جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام در گوهردشت کرج

ایزوگام در گوهردشت کرج و یا حتی آسفالتکاری و قیرگونی در این منطقه را باید با کیفیت و استاندارد بالا در نظر بگیرید. هرکدام از روش های عایقکاری تنها زمانی پاسخ مناسبی را در طولانی مدت ارائه می دهد که شما از مواد مرغوب و نصب صحیح هرکدام استفاده کنید.

اما متأسفانه برخی به نمایندگی اصلی این خدمات مراجعه نمی کنند و با مشکلات ریز و درشتی رو به رو می شوند که در این بین، گام گستر به عنوان یک مرجع مطمئن می تواند خدماتی همچون نصب و تعمیر ( ترمیم و لکه گیری ) انواع برندهای ایزوگام مانند بام گستر دلیجان، حصار دلیجان، سپهر گستر دلیجان، آرمان گستر دلیجان، جهان بام شرق، علا گستر دلیجان و… را با کیفیت و قیمت مناسب به انجام برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ایزوگام در گوهردشت کرج

نصب انواع ایزوگام در گوهردشت کرج

ایزوگام، به عنوان یک پوشش خاص برای جلوگیری از نفوذ رطوبت در مکان های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. ایزوگام در گوهردشت کرج را همراه با آراستگی کامل کار و همچنین قیمت مناسب می توانید در مقایسه با قیرگونی و آسفالت در اولویت قرار دهید. امروزه ایزوگام ها در انوع گوناگونی تولید می شوند که هر کدام ساختار متفاوتی را به خود اختصاص می دهند. به همین دلیل، نصابی ماهر باید بداند که چگونه مشکل هرکدام را به نحو احسن بتواند حل نماید. نصب و تعمیر انواع ایزوگام ه را می توانید به اکیپ سیار مجموعه گام گستر در تهران و کرج بسپارید.

قیمت ایزوگام در گوهردشت کرج

مکان های مهمی همچون دانشگاه آزاد کرج، مسجد جامع گوهرشاد، مؤسسه قرآنی علیین، پردیس کرج دانشگاه هنر، دانشگاه پیام نور کرج، مرکز خرید چچلاس، نیکامال و بسیاری از مکان های مهم دیگر در منطقه گوهردشت کرج واقع شده اند. بدین ترتیب باید بدانید که عایق کاری و پوشش سطوح در هر مکانی را باید جزء موارد بسیار جدی در نظر گرفت. ایزوگام در گوهردشت کرج، آسفالتکاری و قیرگونی را می توان با ضمانت خدمات از تخصصی ترین مرکز نصب و تعمیر هرکدام از روش های عایقکاری یعنی گام گستر انتظار داشت. ویژگی اصلی این مجموعه خدمات تعمیری با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب است که رضایت مشتری را به دست آورد.

 اما در این میان مسئله ای که شاید کمی چالش برانگیز باشد، قطعا مسئله قیمت هرکدام است. در ابتدا مواد اولیه و مصرفی جزء عوامل کلیدی برای برآورد قیمت آسفالت کاری، قیرگونی و البته ایزوگام کاری است. شما اگر به دنبال طول عمر مفید هرکدام باشید قطعا باید از مواد با کیفیت و مرغوب استفاده کنید.  مواد مرغوب نیز هزینه پایینی ندارد و صددرصد کیفیت اتفاقی نیست. اما مساحت و متراژ کار در کنار دستمزد نصاب نیز جزء موارد مهم دیگر در محاسبه قیمت قیرگونی، آسفالت و ایزوگام در گوهردشت کرج به شمار می آید.

فروش ایزوگام در گوهردشت با ضمانت ۱۰ ساله

امروزه عایق کاری ایزوگام در گوهر دشت بر روی انواع سطوح از جمله پشت بام، سرویس های بهداشتی، حمام، کف آشپزخانه، دیوارها، کف و دیواره های استخر و حتی در فونداسیون ساختمان و در اطراف ستون ها نیز کاربرد دارد. بنابراین به دلیل گستردگی استفاده از این نوع عایق، انواع متنوعی از ایزوگام با کیفیت های مختلف در کشور تولید شده و در بازار ایزوگام کشور پخش می شود و همین امر موجب شده است که انتخاب ایزوگام استاندارد برای خریداران به راحتی و حتی گاها به درستی انجام نگیرد و یا برای گرفتن خدمات مختلف ایزوگام دچار سردرگمی شوند.

شرکت گام گستر به عنوان یک نمایندگی معتبر، با سابقه ای طولانی و موفق در زمینه ی خدمات فروش ایزوگام در گوهر دشت با ضمانت ۱۰ ساله، برترین برندهای ایزوگام موجود در کشور اعم از ایزوگام شرق، ایزوگام سایه گستر دلیجان، ایزوگام پشم شیشه ایران، ایزوگام ستاره طلایی دلیجان، ایزوگام صدف بام دلیجان و … را به صورت اصل و مطمئن با قیمتی مناسب به مشتریان خود در گوهردشت عرضه می کند.

شما ساکنان محترم گوهر دشت در مناطق مختلف از جمله بلوار مطهری، خیابان روزبهانی، خیابان آرش، بلوار جمهوری اسلامی و … می توانید برای خرید ایزوگام به نمایندگی های مختلف این شرکت مراجعه کرده و علاوه بر تهیه ی ایزوگام مصرفی خود، از خدمات پس از فروش بی نظیری که این شرکت به مشتریان خود ارائه می کند نیز بهره مند گردید.

خدمات تعمیر ایزوگام در گوهردشت کرج به صورت تضمینی

خرابی ایزوگام دلایل متعددی از جمله تابش مستقیم نور خورشید، برخورد اشیاء تیز با سطح ایزوگام و …دارد و حتی گاهی ممکن است دلیل نشتی موجود در عایق کاری، خرابی ایزوگام نباشد و به دلیل وجود مشکلاتی در سقف و یا سطح مورد نظر باشد. بنابراین تشخیص دلیل نشتی یک کار کاملا کارشناسی و تخصصی است که انتخاب روش ترمیم و یا لکه گیری هم بستگی مستقیمی به آن دارد.

به دلیل حساسیت های بالایی که کار ترمیم و لکه گیری ایزوگام از جمله یافتن دلیل نشتی، انجام زیرسازی های اصولی در صورت نیاز و همچنین ترمیم و لکه گیری ایزوگام دارد، حتما باید توسط یک تیم متخصص و با تجربه انجام گیرد تا موجب تحمیل هزینه های اضافی بر مالک نگردد. 

کارشناسان و متخصصان ما در شرکت گام گستر آماده ی ارائه ی تمامی خدمات تعمیر ایزوگام در گوهردشت کرج به صورت تضمینی از جمله خدمات ترمیم و لکه گیری به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از روش های نوین برای مشتریان خود می باشند.

خدمات آسفالت کاری در گوهردشت توسط آسفالتکار ماهر

شرکت گام گستر تمامی خدمات عایق کاری از جمله خدمات آسفالت کاری در گوهر دشت توسط آسفالتکار ماهرذرا با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب برای مشتریان خود انجام می دهد. از جمله خدمات آسفالتکاری که در این منطقه توسط نمایندگی های این شرکت انجام می شوند، عبارتند از :

  • پخش و اجرای آسفالت بر روی سطوح مختلف به صورت مکانیزه با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و روز دنیا
  • پخش و اجرای آسفالت به صورت دستی در فضاهای کوچک که امکان حضور ماشین آلات سنگین در آن ها وجود ندارد،  توسط آسفالت کارهای ماهر
  • زیرسازی و شیب بندی سطوح مختلف، پیش از انجام آسفالت کاری
  • محوطه سازی
  • خدمات تعمیر آسفالت از جمله ترمیم و لکه گیری آسفالت در قسمت هایی از آسفالت که دچار خرابی شده اند.
  • استفاده از تراشه آسفالت درجه یک برای آسفالت کاری جاده ها، باند فرودگاه و همچنین پشت بام ساختمان ها به منظور مقرون به صرفه تر شدن هزینه آسفالت کاری

لازم به ذکراست که کلیه ی خدمات آسفالتکاری در این منطقه با استفاده از مواد اولیه ی درجه یک توسط این شرکت انجام می شود تا موجب افزایش کیفیت و کارایی آسفالت مورد نظر و جلب رضایت مشتریان عزیز شود.

قیرگونی در گوهردشت

شرکت گام گستر کلیه ی خدمات قیرگونی در گوهردشت را بر روی سطوح مختلف با بهترین کیفیت و با استفاده از مواد اولیه درجه یک قیر و گونی چتایی انجام می دهد.

از جمله خدمات قیر گونی که این شرکت در این منطقه انجام می دهد، عبارتند از:

  • اجرای قیرگونی در سطوح مختلف از جمله قیرگونی سرویس بهداشتی، قیرگونی پای ستون ها در پی ساختمان و …
  • ترمیم و تعویض قیرگونی کهنه پشت بام ( لکه گیری و رفع نم و رطوبت قیر گونی کهنه پشت بام )
  • زیرسازی پشت بام ها جهت اجرای قیرگونی
  • قیرپاشی زیر ایزوگام برای سطوحی که نیاز به پاشیدن قیر دارند.

    شما ساکنان محترم منطقه گوهردشت کرج می توانید برای دریافت خدمات قیرگونی در این منطقه به هر یک از نمایندگی های این شرکت مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در این شرکت تماس حاصل فرمایید.

امتیاز شما به این مطلب

2 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز هزینه نصب و زیرسازی با قیر متری ۳۵۰۰۰ برای متراژ بالای ۱۵۰ می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *