جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام در مشکین دشت

در طول سال های گذشته یکی از مهم ترین و اصلی ترین اهداف تیم اجرایی شرکت گام گستر جهت ایزوگام در مشکین دشت جلب رضایت مشتریان خود از طریق ارائه ی بهترین خدمات ایزوگام ساختمان ها از جمله: پشت بام ها، سقف های شیروانی، کانال ها، پی ساختمان ها، سرویس های بهداشتی، استخر، آشپزخانه و همچنین قیرگونی و آسفالت کاری سطوح گوناگون با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه به شکلی بسیار مطلوب بوده است.

این شرکت معتبر، یکی از پرطرفدار ترین مراکز عایق کاری است، که عایق بندی سطوح مختلف را برای مشتریان خود در این منطقه به خوبی انجام می دهد؛ به طوری که تمامی پروژه های این مجموعه دارای ماندگاری، دوام و کیفیتی بسیار بالا بوده و با برخورداری از اجرایی دقیق و استاندارد، به طور میانگین دارای ۱۰ الی ۱۵ سال کارکرد بهینه خواهند بود.

ایزوگام در مشکین دشت

نمایندگی رسمی ایزوگام در مشکین دشت

شرکت گام گستر نمایندگی رسمی ایزوگام در مشکین دشت کرج و دارای تیم کاری متخصص است که به صورت تمام وقت و ۲۴ ساعته در در هر لحظه از شبانه روز، آماده ی ارائه ی خدمات به شما همشهریان عزیز در این منطقه می باشد. شما متقاضیان عزیز می توانید جهت دریافت مشاوره ی رایگان در زمینه ی خدمات مربوط به انواع عایق کاری از جمله ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و … با مراجعه به آدرس نمایندگی های مختلف این شرکت، از مشاوران این مجموعه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید؛ همچنین این امکان فراهم شده است تا با تماس از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت شرکت، با کارشناسان ما به طور تلفنی ارتباط برقرار نمایید.

فروش و پخش ایزوگام در منطقه مشکین دشت

شرکت گام گستر از جمله پر طرفدار ترین و پرفروش ترین مراکز فروش و پخش انواع ایزوگام های مرغوب و درجه یک با قیمتی بسیار مناسب در مشکین دشت می باشد. از جمله مزایای تهیه ی ایزوگام از این مرکز، می توان به خرید سریع، آسان و همچنین ارسال محصولات خریداری شده به آدرس محل مورد نظر خریداران عزیز، صرفه جویی در زمان و هزینه ی حمل و نقل، امکان مشاوره ی رایگان قبل از خرید و غیره اشاره کرد.

شرکت گام گستر همواره در تلاش است تا با رعایت تمامی استاندارد ها و قواعد لازم برای فروش و پخش ایزوگام در مشکین دشت، بتواند توجه مصرف کنندگان این عایق مستحکم را به خود جلب نموده و در نهایت کالایی را با کارایی مفید و مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد و به این ترتیب بخش بزرگی از بازار فروش محصولات با کیفیت و ایزوگام های درجه یک را به خود اختصاص دهد.

نصب استاندارد ایزوگام در مشکین دشت کرج

مجموعه ی گام گستر تمامی اقدامات لازم برای نصب استاندارد ایزوگام در مشکین دشت کرج را به ویژه در محله هایی از جمله: بلوار جلال لو، خیابان شهید زارع، بلوار احسانیه، خیابان صبری، خیابان آزادی، خیابان قدوسی و … به شرح زیر بیان می نماید:

تمیز کاری و نظافت: در ابتدای کار باید سطح مورد نظر به صورت کامل تمیز، شسته و خشک گردد.

زیر سازی: در مرحله ی بعد، نوبت به زیر سازی سطح مربوطه می رسد، به این صورت که به طور مثال جهت عایق کاری پشت‌ بام‌، هر گونه درز و شکاف احتمالی موجود در سطح، با موادی نظیر ملات سیمان پر می شوند تا سطح مورد نظر به طور صاف و یکنواخت در آید.

به کار بردن قیر و یا پرایمر: در مرحله ی بعد در صورتی که مکان مورد نظر از نظر زیرسازی شرایط خوبی نداشته باشد، از قیر و یا پرایمر به عنوان یک جایگزین مناسب استفاده می گردد.

اندازه گیری: در این مرحله، ایزوگام کار از قسمت ناودان شروع به متراژ نموده و تمام سطوح پشت بام را به فاصله های عرضی ۹۰ سانتی متری نشانه گذاری کرده و سپس شروع به نصب ایزوگام می نماید.

ترمیم ایزوگام در منطقه مشکین دشت

در صورتی که اجرای یک پروژه ی ایزوگام کاری به صورت صحیح و استاندارد انجام گیرد، حداقل به مدت ۱۰ الی ۱۵ سال دوام و ماندگاری خواهد داشت. از جمله مواردی که سبب ضرورت نیاز به ترمیم ایزوگام در منطقه ی مشکین دشت توسط مجموعه ی گام گستر می گردند، عبارتند از: بلند شدن ایزوگام، چروکیدگی و طبله کردن ایزوگام، نشست، ایجاد درز و شکاف و غیره.

توجه داشته باشید که عایق کاری مورد نظر، تا زمانی که کارایی خود را از دست نداده است، از سطح مورد نظر در برابر برف، باران و نفوذ هر گونه رطوبت و نشتی جلوگیری خواهد کرد؛ در غیر این صورت نیاز به تعمیر به منظور بهبود کیفیت و کارایی خواهد داشت. کارشناسان ما در نمایندگی های مختلف گام گستر در این منطقه با شناسایی دقیق محل نشتی، پس از تعیین علت ایجاد این نشتی، در کوتاه ترین زمان و به صورت کاملا تضمینی، اقدام به ترمیم و لکه گیری ایزوگام در سطح مورد نظر می نمایند و حتی در صورت وجود هر گونه ایراد در زیرسازی سطح مورد نظر، پیش از ترمیم ایزوگام، اقدام به تعمیر زیرسازی می نمایند تا بتوانند کیفیت عایق کاری سطح مورد نظر را به بالاترین سطح ممکن برسانند.

هزینه ایزوگام با نصب آن در مشکین دشت کرج

هزینه ایزوگام با نصب آن در مشکین دشت کرج بر اساس پارامترهای گوناگونی از جمله جنس، نوع و برند ایزوگام و همچنین مساحت و متراژ سطح کار بر حسب متر مربع محاسبه می‌ گردد. البته باید توجه داشته باشید که در محاسبه ی قیمت ایزوگام، در اصل مقدار ایزوگام مصرفی مد نظر قرار می گیرد و در برآورد میزان ایزوگام مصرفی، علاوه بر متراژ سطح کار، همپوشانی لایه های ایزوگام نیز باید در نظر گرفته شوند.

همان طور که اشاره شد، در محاسبه ی قیمت نهایی عایق کاری، برخی از فاکتور های دیگر همانند تعداد لایه‌ های ایزوگام، اجرت نصاب ایزوگام کار و … نیز در نظر گرفته می شوند. با این اوصاف برآورد هزینه‌ های ایزوگام به شکل ثابتی نبوده و توصیه می شود که با مشورت گرفتن از کارشناسان و متخصصان این حوزه، پس از بررسی محل کار محاسبه گردد. در نتیجه، بهترین ترین راه حل جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های عایق کاری، تماس با کارشناسان متخصص شرکت گام گستر می باشد.

خدمات آسفالت کاری در منطقه مشکین دشت

خدمات آسفالت کاری در منطقه مشکین دشت برای اجرای انواع پروژه های آسفالت کاری از جمله اجرای آسفالت پارکینگ، محوطه، راه و جاده سازی، پشت بام، معابر و …، توسط مجموعه ی گام گستر با بالاترین کیفیت ارائه می گردد. این مرکز به عنوان یکی از مراکز ارائه دهنده ی خدمات آسفالت کاری در کرج، از پروژه های ساده گرفته تا پروژه های عظیم راهسازی و جاده سازی، پل سازی و … می باشد.

کلیه ی پروژه های آسفالت کاری در این مرکز معتبر، توسط آسفالت کارهای متخصص و مجرب انجام می گیرند. چرا که رعایت نکردن اصول کیفی و کمی مورد نیاز در این پروژه ها، سبب کاهش بازدهی و کارایی عملیات مورد نظر شده و حتی در برخی از موارد موجب به وجود آمدن خسارات مالی و هزینه های سنگین می گردد. نیروهای فنی و متخصص این مرکز همواره با بررسی پروژه ی مورد نظر، از لحاظ موقعیت هایی همچون مساحت زمین، شیب و توپوگرافی و میزان پستی و بلندی آن و … نوع آسفالت اجرایی مورد استفاده را تعیین می کنند. لازم به ذکر است که میزان سختی کار نیز با قیمت نهایی آسفالت کاری، رابطه ی مستقیمی خواهد داشت.

قیرگونی در مشکین دشت توسط بهترین تیم قیرکار

مجموعه ی گام گستر پیمانکار رسمی قیرگونی در مشکین دشت، توسط بهترین تیم قیرکار برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و نشتی به سطوح مختلف ساختمان همانند پشت‌ بام، سرویس های بهداشتی، دیوارها و … می باشد. هدف اصلی این مجموعه، اجرای اصولی و نصب صحیح قیرگونی در سطح های گوناگون می باشد. شرکت گام گستر ارائه دهنده‌ ی انواع خدمات عایق‌ کاری در سطوح مختلف، با استفاده از مصالح قیر و  گونی درجه یک، با نازل ترین قیمت توسط حرفه ای ترین قیرکاران کرج می باشد.

توجه داشته باشید که این نوع از ایزولاسیون به دلایل مختلفی از جمله کیفیت گونی به کار برده شده و ضخامت زیادی که دارد، اغلب برای عایق بندی سرویس های بهداشتی، استفاده ی زیادی دارد. اگر شما ساکنین محترم منطقه مشکین دشت در کرج نیز در جست و جوی یک تیم قیرکار فنی و کاربلد جهت انجام پروژه ی قیر گونی خود می باشید، می توانید با تیم قیرگونی کار این مجموعه معتبر تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه ترین فرصت، پروژه ی شما را به انجام برسانند.

بله. کارشناسان خبره ی این مرکز پیش از انجام کار، به منظور تعیین نوع عایق مورد استفاده برای سطح مورد نظر و همچنین بررسی وضعیت سطح مورد نظر از لحاظ نیاز یا عدم نیاز به زیرسازی، از محل مورد نظر بازدید خواهند نمود.

بله، در تمامی نمایندگی های گام گستر در این منطقه، انواع خدمات تعمیر قیر و گونی از جمله ترمیم قیرگونی در قسمت خرابی ها و یا تعویض قیرگونی قدیمی و فرسوده نیز توسط مجرب ترین قیر کاران کرج ارائه می گردد.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *