاصد مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه ی گام گستر به عنوان یکی از مراکز اجرا کننده ی خدمات آسفالت کاری، از پروژه های ساده و کوچک تا پروژه های بزرگ راه و جاده سازی، پل سازی و … با بالاترین سطح کیفیت و کارایی می باشد. این مجموعه ی پر طرفدار، به منظور اجرای تمامی پروژه های آسفالت کاری خود در منطقه ی شهر زیبا، از نیرو های آسفالت کار مجرب و حرفه ای خود بهره می گیرد. توجه داشته باشید که رعایت نکردن اصول و قواعد ضروری کار، موجب کاهش راندمان کار و در نتیجه گاهی سبب به وجود آمدن خسارات سنگین و هزینه های جبران ناپذیر می گردد.

آسفالتکاران مجرب این مرکز، همواره پس از بررسی موقعیت پروژه، از لحاظ کیفیت زیرسازی، شیب بندی، مساحت سطح مورد نظر و همچنین میزان پستی و بلندی آن و غیره، نوع آسفالت مصرفی را تعیین می کنند. خدمات آسفالت کاری این مجموعه ی معتبر عبارتند از: اجرای آسفالت پارکینگ، محوطه های کوچک و بزرگ، راه سازی و جاده سازی، پشت بام ها و … که شما متقاضیان محترم می توانید به منظور انجام هماهنگی های لازم و ثبت سفارش خود، با کارشناسان این نمایندگی تماس حاصل فرمایید.

قیرگونی در منطقه شهر زیبا

همان طور که می دانید، از سال های گذشته تا به امروز، قیرگونی یکی از رایج ترین روش های عایق کاری بوده است، که هنوز هم پس از گذشت چندین سال و با روی کار آمدن انواع عایق پیش ساخنه ی ایزوگام، طرفداران زیادی دارد.

 این نوع عایق رطوبتی با توجه به کیفیت بالای گونی استفاده شده در آن و ضخامت مطلوبی که دارد؛ عمدتا به منظور عایق کاری سرویس های بهداشتی و محل هایی که بیشتر در معرض رطوبت هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. شما ساکنین محترم منطقه ی شهر زیبا در تهران نیز، در صورتی که دنبال یافتن یک تیم قیرکار خبره و متخصص جهت انجام عملیات قیرگونی می باشید، می توانید با تیم قیرگونی کار شرکت گام گستر تماس گرفته و به راحتی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

نمایندگی گام گستر در این منطقه دارای انواع برند های مشهور و استاندارد ایزوگام می باشد که برخی از پر فروش ترین آن ها عبارتند از ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق مشهد، ایزوگام امید گستر دلیجان، ایزوگام سایه گستر دلیجان، ایزوگام آذربام تبریز، ایزوگام سایبان شرق دلیجان، ایزوگام ستاره طلایی دلیجان، ایزوگام برفاب دلیجان و…

بله. کارشناسان رسمی شرکت گام گستر، همواره پیش از اجرای عایق کاری، از محل پروژه بازدید کرده و با توجه به وضعیت سطح مورد نظر، نوع عایق مورد نیاز و همچنین مراحل اجرای پروژه را به صورت دقیق مشخص می نمایند.

شما همشهریان عزیز با خرید اینترنتی ایزوگام از همکاران ما در بخش فروش شرکت گام گستر، می توانید از خدمات ارسال رایگان این مجموعه نیز بهره مند شده و همچنین ایزوگام مصرفی خود را نیز با پایین ترین هزینه و تنها به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *