جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام شرق دلیجان

کارخانه تولید کننده ی ایزوگام شرق دلیجان یکی از جمله شرکت های پرطرفدار کشور در زمینه تولید انواع عایق رطوبتی می باشد که در استان مرکزی و در شهرستان دلیجان واقع است. این کارخانه همواره در تلاش است تا با استفاده بهترین متریال و مواد اولیه مرغوب، با کیفیت ترین مجموعه تولیدات خود را به تمام اقصی نقاط کشور ارسال و توزیع نماید.

ایزوگام شرق دلیجان

کارخانه ایزوگام شرق دلیجان

امروزه مهندسان ساختمان، جهت ایمن سازی بیشتر کلیه سطوح سازه ها در مقابل نفوذ نم و رطوبت به درون ساختمان ها از عایق های رطوبتی برای ایزولاسیون پشت بام، استخر و غیره استفاده می کنند که دارای راندمان بسیار بالایی همچون ایزوگام شرق دلیجان باشد؛ کارخانه ایزوگام شرق دلیجان این محصول بی نظیر با برخورداری از آزمایشگاه های کنترل کیفیت بر چگونگی کیفیت محصولات خود نظارت کاملی دارد.

این کارخانه تولیدی توانسته تا با دانش خود در زمینه ی ارائه محصولات با کیفیت صادرات عمده ای به کشور های همسایه داشته باشد. همچنین کارخانه ایزوگام شرق دلیجان جهت فروش محصولات خود از خدمات آنلاین برای رفاه حال مشتریان استفاده می کند.

انواع ایزوگام شرق دلیجان

در کارخانه تولید کننده ی عایق های رطوبتی دلیجان همواره برای ساخت انواع ایزوگام شرق دلیجان از بهترین مواد مانند پلی استر و قیر پالایشگاهی استفاده می کنند.

از جمله محصولات ارائه شده ایزوگام شرق دلیجان می توان به ایزوگام پودری، ایزوگام تک لایه روکش دار، ایزوگام دولایه فویل دار، ایزوگام طرح دار رنگی، ایزوگام های پلاستیکی، الاستیکی و الاستومری اشاره نمود. همچنین ناگفته نماند که به طور کلی ایزوگام به دو صورت تک لایه و دو لایه با ضخامت های مختلف تولید و توزیع می شود.

فروش و پخش ایزوگام شرق دلیجان

شرکت گام گستر از بهترین مجریان ارائه دهنده ی فروش و پخش ایزوگام شرق در شهر های مختلف کشور می باشد، که شما می توانید برای اجرای پروژه های خود خرید ایزوگام شرق دلیجان را در دستور کار قرار دهید. کارشناسان ما همواره با به روز کردن قیمت ها و ارائه خدمات پس از فروش متنوع به دنبال جلب رضایت مصرف کنندگان خود می باشند. شما در هر منطقه ای از کشور باشید این امکان را دارید تا از خدمات فروش بی واسطه مجموعه ما بهره مند شوید.

صادرات ایزوگام شرق درجه یک

صادرات ایزوگام شرق درجه یک تاثیر به سزایی بر توان صادرات محصولات تولیدی کشور به دیگر کشور های آفریقایی، اروپایی، آسیایی و … دارد، چرا که این مجموعه کنترل کاملی بر کیفیت تولیدات خود با توجه به آزمایشگاه های مدرن داشته و استاندارد های بین المللی را به خوبی رعایت می کند.

توجه داشته باشید که تمام تولیدات کارخانه این برند مشهور دارای گواهینامه ها و مجوز های گمرکی هستند. همچنین این کارخانه در صادرات داخلی خود نیز موفقیت لازم را کسب کرده و شما می توانید ایزوگام شرق دلیجان مورد نیاز خود را از طریق مشاوره های کارشناسان ما پیش از خرید و در حین خرید تهیه نمایید.

مشخصات ایزوگام شرق دلیجان

برند های مشهوری همانند ایزوگام شرق دلیجان به دلیل ویژگی های خاصی که دارد از دیگر انواع ایزوگام ممتاز تر می باشد. انعطاف پذیری فوق العاده و مقاومت بسیار بالا از جمله مشخصات ایزوگام شرق دلیجان می باشند، همچنین ضریب پایداری و عمر طولانی نیز از دیگر ویژگی های خاص این محصول با کیفیت هستند.

ضخامت ایزوگام شرق دلیجان برابر با ۳ میلی متر و وزن آن نیز در حدود ۳۷ الی ۴۰ کیلوگرم می باشد، که از نظر اقتصادی یک محصول با قیمتی بسیار مناسب به همراه مشخصات فنی استاندارد است، که بیشتر برای استفاده در مناطقی که آبریز کمتر داشته و یا اینکه بعد از آن سرامیک یا موزاییک نصب می کنند، مناسب می باشد.

کارایی ایزوگام شرق دلیجان

یقینا همه عایق های رطوبتی از هر نوع برند و مارکی که در بازار موجود هستند، هر کدام دارای یک کاربرد خاص می باشند. ایزوگام دلیجان نیز از این امر مستثنی نبوده و از جمله کارایی ایزوگام شرق دلیجان می توان به استفاده آن در سرویس های بهداشتی، سد ها، آشپزخانه، تونل ها، دیوار ها، استخر، پشت بام و …

لازم به ذکر است که بگوییم شما باید بعد از خرید یک ایزوگام مرغوب برای نصب آن حتماً از نیرو های نصاب ایزوگام کار ماهر کمک گرفته تا راندمان کار بالا رود.

نمایندگی فروش ایزوگام شرق دلیجان

به طور معمول هر شرکت تولیدی به فکر ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات به مشتریان خود می باشد، تا از این طریق بتواند موجب جلی رضایت هر چه بیشتر متقاضیان محصولات خود شود، کمپانی گام گستر نیز به عنوان برترین نمایندگی فروش ایزوگام شرق دلیجان مسئله رضایت مشتریان را برای عرضه ی حداکثر تولیدات خود در اولویت اول قرار داده است.

شما کاربران گرامی می توانید ایزوگام شرق دلیجان را با خرید مستقیم در شهر خود به قیمت درب کارخانه از این نمایندگی تهیه نمایید. شرکت ما همواره در حال ایجاد و گسترش نمایندگی های رسمی و مجاز ایزوگام شرق دلیجان در سراسر کشور است. جهت مشاوره و خرید عمده و جزئی محصولات خود می توانید با واحد فروش ما تماس بگیرید.

نحوه خرید ایزوگام شرق دلیجان از گام گستر

همواره برای خرید ایزوگام و یا هر محصول دیگری لازم است که شما از یک شرکت شناخته شده محصول خود را خریداری نمایید. مجموعه گام گستر یکی از محبوب ترین شرکت های ارائه دهنده عایق های رطوبتی است. نحوه خرید ایزوگام شرق از گام گستر به این ترتیب است که شما می توانید به صورت عمده به قیمت خرید مستقیم از کارخانه ایزوگام شرق دلیجان را تهیه کنید. این مرکز معتبر همواره رسالت کاری خود را بر مشتری مداری قرار داده، به طوری که در جهت آسایش حال مشتریان خود راه های ارتباطی همچون: شماره تماس و یا سایت اینترنتی را برای کاربران گرامی در نظر گرفته است.

عوامل موثر در قیمت ایزوگام شرق دلیجان

از جمله عوامل موثر در قیمت ایزوگام شرق دلیجان می توان به کیفیت قیر و قیمت آن، اشاره کرد که از همه موارد مهم تر می باشد، نوع ایزوگام کاربردی بر اساس لایه های تشکیل دهنده نیز یکی از عوامل مهم دیگری است که در برآورد هزینه های عایق رطوبتی تاثیرگذار می باشد. وزن و ضخامت هر رول ایزوگام، نوع روکش آن، خرید عمده از درب کارخانه و همچنین تولید ایزوگام سفارشی از دیگر عواملی است که در قیمت گذاری ایزوگام شرق مورد توجه قرار گرفته است. برای دریافت قیمت محصولات و محاسبه آن و یا دریافت استعلام به روز این هزینه ها شما می توانید با واحد کارشناسی فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

ایزوگام شرق دلیجان بهترین عایق رطوبتی

امروزه با توجه به بی کیفیت بودن بسیاری از محصولات تولیدی کمپانی های ارائه دهنده ایزوگام، ایزوگام شرق دلیجان بهترین عایق رطوبتی در نظر گرفته شده است، چرا که در تهیه این عایق نمونه، بهترین مواد اولیه و مرغوب ترین متریال نظیر قیر پالایشگاهی و الیاف های درجه یک به کار برده شده است. توصیه ما به شما خرید این عایق کارآمد از طریق راه هایی مانند خرید حضوری و مراجعه به آدرس دفتر مرکزی و یا تماس با همکاران ما در بخش فروش می باشد.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *