جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام سایبان شرق دلیجان

ایزوگام سایبان شرق دلیجان از جمله محصولات با کیفیت و مرغوب تولیدی کارخانه ایزوگام دلیجان عزضه شده در بازار های ایزوگام کشور است که به منظور عایق کاری سطوح مختلف استفاده می شود. این نوع ایزوگام با استفاده از قیر دمیده ی درجه یک و همچنین الیاف استاندارد تولید شده است. چرا که اگر در تهیه این ایزوگام ها از قیر غیر مرغوب استفاده شود، به ویژه در مورد عایق بندی پشت بام ها  که در معرض تابش نور خورشید و یا باد و باران و … قرار دارند، پس از گذشت مدت کوتاهی ایزوگام حالت خشکی پیدا کرده و حالت انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و در نتیجه شکننده شده و کارایی خود را از دست می دهد.

ایزوگام سایبان شرق دارای نشان ملی استاندارد و ضمانت نامه ۱۰ ساله می باشد؛ بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که با نصب آن، یکی بهترین برند های بازار ایزوگام کشور را خواهید داشت. شرکت گام گستر با عرضه محصولات مختلف این برند معتبر، آماده انجام پروژه های گوناگون و همچنین ارائه ی مشاوره های تخصصی جهت یاری شما برای انتخاب یک عایق متناسب با سطح مورد نظرتان است.

ایزوگام سایبان شرق دلیجان

ایزوگام سایبان شرق دلیجان درجه یک

ایزوگام سایبان شرق دلیجان درجه یک، از جمله برند های ایزوگام دارای استاندارد پلیمری است، به این معنا که از بهترین قیر پالایشگاهی و همچنین پلی استر و تیشوی مرغوب و درجه یک برای تهیه ی آن استفاده شده است. این عایق رطوبتی پیش ساخته دوام و استقامت بسیار بالایی نیز در برابر حرارت نور خورشید و همچنین ضربات احتمالی برخورد کرده بر سطح آن دارد.

به طوری که شما می توانید اطمینان داشته باشید که با استفاده از این عایق فوق العاده برای سطوح مختلف در ساختمان خود، تا چندین سال از احتیاج داشتن به تعمیر و تعویض ایزوگام بی نیاز خواهید بود. ایزوگام سایبان شرق دلیجان درجه یک به دلیل ماندگاری و استحکام بسیار بالایی که دارد، جهت عایق کاری سطوح مختلف مانند پشت بام منازل، دیوارها، کف و دیواره های استخر، روی سطوح شیروانی، سرویس های بهداشتی و غیره به صورت کاملا تضمین شده اجرا می‌ گردد.

فروش اینترنتی ایزوگام سایبان شرق دلیجان در تهران و کرج

شرکت گام گستر جهت رفاه حال مشتریان خود، امکان فروش اینترنتی ایزوگام سایبان شرق دلیجان در تهران و کرج را به صورت عمده و جزئی برای اهالی محترم ساکن در تمامی مناطق تهران و کرج فراهم نموده است. نمایندگی های مختلف این مرکز با سابقه ای طولانی و موفق در زمینه ی انواع عایق های رطوبتی، همواره تلاش می کنند تا ایزوگام سایبان شرق دلیجان را با بهترین و مناسب ترین قیمت به دست مشتریان گرامی خود از جمله خریداران خانگی، شرکت های خصوصی و دولتی و یا بازرگانی های بزرگ برسانند.

خدمت فروش آنلاین ایزوگام سایبان شرق دلیجان با نحوه ی ثبت سفارش بسیار آسان، از جمله خدماتی است که این شرکت معتبر به خوبی و با دقت بالایی به مشتریان خود ارائه می دهد. امکان مراجعه به سایت شرکت جهت ثبت سفارش و صدور پیش فاکتور و همچنین تماس با شماره های تماس درج شده در سایت به منظور بهره مندی از مشاوره های رایگان این مجموعه، از جمله بهترین خدمات این شرکت در مناطق مختلف تهران و کرج می باشد.

صرف نظر از روش خرید ایزوگام سایبان شرق دلیجان، یکی از موارد مهمی که در زمان خرید این ایزوگام باید به آن توجه خاصی شود، رؤیت برچسب نشان ملی استاندارد بر روی بسته بندی رول های ایزوگام جهت اطمینان از اصل بودن آن است؛ چرا که برخی از افراد سودجو با کپی کردن از برندهای تولیدی کارخانه دلیجان، اقدام به فروش ایزوگام های بی کیفیت و غیر استاندارد با نام جعلی می نمایند. به همین جهت کارشناسان ما همواره توصیه می کنند تا چنانچه قصد خرید ایزوگام سایبان شرق دلیجان را دارید، آن را از نمایندگی های مجاز و رسمی و یا شرکت های معتبر تهیه نمایید.

خرید ایزوگام سایبان شرق دلیجان در تهران

شما مصرف کنندگان گرامی که اهل تهران و حومه ی آن هستید، چنانچه قصد خرید ایزوگام سایبان شرق دلیجان را دارید، جهت خرید این عایق که از یکی محبوب ترین و پر فروش ترین برند های ایزوگام در کشور به شمار می رود، می توانید با انتخاب یکی از روش های زیر خرید خود را به انجام برسانید. 

۱) روش اول خرید غیر حضوری از طریق تماس تلفنی با همکاران ما در واحد فروش شرکت گام گستر و طی مراحل ثبت سفارش و صدور پیش فاکتور، البته پس از انجام مشاوره های مورد نیاز با کارشناسان ما در واحد فروش می باشد.

۲) روش دوم خرید حضوری ایزوگام سایبان شرق از طریق مراجعه به نمایندگی های مختلف شرکت گام گستر در مناطق مختلف تهران می باشد.

۳) روش سوم امکان خرید غیر حضوری این ایزوگام از طریق ارتباط با واحد فروش از طریق سایت این شرکت و یاگ شبکه های اجتماعی شرکت و در نهایت ثبت سفارش ایزوگام مورد نظر می باشد.

ایزوگام سایبان شرق دلیجان اصل در کرج

امروزه بسیاری از افراد در هنگام تهیه ی عایق رطوبتی جهت عایق کاری ساختمان خود، با انبوهی از انواع گوناگون ایزوگام با برند های متنوع و مشابه در بازار روبرو هستند، که تمامی آن ها نیز در حال ارائه تبلیغات و رقابت با یکدیگر می باشند؛ بدیهی است که در این شرایط مصرف کنندگان انتخاب بسیار سختی را پیش رو خواهند داشت. قیمت های هر یک از این عایق ها نیز در بازار بسیار متغیر هستند.

شرکت گام گستر که به عنوان معتبرترین مرکز فروش ایزوگام سایبان شرق دلیجان اصل در کرج شناخته شده است، این امکان را به ساکنان مناطق مختلف کرج می دهد تا با اطمینان کامل ایزوگام مصرفی خود را از نمایندگی معتبر و موفق این مجموعه خریداری کنند. تمامی عایق های عرضه شده توسط نمایندگی های این مرکز جدا از جنس، دوام و مقاومت بسیار بالایی که دارند، از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه می باشند.

تعمیر تخصصی ایزوگام سایبان شرق دلیجان

عمر مفید انواع ایزوگام استاندارد نظیر ایزوگام سایبان شرق دلیجان در صورتی که به خوبی هم اجرا شده باشد، در حدود ۱۵ یا ۱۶ سال در کمترین حالت بهینه می باشد. البته بدون در نظر گرفتن آسیب های احتمالی که ممکن است قبل از طی شدن این مدت برای ایزوگام مورد نظر پیش بیاید، شامل آسیب دیدن بر اثر وزن زیاد لوازم موجود در پشت بام مانند پایه‌ های کولر ، به وجود آمدن درز و شکاف ها در ایزوگام و یا چروکیده و طبله شدن آن.

نحوه جدا کردن این ایزوگام نیز در صورت لزوم به این صورت است که به وسیله ی حرارت ایجاد شده توسط مشعل عایق را گرم کرده، و در نتیجه با انتقال گرما سبب می شوند تا قیر موجود در این ایزوگام ذوب شده و به این صورت می توانند به راحتی آن را از سطح مورد نظر جدا کنند.

البته در صورتی که این عایق کاری در منطقه ای آفتاب‌ گیر باشد، تابش مستقیم آفتاب نیز، موجب کاهش عمر مفید آن خواهد شد. از این رو همواره توصیه کارشناسان نمایندگی های مختلف شرکت گام گستر، این است که زمان تعمیر ایزوگام سایبان شرق در پشت بام را در فصل تابستان و پیش از آغاز فصل بارندگی انتخاب نمایید. زیرا که به دلیل مشکلات موجود در عایق کاری، در صورت اولین بارندگی و نفوذ رطوبت به سقف و دیوار های ساختمان، خسارات و هزینه های بیشتری در ساختمان ایجاد خواهد شد.

نصب و راه اندازی ایزوگام سایبان شرق دلیجان

اگر شما نیز جزء ساکنین شهر کرج و به دنبال بهترین نمایندگی نصب ایزوگام سایبان شرق دلیجان هستید، می توانید از مشاوران و همکار ما در شرکت گام گستر کمک بگیرید. این شرکت دارای مجموعه ای متشکل از بهترین تیم ایزوگام کار مجرب و متخصص است که پروسه ی نصب و راه اندازی ایزوگام را به آسانی و به نحو احسن برای مشتریان خود به انجام می رسانند.

 چرا که مهندسین و کارشناسان متخصص ما پیش از اجرای عایق کاری، از محل مورد نظر بازدید کرده و همه ی موارد را از جمله متراژ، تعداد رول ایزوگام مصرفی و غیره، مورد تحلیل و بررسی قرار داده و پس از آن شروع به اجرای مراحل زیرسازی ایزوگام می نمایند. در نهایت نتیجه ی کار به این صورت خواهد بود که لایه های عایق رطوبتی را با بهترین کیفیت نصب کرده و با حرارت مناسب، روی سطح مورد نظر می چسبانند. شما می توانید به منظور دریافت خدمات نصب ایزوگام سایبان شرق با نمایندگی های مختلف این مجموعه در مناطق مختلف کرج تماس برقرار فرمایید.

قیمت ایزوگام سایبان شرق دلیجان

مجموعه ی گام گستر به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر و رسمی ایزوگام سایبان شرق دلیجان در تهران و کرج می باشد که بیش از چند دهه است که توانسته است با ارائه ی خدماتی با کیفیت و فوق العاده با مناسب ترین قیمت، توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

ایزوگام سایبان شرق دارای دو نوع ایزوگام فویل دار و بدون فویل است که به طور معمول قیمت ایزوگام فویل دار آن، چیزی حدود ۵ الی ۱۰ درصد بیشتر از نوع بدون فویل آن می باشد. اما باید توجه داشته باشید که ایزوگام فویل دار علاوه بر عایق رطوبتی بودن، به عنوان یک عایق حرارتی نیز کارایی داشته و با انعکاس اشعه uv خورشید از منتقل کردن گرمای خورشید به سقف طبقه آخر از طریق پشت بام نیز جلوگیری به عمل می آورد. عایق رطوبتی معمولی و بدون فویل آن نیز بیشتر جهت اجرا در کف سرویس های بهداشتی، حمام و آشپزخانه مناسب می باشد.

اگر شما نیز در جست و جوی مناسب ترین قیمت ایزوگام سایبان شرق دلیجان در تهران و کرج هستید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به مجموعه ی گام گستر است که این نوع ایزوگام را با هزینه ای بسیار مناسب جهت فروش به شما ارائه می کند و همواره نازل ترین قیمت ها را چه با نصب و چه بدون نصب در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *