جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام در فردیس کرج

آیا شما می دانید معتبرترین نمایندگی برای نصب ایزوگام در فردیس کرج کدام است؟ اگر قصد دارید، پشت بام، حمام، دستشویی، استخر و سایر بخش‌های منزل و ویلای خود را ایزوگام کنید، حتما چندین و چندبار این سؤال را از دوست و آشنا و اطرافیان خود پرسیده‌اید. علت آن نیز واضح است. شما به دنبال نمایندگی می باشید که از مواد اولیه مناسب جهت عایق‌بندی ساختمان استفاده کند و نیروهای اعزامی نیز در انجام این کار ماهر و مجرب باشند.

اگر قصد دارید که ایزوگام برای مدت زمان زیاد و بدون ایجاد مشکل برای شما کار کند، می بایست علاوه ‌بر کیفیت و کارایی ایزوگام به نحوه نصب و قیمت آن نیز دقت لازم را داشته باشید. به همین علت ما به شما مجموعه گام گستر را معرفی می کنیم که در نقاط مختلف تهران و کرج آماده خدمت رسانی به مردم شریف ایران می باشد. ضمن اینکه با بهترین کیفیت و قیمت خواسته شما را برطرف می سازد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ سوال های خود را بیابید.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

ایزوگام در فردیس

نصب ایزوگام در نمایندگی فردیس کرج

نصب ایزوگام چه در فردیس کرج چه در مناطق مختلف دارای اصول خاص و ویژه ای می باشد که اگر در حین کار رعایت نشود، می‌تواند دوام و ماندگاری ایزوگام را به شدت کاهش دهد و از ایجاد نم و رطوبت نیز جلوگیری ننماید. راه‌حل پیشگیری از چنین مشکل و دشواری بسیار ساده است. تنها کافیست اجرای ایزوگام را به یک مرکز و نمایندگی مطمئن و حرفه‌ای بسپارید. همانطور که پیش تر توضیح داده شد شرکت گام گستر دارای نمایندگی فردیس می باشد که دارای بهترین کادر و ایزوگام با کیفیت است. تیم‌های بسیار زیادی در سطح شهر کار اجرای ایزوگام را انجام می‌دهند.

اما یک مرکز معتبر که تخصص آن، اجرای ایزوگام و عایق‌‌ رطوبتی است می‌تواند خدمات بهتری را به شما عزیزان ارائه نماید. مجموعه گام گستر برای مدت طولانی و به شکل تخصصی در زمینه نصب ایزوگام، قیرگونی و آسفالت در کرج و تهران و همچنین مناطق اطراف آن مشغول فعالیت می باشد. ضمن اینکه تجربه و تخصص کارشناسان این مجموعه باعث شده است تا از بهترین نوع ایزوگام، برای نصب در این منطقه استفاده نمایند. همچنین تجربه آن‌ها نیز موجب شده تا کار اجرای ایزوگام به‌صورت کاملاً اصولی انجام گردد.

تعمیر ایزوگام در فردیس کرج

همانطور که می دانید تمامی ایزوگام ها با هر نوع کیفیت و برندی با گذشت زمان دچار آسیب می شوند و به دلایل گوناگون خراب و آسیب دیده می شوند. عمر مفید ایزوگام در حالت عادی بین ۸ تا ۱۰ سال ارزیابی شده است. اما عواملی همچون تابش مستقیم نور آفتاب، برخورد لایه ها با اشیاء و اجسام سنگین یا نوک تیز و … سبب کاهش عمر مفید لایه ها می شوند. در این شرایط آب و رطوبت به داخل نفوذ می کند و لایه های ایزوگام دیگر کارایی قبل را نخواهند داشت.

تعمیر ایزوگام در فردیس کرج توسط شرکت گام گستر و به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می گیرد. به همین جهت همکاران ما از قیرگونی استفاده می کنند و یا لایه های قدیمی و آسیب دیده را با لایه های جدید جایگزین می کنند. نمایندگی ما در فردیس کنار شما می باشد تا مشکل و ایراد این عایق رطوبتی یا ایزوگام را برطرف کند. در صورت نیاز، ایزوگام کهنه کاملا کنده شده و ورق های جدید جایگزین آن می گردند.

قیمت نصب ایزوگام در فردیس

قیمت نصب ایزوگام در فردیس کرج از مهم‌ترین عواملی می باشد که حتماً باید افراد آن را در نظر بگیرند. این فاکتور مهم می‌تواند انتخاب و اجرای ایزوگام  را تحت تأثیر قرار دهد و برنامه شما را کاملاً به هم بریزد. به این دلیل توجه به این فاکتور مهم؛ بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که اگر بتوانیم بهترین مرکز نصب ایزوگام در سطح شهر را پیدا کنیم، اگر هزینه اجرای خدمات بالا باشد مطمئناً آن نمایندگی انتخاب ما نخواهد بود.

تمامی افراد به دنبال مرکزی هستند که خدمات گام گستر، مرکز پخش و اجرای عایق‌های رطوبتی می باشد. این شرکت، انواع ایزوگام را با قیمتی مناسب از تولیدکننده اصلی آن دریافت می‌کند و آن را بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. بنابراین خرید و اجرای ایزوگام از این مرکز بسیار مقرون به‌صرفه می باشد. خدمات اجرا و نصب ایزوگام در فردیس کرج ، باتوجه به متراژ و مساحت و محل نصب محاسبه می‌گردد و عوامل محیطی و سختی کار تأثیری در قیمت اجرای آن نخواهد داشت.

قیمت انواع برندهای ایزوگام

برند ایزوگام

قیمت

ایزوگام فروز شرق

تماس بگیرید

ایزوگام حافظ استار

تماس بگیرید

ایزوگام ایزو تک تبریز

تماس بگیرید

ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

تماس بگیرید

ایزوگام جنت دلیجان

تماس بگیرید

ایزوگام بام گستر ۱۱۷دلیجان

تماس بگیرید

ایزوگام سراپوش دلیجان

تماس بگیرید

ایزوگام La4 پشم شیشه ایران

تماس بگیرید

ایزوگام شرق مشهد

تماس بگیرید

ایزوگام دژگام گستر دلیجان

تماس بگیرید

ایزوگام نمایان گستر دلیجان

تماس بگیرید

ایزوگام شرق ترج برفاب

تماس بگیرید

ایزوگام طرحدار دلیجان

تماس بگیرید

ایزوگام متین دلیجان

تماس بگیرید

ایزوگام مروارید گستر دلیجان

تماس بگیرید

ایزوگام اکسیر

تماس بگیرید

ایزوگام ترموباند

تماس بگیرید

ایزوگام سالار بام دلیجان

تماس بگیرید

ایزوگام بام پوش ایران

تماس بگیرید

ایزوگام دانا پوش دلیجان

تماس بگیرید

ایزوگام دریا بام دلیجان

تماس بگیرید

 

آسفالت در فردیس کرج

قیمت آسفالت با توجه به متراژ و نوع استفاده ای که از آن می شود متفاوت خواهد بود. هرچه ضخامت آن بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. این قیمت با توجه به این که در آن از مواد نفتی استفاده می شود با افزایش قیمت نفت قیمت آن نیز افزایش می یابد. آسفالت دارای انواع گرم و سرد می باشد که نسبت به موقعیت انتخاب می گردد. از مراکزی که به بهترین نحو تمامی کارهای آسفالت، قیرگونی و ایزوگام را به خوبی انجام می دهد و دارای قیمت های مناسبی می باشد می توان به شرکت گام گستر اشاره نمود.

آسفالت کاری در فردیس

قیرگونی در فردیس

یکی از معروف ترین و بهترین مراکز اجرای قیرگونی در تهران و کرج بی شک مجموعه گام گستر می باشد. این مجموعه، مرکز تخصصی نصب و اجرای قیرگونی و سایر عایق‌های رطوبتی همچون ایزوگام در تهران و کرج است. قیرگونی یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها جهت آب بندی و عایق کاری ساختمان به حساب می آید. استفاده از این روش در بین تمام مردم مرسوم بوده و با روی کار آمدن سایر عایق‌های رطوبتی نیز هنوز منسوخ نشده است.

مواد مورد نیاز جهت اجرای قیرگونی اغلب با درصد خلوص بالا، حرارت زیاد و گونی می باشد. در قیرگونی از گونی برای تثبیت کردن قیر در محل مورد نظر استفاده می‌شود. این روش کهن عایق بندی دارای ایزولاسیون بالایی می باشد و  برای عایق کاری سرویس بهداشتی و استخرها که بیشتر در مجاورت آب قرار دارند مناسب‌تر خواهد بود. اجرای قیرگونی نیازمند تجربه و تخصص می باشد؛ چراکه اشتباه در اجرای آن می‌تواند موجب پوسیده شدن گونی و از بین رفتن عایق شود.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *