جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام سراپوش دلیجان کد ۲۴۲

ایزوگام سراپوش دلیجان کد ۲۴۲ یکی از عایق های رطوبتی با کیفیت است که افراد زیادی از آن برای ایزلاسیون سطوح مختلف استفاده می کنند. این ایزوگام، با قیر دمیده درجه یک و همچنین الیاف استاندارد تولید می شود. به همین دلیل هم می توان اطمینان داشت که مدت زمان زیادی، حتی گاها تا ۸ سال، دوام داشته و به خوبی محل را عایق بندی می کند.

شرکت گام گستر، به عنوان نمایندگی ایزوگام، خدمات فروش و پس از فروش ایزوگام سراپوش دلیجان کد ۲۴۲ را به متقاضیان ارائه می دهد. در صورت تمایل می توانید این ایزوگام را از همکاران ما خریداری کرده و سرویس های نصب و تعمیرات آن را نیز دریافت کنید.

ایزوگام سراپوش دلیجان کد ۲۴۲

قیمت ایزوگام سراپوش دلیجان کد ۲۴۲

ایزوگام ها بسته به جنس، مدل، کاربری، رنگ و متراژ، قیمت های متفاوتی دارند. قیمت ایزوگام سراپوش دلیجان کد ۲۴۲ هم از این قاعده پیروی می کند. این ایزوگام با بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته شده و ماندگاری بالایی دارد.

برند معتبر و شناخته شده هم به شما این اطمینان را می دهد که جنس درجه یک خریداری کرده اید. شرکت گام گستر، ایزوگام های سراپوش دلیجان را با قیمت تعیین شده توسط کارخانه به فروش می رساند. قیمت ها کاملا قانونی و معتبر هستند و اصالت کالا نیز تضمین می شود.

فروش ایزوگام سراپوش کد ۴۲۴

فروش ایزوگام سراپوش دلیجان کد ۴۲۴، توسط نمایندگی رسمی ایزوگام در شرکت گام گستر انجام می شود. ایزوگام ها به صورت مستقیم از کارخانه دریافت شده و به مشتری تحویل داده می شوند. بنابراین می توانید از اصل بودن آنها و کیفیت بالای رول ها اطمینان کامل داشته باشید.

برای دریافت مشاوره فروش و همچنین خرید ایزوگام سراپوش کد ۴۲۴، کافی است با شرکت گام گستر تماس بگیرید. همکاران ما شما را راهنمایی می کنند تا با توجه به سطح مورد نظرتان و البته بودجه ای که دارید، بهترین عایق را خریده و اجرا کنید.

نصب ایزوگام سراپوش دلیجان

عملیات نصب و اجرای ایزوگام سراپوش دلیجان کد ۴۲۴ به ترتیب زیر انجام می شود:

  • تمیز کردن

اول، سطح زیر عایق به صورت کامل با آب و جارو شسته شده و خشک می شود.

  • زیرسازی

در مرحله دوم نصب ایزوگام، باید سطح مورد نظر زیرسازی شود. در این مرحله هرگونه ترک خوردگی با سیمان پر شده و سطح، کاملا صاف و یکنواخت می شود.

  • قیرپاشی یا ریختن پرایمر

نصاب های ایزوگام سراپوش دلیجان، زیر عایق ها را قیرپاشی کرده و یا از پرایمر برای افزایش چسبندگی لایه ها استفاده می کنند.

  • اندازه گیری

پس از طی مراحل ذکر شده، باید سطح پشت بام اندازه گیری شود. مغمولا این کار از محل ناودان شروع شده و سطح پشت بام به فاصله های عرضی ۹۰ سانتیمتر، علامت گذاری می شود.

  • باز کردن رول ایزوگام

حالا باید ایزوگام، دقیقا به همان اندازه که لازم است، باز شود. توجه کنید رول های ایزوگام ۱۰ متری بوده و بعد از باز کردن باید به طور مساوی از دو طرف جمع شده و از نقطه وسط، نصب شوند.

  • شروع نصب

در آخرین مرحله، نصب لایه ها با دقت انجام شده و با گرفتن حرارت آتش روی آنها، به خوبی به سطح می چسبند.

تعمیر ایزوگام سراپوش دلیجان کد ۴۲۴

خرده کاری ایزوگام، تیکه کاری ایزوگام، وصله زدن ایزوگام و اقداماتی از این دست، برای ترمیم ایزوگام انجام می شوند. کارشناسان زمانی این روش ها را اجرا می کنند که لایه های ایزوگام، به دلایلی همچون تابش مستقیم نور آفتاب، بارندگی شدید، گذر زمان و … آسیب ببینند.

در این صورت رطوبت زیر لایه ها نفوذ پیدا کرده و موجب ایجاد نشتی در سقف می شود. در این شرایط باید ایزوگام ترمیم شده و یا مجددا نصب شود. تلاش همکاران ما در نمایندگی ایزوگام شرکت گام گستر، این است که لایه ها را ترمیم کنند. اما در صورت نیاز به نصب مجدد، عملیات نصب ایزوگام به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت انجام می گردد.

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *