جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی ایزوگام در نظرآباد

امروزه عایق رطوبتی ایزوگام، کارایی های زیادی دارد و در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مهم ترین مکان هایی که ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به : پشت بام ساختمان ها، پی های ساختمان ها، سرویس های بهداشتی، گاوداری ها، مرغداری ها، استخر ها، دیوار ها و … اشاره نمود.

همچنین باید اشاره کرد که هر یک از انواع ایزوگام در نظرآباد با توجه به کارایی خود در محل های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت گام گستر نمایندگی انواع ایزوگام در نظرآباد است که پاسخ گوی تمام نیاز های شما همشهریان گرامی در رابطه با انواع عایق رطوبتی می باشد.

ایزوگام در نظراباد

 خدمات نصب ایزوگام در نظرآباد

شرکت گام گستر در حوزه خدمات نصب ایزوگام در نظرآباد در تمام سطوح مختلف روش های صحیح و اصولی را در پیش گرفته است تا اجرای عایق بندی را به نحو احسنت و بی نقصی برای مشتریان خود انجام دهد.  به علت مقاومت بالای ایزوگام در برابر نم و رطوبت مصرف کنندگان این عایق پس از اجرا و نصب، از بارش برف و باران خیالی آسوده دارند. با این حال بهتر است تا بعد از نصب ایزوگام در بعضی موارد آن‌ را بررسی نماییم. جهت به حداقل رساندن نفوذ نم و رطوبت در مواقع بارندگی لازم است تا شما سراسر کفشور‌های موجود در سطح پشت بام را دو بار ایزوگام نمایید. 

به این ترتیب احتمال دارد ارتفاع این ناحیه از لایه های دیگر بیشتر بوده پس به توصیه همکاران ما باید از تراز و یکسان بودن ارتفاع این ناحیه با سطوح دیگر اطمینان حاصل کرده تا در هنگام بارندگی از به وجود آمدن حوضچه و در نتیجه جمع شدن آب جلوگیری نمود. شرکت ما در ارائه خدمات به ویژه نصب ایزوگام در نظرآباد تمام اصول و استاندارد های لازم را در نظر گرفته، این مجموعه در عایق کاری با سابقه ای درخشان و تلاشی بی وقفه در خدمت شما همشهریان گرامی می باشد. بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت ایزوگام با در نظرآباد

هزینه انواع ایزوگام با برند های متنوع متفاوت می باشد. هم اکنون کارخانه هایی زیادی به تولید ایزوگام مشغول هستند. همواره در قیمت گذاری ایزوگام باید به نوع ایزوگام و قیری که در تولید آن استفاده می شود دقت کافی را داشته باشید.

قیمت ایزوگام بانصب به جنس انتخابی شما کاربران گرامی بستگی دارد. دستمزد نصب ایزوگام یک قیمت عاقلانه ای دارد که گاهی توسط برخی افراد ناشی و یا به علت بیکاری نرخ هایی داده می شود که به ضرر کار فرما می باشد. چون که جنس ایزوگام اگر هم خوب باشد نصب آن باید عادلانه و مناسب باشد.

رفع نم پشت بام در نظر آباد

نم، بخصوص در پشت بام مشکلی است که در اکثر ساختمان هایی مشاهده می شود که یا نصب ایزوگام آن ها استاندار های لازم را نداشته و یا بر اثر یک شی تیز دچار آسیب و صدمه شده است، به منظور اینکه ایراد یا خرابی ایزوگام و یا رفع نم پشت بام صورت پذیرد، باید حتما مکان مورد نظر را کارشناسی کرد و بررسی های لازم را انجام داد. لکه گیری ایزوگام باید به صورت کاملا اصولی و استانداردی انجام شود، چرا که یک کار بسیار با اهمیت می باشد.

قیمت لکه گیری ایزوگام در نظر آباد

قیمت لکه گیری ایزوگام  در نظر آباد همچون نصب و اجرای این عایق، به عوامل و شرایط گوناگونی بستگی دارد که می توان به نوع مکانی که نیازمند به لکه گیری و ترمیم است، متراژ سطح، برند و نوع ایزوگام، چسب و پرایمر مورد استفاده جهت ترمیم اشاره نمود که به طور مستقیم در قیمت لکه گیری، موثر می باشند.

البته با وجود این موارد، باز هم شرکت های گوناگون قیمت های مختلفی را برای خدمات خود، ارائه می کنند به طوری که هزینه های آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد و این برآورد با توجه به شرایط مختلفی، تعیین می شود. شرکت گام گستر در نظر آباد از لحاظ قیمت لکه گیری ایزوگام بسیار مقرون به صرفه می باشد.

مزایای نصب ایزوگام در نظرآباد

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که مزایای نصب ایزوگام چیست و چرا باید سقف یا دیوار خانه خود را ایزوگام کرد.

 

  • سرعت بالای نصب اولین مزیت استفاده از ایزوگام در مقایسه با دیگر روش های عایق کاری است.
  • در زمان بارش برف، پشت بام هایی که از عایق کاری استفاده می کنند، نیازی به انجام برف روبی ندارند.
  • نصب ایزوگام می تواند روی دمای ساختمان نیز موثر باشد و در حدود ۸۵ درصد از نور و گرما را انعکاس می کند.
  • مقاومت ایزوگام در برابر گرما حدود ۱۲۰ درجه و در مقابل سرما تا منفی ۵ درجه سانتی گراد می باشد.
  • قابلیت انعطاف ایزوگام بسیار مناسب است.
  • جهت نصب ایزوگام نیازی به وجود تجهیزات و وسایل مخصوص و سنگین نمی باشد.
  • ایزوگام در مقابل انبساط و انقباض دارای مقاومت نسبتا بالایی بوده و در مدت زمان بسیار کوتاه پوسیده و یا شکسته نمی شود.
  • نصب ایزوگام موجب صدمه دیدن محیط زیست نخواهد شد.
  • وزن عایق رطوبتی ایزوگام ها نسبت به سایر عایق ها سبک تر می باشد.
  • هزینه نصب ایزوگام در مقایسه با عایق های دیگر مناسب تر و مقرون به صرفه است.

مشاوره فروش ایزوگام در نظرآباد

شرکت گام گستر ارائه دهنده ی بهترین خدمات فروش ایزوگام در نظرآباد بوده که دارای نشان ملی استاندارد، تیم متخصص، با تجربه، متعهد و با سابقه خود آماده عقد قرارداد با شرکت ها، سازمان های خصوصی، دولتی و اجرای پروژه های کوچک و بزرگ با ضمانت معتبر می باشد.

همچنین این شرکت برترین تولید کننده انواع ایزوگام با برند های متنوع بوده که محصولات خود را با کیفیتی بسیار مرغوب، قیمتی معقول و تجهیزاتی حرفه ای، توسط متخصصان فنی کار در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند.

شما خریداران گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، با بازدید حضوری و دریافت قیمت روز فروش ایزوگام در نظرآباد و یا از طریق راههای ارتباطی در سایت شرکت با مشاوران و کارشناسان ما تماس گرفته تا پاسخ گوی سوالات شما باشند. 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *