جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام در پاسداران

از مهم ترین و اصلی ترین اهداف تیم اجرایی گام گستر جهت ایزوگام در پاسداران جلب رضایت مشتریان خود در زمینه ی ارائه ی بهترین خدمات عایق سازی ساختمان ها نظیر پشت بام منازل، شیروانی، کانال، پی ساختمان، سرویس های بهداشتی، استخر، آشپزخانه، قیرگونی، آسفالت و … با استفاده از با کیفیت ترین مواد به شکلی بسیار عالی می باشد.

ایزوگام یکی از پرطرفدار ترین عایق های رطوبتی است که برای عایق کاری بسیاری از فضا ها کاربرد و کارایی لازم را دارد، زیرا دارای ماندگاری، دوام و کیفیتی بسیار بالا بوده و در صورت اجرایی دقیق و استاندارد به طور میانگین ۱۰ الی ۱۵ سال برای شما کارکردی بهینه دارد.

ایزوگام در پاسداران

نمایندگی ایزوگام در پاسداران

شرکت گام گستر نمایندگی ایزوگام در پاسداران است، که پرسنل کاری آن به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در هر لحظه آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره ی رایگان در زمینه ی خدمات مربوط به ایزوگام، قیرگونی و آسفالت از مشاوران این مجموعه راهنمایی های لازم را بگیرید.

شما مشتریان گرامی می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت شرکت، تماس گرفته و با کارشناسان ما به طور تلفنی ارتباط برقرار نمایید.

فروش و پخش ایزوگام در پاسداران

مجموعه ی گام گستر از جمله پر فروش ترین و محبوب ترین مراکز فروش و پخش انواع گوناگون ایزوگام مرغوب با مواد درجه یک و همچنین قیمتی بسیار مناسب در پاسداران می باشد. یکی از جمله مزیت های خرید از این مرکز، خریدی سریع و آسان و همچنین ارسال محصول به آدرس محل مورد نظر خریداران عزیز، صرفه جویی در وقت و هزینه ی ایاب و ذهاب، امکان مشاوره ی رایگان پیش از خرید و غیره می باشد.

شرکت گام گستر تمامی استاندارد ها و قوانین ضروری و لازم برای فروش و پخش ایزوگام در پاسداران را رعایت کرده تا بتواند توجه مصرف کنندگان این عایق از پیش ساخته را به خود جلب کرده و همچنین کالایی را با کارایی مفید و مطلوب در اختیار ان ها قرار دهد و به این ترتیب فروش خوبی را از محصولات خود به دست آورد.

چگونگی نصب استاندارد ایزوگام در پاسداران تهران

تمام اقدامات لازم جهت چگونگی نصب استاندارد ایزوگام در پاسداران تهران به شرح زیر می باشد:

  • تمیز کاری: در وحله ی نخست شما باید سطح مکان مورد نظر را به طور کامل تمیز، شسته و خشک کنید.
  • زیر سازی: در مرحله ی بعدی نوبت به زیر سازی سطح مربوطه می رسد، به این معنا که به طور مثال شما جهت عایق بندی پشت‌ بام‌ خود، اگر درز و شکافی وجود داشته باشد، لازم است که آن را با موادی همچون ملات سیمان پر کرده تا به طور صاف و یکنواخت شود.
  • به کارگیری قیر و یا پرایمر: در این مرحله از نصب در صورتی که مکان مورد نظر از زیرسازی خوبی برخوردار نباشد، با استفاده از قیر و یا پرایمر به عنوان جایگزین مناسب استفاده می کنند.
  • اندازه گیری: در مرحله ی اندازه گیری نصاب ایزوگام کار از قسمت ناودان شروع به متراژ کرده و تمام سطح پشت بام را به فاصله های عرضی ۹۰ سانتی متری نشانه گذاری می کند.

قیمت ایزوگام با نصب در پاسداران تهران

قیمت ایزوگام با نصب در پاسداران تهران بر اساس مبنا های متعددی از جمله جنس، نوع و برند ایزوگام و همچنین متراژ سطح کار بر حسب متر مربع برآورد می‌ شود؛ با این حال توجه داشته باشید که عرض رول‌ های ایزوگام هر کدام یک متری می باشد، در نتیجه هر یک متر طول از آن ها مساوی با یک متر مربع از ایزوگام است.

با این حساب، اگر شما سطح مکان مورد نظر خود را اندازه گیری کرده باشید، به طور یقین محاسبه ی قیمت حدودی ایزوگام برایتان آسان خواهد بود. البته ناگفته نماند که باید به قسمت های همپوشانی تکه های ایزوگام بکار رفته در مکان مورد نظرتان نیز جهت محاسبات توجه کافی داشته باشیدف به این صورت که به طور متوسط ۱۰ سانتی‌ متر را جهت همپوشانی میان رول های ایزوگام قرار گرفته باید در نظر گرفت.

همان طوری  که در بالا نیز گفته شد محاسبه‌ ی نهایی قیمت عایق کاری بسته به برخی مولفه های دیگر همچون تعداد لایه‌ های ایزوگام، دستمزد نصاب ایزوگام کار و … می باشد. با این حال برآورد هزینه‌ های ایزوگام به شکل ثابتی نبوده و باید با مشورت کارشناسان مهندس ما در این زمینه، پس از بررسی محل کار به شما اعلام گردد. در نتیجه، عاقلانه ترین راه حل برای کسب اطلاع از قیمت این چنین خدماتی، تماس با کارشناسان متخصص شرکت گام گستر می باشد.

ترمیم ایزوگام در محله پاسداران

در صورتی که اجرای یک ایزوگام به شکلی صحیح و استاندارد انجام شده باشد، حداقل ۱۰ الی ۱۵ سال دوام و ماندگاری بهینه ای را برای شما خواهد داشت. یکی از جمله مواردی که باعث ضرورت نیاز به ترمیم ایزوگام در محله پاسداران به ویژه مناطق احتشامیه، ضرابخانه، فرمانیه، خیابان های ای بوستان و گلستان و … توسط مجموعه گام گستر می شود، می توان به بلند شدن ایزوگام، چروکیدگی و طبله کردن ایزوگام، دچار نشست و درز و شکاف شدن و غیره به دلیل قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید و یا قرار دادن وسایلی نظیر کولر در پشت بام و … اشاره کرد. در حقیت تا زمانی که این خاصیت خود را از دست ندهد، از ساختمان شما در برابر برف، باران و نفوذ هر نوع نم و نشتی جلوگیری می کند.

شما می توانید با ریختن آب بر روی ایزوگام خود، بخش هایی را که دچار نشتی و یا نم شده اند را به آسانی بیابید و در این صورت قسمت هایی را که نیاز به ترمیم و لکه گیری دارند را مشخص نمایید.

در ابتدا برای انجام این کار باید پشت بام خود را از هر نوع وسیله ای مانند کولر و … تخلیه کنید. بعد از این کار نوبت به جدا کردن ایزوگام فرسوده و قدیمی می شود که جهت این امر باید ایزوگام پشت بام را حرارت دهید تا برداشته شود. بدین ترتیب است که قیر موجود در عایق شما ذوب شده و به راحتی از آن جدا می شود.

خدمات آسفالت کاری در پاسداران تهران

خدمات آسفالت کاری در پاسداران تهران برای اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. کمپانی گام گستر به عنوان یکی از مراکز انجام دهنده ی خدمات آسفالت کاری از پروژه های ساده گرفته تا عملیات بزرگ راه و جاده سازی، پل سازی و … تمامی این فعالیت ها را در منطقه پاسداران انجام می دهد. همه ی پروژه های آسفالت کاری در این مجموعه توسط افراد آسفالت کار متخصص و با سابقه اجرا می شوند.

زیرا رعایت نکردن اصول کیفی و کمی کار، سبب کاهش راندمان کار شده و در نتیجه در برخی از موارد موجب به وجود آمدن خسارات مالی و هزینه های سنگین می شود. نیرو های فنی و با تجربه ی ما همواره با بررسی موقعیت پروژه ی مشتریان خود همچون مساحت زمین، شیب و توپوگرافی و میزان پستی و بلندی آن و … نوع آسفالت اجرایی را تعیین می کنند. لازم به ذکر است که بدانید میزان سختی آسفالت کاری با قیمت آن دارای نسبت مستقیمی می باشد.

خدمات آسفالت کاری این مجموعه ی معتبر مواردی همچون اجرای آسفالت پارکینگ، محوطه، راه و جاده سازی، پشت بام و … می باشد که شما می توانید جهت هماهنگی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پیمانکار رسمی قیرگونی در پاسداران تهران توسط تیم متخصص

کمپانی گام گستر پیمانکار رسمی قیرگونی در پاسداران تهران توسط تیم متخصص جهت جلوگیری از نفوذ نم و نشتی به سطوح مختلف ساختمان همانند پشت‌ بام، دیوار و … می باشد. هدف اصلی این مرکز اجرایی اصولی و دقیق برای نصب صحیح قیر و گونی می باشد.

این شرکت ارائه دهنده‌ ی انواع خدمات عایق‌ کاری در سطوح مختلف با استفاده از مصالح قیروگونی، با مناسب ترین قیمت توسط ماهر ترین متخصصان می باشد. اگر شما قصد قیروگونی ساختمان خود را دارید می توانید با کارشناسان ما در این حیطه تماس حاصل فرمایید.

همان طوری که مطلع هستید قیرگونی یکی از متداول ترین روش های عایق کاری از گذشته تا کنون بوده که پس از ایزوگام دارای کارایی های زیادی می باشد. این عایق کاری به علت کیفیت گونی به کار برده شده و ضخامت زیادی که دارد، به طور اغلب جهت عایق کاری سرویس های بهداشتی استفاده می شود. اگر شما نیز به دنبال یک تیم کاری قیرکار فنی و کاردان جهت انجام این کار می باشید، می توانید با تیم قیرگونی کار شرکت ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

بله. کارشناسان متخصص این مرکز قبل از انجام کار، از محل مورد نظر بازدید کرده تا نوع عایق را برای سطح مورد نظر شما به طور دقیق معین کنند.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *