جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام در طرشت

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی پرکاربرد است که امروزه در ساختمان‌ سازی نقش مهمی ایفا می‌ کند. دلیل این موضوع این است که با توجه به هزینه ی بالای مصالح ساختمانی، هزینه ی ساخت مسکن نیز بسیار بالا می باشد، بنابراین واجب می شود که ساختمان ساخته شده به صورت اصولی و صحیح در مقابل عوامل فرسودگی حفظ گردد.

 یکی از این عواملی که باعث فرسودگی بنا می‌ شود، رطوبت است که اگر ساختمان ساخته شده به صورت استاندارد در مقابل رطوبت عایق کاری نشود، در هنگام بارندگی دچار خسارت شده و هزینه های بالایی به مالک ساختمان وارد می کند.شرکت گام گستر در تهران انواع خدمات عایق کاری از جمله نصب ایزوگام در طرشت را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای اهالی طرشت ارائه می دهد.

قیمت ایزوگام در طرشت

فروش ایزوگام در طرشت تهران

ایزوگام یک عایق رطوبتی بسیار کاربردی است که نیاز مصرف کننده را از لحاظ حفظ استحکام ساختمان و جلوگیری از ایجاد خسارت در آن رفع می‌کند. اما این مسئله تنها در صورتی است که عایق کاری ایزوگام به صورت اصولی انجام شود و کیفیت بالایی داشته باشد. اولین و مهم ترین عامل که بر کیفیت عایق کاری تأثیر دارد، انتخاب نوع و جنس ایزوگام می باشد.

از این رو انتخاب جنس ایزوگام و نوع آن باید با بررسی و شناخت دقیق انجام شود. خرید ایزوگام یا باید زمانی انجام شود که اطلاعات ما از ویژگی های یک ایزوگام استاندارد، بالا باشد و همچنین بتوانیم نوع ایزوگام متناسب با کاربرد خود را انتخاب کنیم؛ و یا روش دیگر نیز این است که انتخاب ایزوگام را به کمک راهنمایی های یک مشاور متخصص انجام دهیم.

مشاوران و کارشناسان ما در شرکت گام گستر آماده ی ارائه ی مشاوره ی رایگان به شما عزیران در طرشت برای انتخاب یک ایزوگام استاندارد و متناسب با سطح مورد نظر شما می باشند. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های شرکت گام گستر در طرشت برترین برندهای ایزوگام در طرشت را با مناسب ترین قیمت دریافت کنید.

نصب و اجرای ایزوگام در طرشت

پس از انتخاب یک ایزوگام مرغوب، دومین عامل برای بالا بودن کیفیت ایزوگام، نصب و اجرای استاندارد و اصولی ایزوگام می باشد. اجرای استاندارد و تخصصی ایزوگام در سطوح مختلف با توجه به شرایط هر سطح و همچنین زیرسازی های مورد نیاز آن سطح صورت می گیرد و نیاز به مهارت خاصی دارد. بنابراین برای این که از کیفیت و نصب صحیح عایق کاری خود اطمینان داشته باشید، باید کار نصب و اجرای ایزوگام خود را به یک نصاب ایزوگام ماهر بسپارید. همکاران ما در شرکت گام گستر تمامی خدمات نصب و اجرای ایزوگام در طرشت را توسط ماهر ترین تیم ایزوگام کار طرشت با رعایت تمامی نکات و استانداردهای یک عایق کاری مرغوب ارائه می دهند.

خدمات تعمیر ایزوگام در طرشت تهران

عایق کاری سطوح مختلف، به ویژه اگر جزء سطوح خارجی ساختمان باشد، همواره تحت تأثیر عوامل مختلف جوی و همچنین تابش مستقیم نور خورشید قرار دارد، بنابراین تدریج ممکن است در برخی از قسمت ها  دچار پوسیدگی و خرابی شود. حتی ممکن است در یک سطحی که به تازگی عایق کاری شده است، قسمتی از ایزوگام، بر اثر یک حادثه مانند سقوط اجام تیز و یا سنگین بر روی آن دچار خرابی شود.

ایزوگام نیز همانند هر عایق رطوبتی دیگر از همان قسمتی که دچار خرابی شده است، دارای نشتی خواهد شد. نفوذ رطوبت از ایزوگام به سطح زیرین آن، مشکلات و خسارات مختلفی از جمله خسارت در گچ کاری سقف و دیوارها، در سازه ایجاد خواهد کرد.گاهی اوقات نیز ورود آب به سطوح مختلف ساختمان در زمستان عاملی برای یخ زدگی بوده و اجزای نما کاری مانند آجر، سنگ و یا اندودها را فرسوده و تخریب می کند.

برای جلوگیری از چنین خساراتی در ساختمان و برای جلوگیری از ایجاد هزینه های اضافی ناشی از نفوذ رطوبت، باید قسمت های خرابی ایزوگام هر چه سریع تر تعمیر شوند.شرکت گام گستر تمامی خدمات ترمیم و لکه گیری ایزوگام در طرشت را توسط ماهرترین گروه ایزوگام کار در طرشت با بالاترین کیفیت و به صورت تضمینی انجام می‌دهد و به جهت رعایت شرایط مشتریان عزیز، برای تمامی خدمات خود، مناسب ترین دستمزد را برای نصاب های ایزوگام در نظر می گیرد.

هزینه ایزوگام در طرشت با دستمزد نصب و اجرا

قیمت ایزوگام در طرشت با توجه به متر مربع ایزوگام مصرفی محاسبه می شود و همچنین جنس و نوع ایزوگامی که برای عایق کاری سطوح مختلف استفاده می شود نیز بر هزینه ی ایزوگام تأثیر می گذارد. یکی دیگر از عوامل تأثیر گذار بر قیمت روز ایزوگام، اجرت نصاب ایزوگام است. دستمزد روز ایزوگام کار در مناطق مختلف متفاوت است و همچنین با توجه به نوع سطحی که قرار است عایق کاری شود، تغییر می کند.

شرکت گام گستر به جهت جلب رضایت مشتریان خود، برترین برندهای ایزوگام در طرشت را با قیمت درب کارخانه و همچنین با هزینه ی حمل رایگان برای مشتریان خود در طرشت ارائه می کند و علاوه بر آن دستمزد نصاب ایزوگام را نیز مناسب ترین دستمزد روز در طرشت در نظر می گیرد.

آسفالت کاری در طرشت

شرکت پردیسان گستر تمامی خدمات آسفالت کاری در طرشت را با نازل ترین قیمت برای مشتریان خود ارائه می کند. از جمله خدمات آسفالتکاری که توسط این شرکت به مشتریان ارائه می گردد، عبارتند از:

  • پخش و اجرای آسفالت در سطوح مختلف به صورت مکانیزه و با استفاده از ماشین آلات روز دنیا
  • اجرای آسفالت به صورت دستی در فضاهای کوچک که امکان استفاده از ماشین آلات سنگین در آن فضاها وجود ندارد
  • اجرای زیرسازی و شیب بندی های مورد نیاز، پیش از اجرای آسفالت کاری
  • محوطه سازی
  • ترمیم و لکه گیری آسفالت در قسمت هایی که دچار خرابی شده است
نصب و ترمیم آسفالتکاری در طرشت

قیرگونی در طرشت تهران

قیرگونی در طرشت نیز از جمله خدمات عایق کاری است که توسط شرکت پردیسان گستر به مشتریان ارائه می گردد. این شرکت تمامی این خدمات را توسط گروه قیرکار ماهر با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، انجام می دهد و از مواد اولیه ی درجه یک قیر و گونی جهت اجرای قیر گونی بر روی سطوح مختلف استفاده می کند.

شما اهالی محترم طرشت در تهران می توانید با خاطری آسوده تمامی کارهای مربوط به عایق کاری قیرگونی را به نمایندگی های مختلف شرکت پردیسان گستر در طرشت بسپارید.

تمامی برندهای ایزوگامی که توسط شرکت پردیسان گستر به مشتریان عرضه می گردند، با بالاترین سطح استاندارد بوده و دارای ضمانت نامه های ۱۰ ساله هستند.

شرکت پردیسان گستر به منظور تأمین رفاه حال مشتریان خود، امکان خرید اینترنتی ایزوگام را نیز برای آن ها فراهم کرده است. شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به سایت این شرکت، ایزوگام مصرفی خود را از هر نوع برند که انتخاب کرده اید، ثبت سفارش کرده و با هزینه ی حمل رایگان تحویل بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *