جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

قیمت ایزوگام در واوان

اگر برای ایزوگام در واوان به دنبال یک مجری باتجربه در امر خدمات دهی کارهای تعمیر و یا ترمیم ایزوگام و حتی نصب و اجرای ایزوگام های مختلف هستید گام گستر در خدمات شما است. شرکت گام گستر ارائه دهنده ی خمات عایق سازی خانه ها و ساختمان ها در بخش های دولتی و خصوصی می باشد که تجربه ای ۳۰ ساله در این مورد دارد. کیفیت مواد مورد استفاده و همچنین اجرا و نصب عایق هایی همانند قیرگونی و ایزوگام باعث شده است تا خدمات این شرکت به مناطق مختلف برسد.

هزینه ایزوگام در شمال تهران

قیمت نصب ایزوگام در واوان

در هنگام نصب و یا اجرای هر نوع ایزوگام که بر اساس شرکت و برند تولیدی می تواند هم از قیمت های مختلفی برخوردار باشد و هم دارای کیفیت های متفاوتی در سطوح ضعیف تا استاندارد باشد.

در هنگام اجرای ایزوگام ساختمان هایی که دارید لزوما نباید قیمت اولین دغدغه شما باشد، چرا که کار عایق سازی برای خانه ها و یا سازمان ها هم از نظر هزینه و هم از نظر زمان گران و پرهزینه است. در نتیجه لازم است که در هنگام انتخاب مجری اجرای ایزوگام در شهر خود، قبل از آنکه به قیمت ها توجه کنید به کیفیت کار انجام شده و کیفیت مواد مصرفی توجه داشته باشید تا بالاترین کیفیت را در مدت زمان طول عمر عایقکاری انجام شده دریافت کنید.

بطور خلاصه قیمت ها ثابت و مشخص نمی باشند چون پایه مواد مورد استفاده در این صنعت، نفتی می باشد و بر اساس روندهای کاهشی و افزایشی دلار و تورم تخمین زده می شود. همچنین بحث متراژ مکان مورد نظر که آیا نیاز به زیر سازی اولیه جهت آماده سازی بستر مناسب دارد یا خیر، قیمت های نهایی برآورد می شوند.

 

قیمت انواع برندهای ایزوگام

برند ایزوگام

قیمت

ایزوگام فروز شرق

۴۱۰۰۰

ایزوگام حافظ استار

۳۹۰۰۰

ایزوگام ایزو تک تبریز

۴۶۰۰۰

ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

۴۶۵۰۰

ایزوگام جنت دلیجان

۴۴۰۰۰

ایزوگام بام گستر ۱۱۷دلیجان

۴۷۰۰۰

ایزوگام سراپوش دلیجان

۴۷۵۰۰

ایزوگام La4 پشم شیشه ایران

۵۰۰۰۰

ایزوگام شرق مشهد

۴۹۰۰۰

ایزوگام دژگام گستر دلیجان

۴۶۰۰۰

ایزوگام نمایان گستر دلیجان

۴۵۰۰۰

ایزوگام شرق ترج برفاب

۴۷۰۰۰

ایزوگام طرحدار دلیجان

۶۰۰۰۰

ایزوگام متین دلیجان

۴۴۵۰۰

ایزوگام مروارید گستر دلیجان

۴۵۵۰۰

ایزوگام اکسیر

۴۶۰۰۰

ایزوگام ترموباند

۵۵۰۰۰

ایزوگام سالار بام دلیجان

۴۵۷۰۰

ایزوگام بام پوش ایران

۴۴۵۰۰

ایزوگام دانا پوش دلیجان

۴۴۰۰۰

ایزوگام دریا بام دلیجان

۴۵۶۰۰

 

ترمیم و تعمیر ایزوگام واوان

شرکت گام گستر با ارائه خدمات ترمیم و تعمیر توانسته است مشتریان وفاداری را برای اجرای کارهای عایق سازی داشته باشد. درواقع هر نوع ایزوگام یا عایقی هم که به کار برده باشید در گذر زمان نیاز به تعمیرات ترمیمی جهت افزایش طول عمر ایزوگام لازم خواهد بود که باز در این میان تجربه و تخصص نیز حرف اول را می زند.

شرکتی که بتواند به موقع ترمیم ها و تعمیرات را بر روی ایزوگام انجام دهد قطعا بهترین مجری در امر عایق سازی خواهد بود. اگر ایزوگام قبلی شما همچنان سالم است و تنها در موارد کوچکی نیاز به تعمیرات و یا ترمیم هایی دارد با ما تماس بگیرید .

اجرای آسفالتکاری در واوان

اجرای آسفالت با کیفیت هم در گرو مواد با کیفیت است و هم در گرو مجری توانمند در جهت اجرا و نصب مواد آسفالت بر روی سطح کار است. در کنار کار ایزوگام در واوان آسفالتکاری نیزی از مواردی است که امروزه علاوه بر واوان اسلامشهر در اکثر نقاط تهران و کرج نیز پر استفاده با کارایی بالایی است.

درواقع شاید متصور باشید که آسفالت تنها در جاده ها مورد کاربرد است اما لازم است تا بدانید که آسفالت هم برای جاده ها کارایی دارد و هم برای پشت بام ها و حتی در باغ ها و ویلاها و سایر نقاط مختلف استفاده دارد. اگر پارکینگ دارید و می خواهید کار آسفالت آن را انجام دهید بهتر است با مهارت ها و تخصص های شرکت گام گستر کار خود را انجام دهید و کیفیت کار انجام شده تا سالیان سال لذت و استفاده ببرید.

قیرگونی در واوان

یکی دیگر از خدمات عایقکاری خانه ها و ساختمان ها بجز ایزوگام در واوان، که در قدیم الایام نیز پرکاربرد بود، قیرگونی می باشد که امروزه شاید کم رنگ شده است اما همچنان کارایی خود را برای اکثر ساختمان ها دارد. مواردی هستند که بهترین گزینه برای عایق سازی آن ها قیرگونی می باشد.

استفاده در پشت بام ها، استخرها، سرویس های بهداشتی، سوله ها و غیره نیز مواردی ازمکان هایی هستند که همچنان نیاز به عایق سازی به جهت نصب و اجرای قیرگونی با کیفیت دارند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *