جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام در نیاوران

مجموعه گام گستر، با نمایندگی رسمی خود در نیاوران تهران، ارائه دهنده خدماتی نظیر ایزوگام، آسفالت کاری و قیرگونی می باشد. این شرکت با متخصصین خود در زمینه خدماتی همچون، نصب ایزوگام برای پشت بام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، پاسیو، استخر و پارکینگ را بالاترین کیفیت برای شما مشتری های عزیز انجام می دهد. ضمن اینکه عملیات نصب ایزوگام توسط گروه ایزوگام کار مجرب و متخصص این شرکت صورت می پذیرد. 

ایزوگام در نیاوران

نمایندگی ایزوگام در نیاوران

همانطور که در مقالات پیشین توضیح داده شد، ایزوگام یک محصول پیش ساخته می باشد که به عنوان عایق رطوبتی جهت عایق نمودن سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن اینکه این عایق جانشین مناسبی برای قیرگونی است که در گذشته استفاده می شده است. در سال های اخیر افراد زیادی نظیر بناها و افراد معمولی شروع به فعالیت در این حوزه نمودند که پس از مدتی مشتری ها با مشکلات متعددی رو به رو شدند. 

اما نمایندگی های ایزوگام در سراسر کشور به صورت جدی و تخصصی در این امر فعالیت می کنند و با کیفیت ترین موارد را به شما معرفی می کنند، ضمن اینکه پیش از انجام کار، مشاوره انجام می شود. بنابراین از این پس شما این اشتباه را تکرار نکنید و کارهای ایزوگام، آسفالت کاری و قیرگونی خود را به نمایندگی های معتبر در سطح شهر خود بسپارید. شرکت گام گستر با تاسیس نمایندگی های خود در تهران و کرج کار شما عزیزان را راحت نموده است. نمایندگی آن در نیاوران آماده خدمات رسانی به مردم این منطقه می باشد.

نصب و تعمیر ایزوگام در نیاوران

در رابطه با موارد نصب ایزوگام باید اینطور بیان کرد، که نصب آن می بایست توسط یک شرکت معتبر و متخصصین نصب ایزوگام صورت گیرد. بعضی اوقات دیده می شود که اشخاص عادی و استادکاران بنا، کاشی کار و حتی لوله کش ها اقدام به نصب ایزوگام می نمایند. عدم دقت و مهارت در نصب، سبب عدم چسبندگی صحیح و باقی ماندن درز در بین لایه های ایزوگام می گردد. نفوذ رطوبت از بین درزها به زیر عایق موجب ورود آب به درون سقف و داخل سازه ها خواهد شد.

تعمیر و یا نصب ایزوگام جدید، علاوه بر اتلاف وقت، هزینه های هنگفتی را نیز برای مصرف کننده در پی خواهد داشت. بنابراین باید در انتخاب خود دقت فراوانی کنید. نمایندگی ایزوگام شرکت گام گستر در نیاوران تهران با کادری مجرب و متخصص در این زمینه آماده خدمات رسانی می باشد ضمن اینکه تعمیرات ایزوگام شما را نیز در صورت لزوم انجام خواهد داد.

قیمت ایزوگام در نیاوران تهران

قیمت ایزوگام شما بستگی به متراژ، سختی و همچنین مکانی که می خواهید ایزوگام کنید دارد. همچنین قیمت این وسیله متغییر می باشد و باید برای اطلاعات دقیق تر با نمایندگی آن تماس حاصل نمایید یا به صورت حضوری اقدام کنید.

شرکت گام گستر

 مجموعه گام گستر به عنوان شرکت رسمی ایزوگام در نیاوران و دیگر نقاط تران و کرج، در پروژه های خود، فرایند تهیه، حمل و نصب ایزوگام را طبق یک قرارداد رسمی و معتبر انجام می دهد. چیزی که در قراردادهای این مرکز از اهمیت بسزایی برخوردار است، حس مسئولیت ‌پذیری و تعهد به تمام مفاد قرارداد می باشد. این شرکت با برنامه ‌ریزی دقیق، عملیات عایق کاری را طبق زمانبندی در مدت زمان معین شده به شمامشتریان خود تحویل می دهد.

ضمن اینکه عملیات نصب ایزوگام را با استفاده از بهترین متریال های عایق کاری رطوبتی به بهترین نحوه انجام می دهد. لذا با سالها تجربه در عرصه عایق رطوبتی در نیاوران، پروژه های محوله را به صورت مطلوب و درست انجام می دهد. داشتن نیروهای متخصص و زبده و همچنین تجهیزات پیشرفته کمک شایانی در عملکرد مطلوب این شرکت تا به الان داشته است. کار کردن با این مرکز نیاز به یکبار امتحان دارد، از آن پس مشتری ثابت آن خواهید شد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *