جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام صدف بام دلیجان

مطمئنا تاکنون نام برند دلیجان را بارها شنیده اید. ایزوگام صدف بام دلیجان یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین محصولات این برند نام آشنا است. این ایزوگام به دلیل کیفیت بسیار بالا و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، توانسته است به جایگاه بسیار والایی در صنعت عایق کاری کشور دست یابد.

از این رو شرکت معتبر گام گستر نیز دسترسی آسان به این برند پر کاربرد برای مصرف کنندگان گرامی فراهم کرده است. این شرکت اقدام به عرضه ی گسترده ی انواع گوناگون ایزوگام صدف بام در نمایندگی‌های رسمی خود در سراسر تهران و کرج نموده است. در صورت تهیه محصولات برند صدف بام دلیجان از شعب مختلف این مرکز، از خدمات پس از فروش آن نیز به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوید.

نمایندگی مرکزی ایزوگام صدف بام

شرکت محبوب گام گستر به عنوان نمایندگی مرکزی ایزوگام صدف بام دلیجان از جمله توزیع کنندگان معتبر انواع ایزوگام دلیجان است. این ایزوگام ها همچون برند صدف بام دلیجان است که انواع مختلف و با کیفیت درجه یک است. به صورت اصل به مشتریان عرضه می شود. این مرکز کلیه محصولات ایزوگام صدف بام دلیجان را همراه با گارانتی ۱۰ ساله و خدمات پس از فروش رایگان به مصرف‌کنندگان ارائه می‌نماید.

خدمات تخصصی نصب و ترمیم این عایق را نیز به صورت کاملا تضمینی در اختیار متقاضیان محترم قرار می دهد. شما عزیزان نیز در صورتی که می خواهید در این آشفته بازار فروش محصولات بی کیفیت و تقلبی، با خاطری آسوده و مطمئن اقدام به خرید محصولات اصل نمایید؛ می توانید با مراجعه ی حضوری به آدرس نمایندگی های این مجموعه و یا به صورت غیر حضوری، از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ویژگی های عایق صدف بام برند

ایزوگام صدف بام دلیجان به عنوان یک عایق استاندارد و مقرون به صرفه، از جمله محصولات پرفروش موجود در بازار کشور است. این ایزوگام از قیر دمیده ی درجه یک و الیاف استاندارد تولید می شود. از این رو دارای انعطاف پذیری بالا و مقاومت و ماندگاری فوق العاده ای است. به طوری که به هیچ وجه حتی در سرمای شدید نیز دچار شکنندگی نمی شود.

این محصول دارای نشان ملی استاندارد به شماره ۳۸۸۵ و ضمانت نامه ایزوگام ۱۰ ساله است. از جمله ویژگی های آن می توان به ضخامت ۴ میلی متری ایزوگام و وزن ۴۰ کیلوگرمی هر رول ۱۰ متری آن اشاره کرد. این ایزوگام در دو نوع ایزوگام فویل دار و بدون فویل به بازار عرضه می شود. طبیعتا نوع فویل دار آن حدود ۵ الی ۱۰ درصد گران تر از نوع ساده آن می باشد.

نصب ایزوگام صدف بام در کوتاه ترین زمان 

مجموعه ی گام گستر با بهره مندی از نصابان ایزوگام حرفه ای و استفاده از  تجهیزات مدرن، به عنوان یک مرکز نصب تخصصی ایزوگام صدف بام دلیجان در استان های تهران و البرز شناخته می شود. این مجموعه که به صورت شبانه روزی آماده ی ارائه ی خدمات به متقاضیان محترم می باشد. کلیه ی عملیات نصب و اجرای عایق صدف بام دلیجان را توسط تیم کاری مجرب خود به صورت کاملا استاندارد و با رعایت تمامی اصول ایمنی و فنی به بهترین شکل انجام داده و در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام می رساند.

مراحل کار به این شکل است که کارشناسان این نمایندگی پس از ثبت سفارش توسط مشتریان محترم، در اسرع وقت به محل مورد نظر اعزام می شوند. پس از بازدید و انجام بررسی های دقیق در مورد وضعیت سطح مورد نظر و زیرسازی آن، اقدام به اجرای یک زیرسازی اصولی و نصب و راه اندازی ایزوگام در محل مربوطه می نمایند.

خدمات تخصصی عایق های دلیجان در تهران و کرج

همشهریان محترمی که برای عایق کاری منزل و یا محیط کار خود، ایزوگام صدف بام دلیجان را انتخاب نموده اند، می توانند این عایق را بدون هیچ گونه نگرانی و با یک قیمت استثنائی و همراه با تخفیفات ویژه از شرکت گام گستر تهیه نمایند. به این ترتیب یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه می نمایند. از خدمات نمایندگی نصب ایزوگام در تهران و حومه، می توان به نصب و ترمیم تخصصی این ایزوگام به صورت تضمینی اشاره نمود. شما عزیزان می توانید جهت بهره مندی از این خدمات و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

قیمت ایزوگام صدف بام دلیجان

به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که قیمت ایزوگام صدف بام دلیجان با توجه به کیفیت آن و مواد اولیه ی درجه یک مورد استفاده برای تولید آن، در مقایسه با انواع دیگر ایزوگام ها بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

به طور کلی هزینه اجرای ایزوگام بسته به جنس، مدل، نوع سطح، مساحت محل کار و عوامل دیگر تعیین می گردد. هزینه اجرای ایزوگام صدف بام دلیجان نیز با توجه به موارد گفته شده برآورد می گردد. شرکت گام گستر نیز این محصولات را با قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه ارائه می کند. کیفیت و ماندگاری آن ها را نیز برای مشتریان خود تضمین می کنند. بنابراین متقاضیان محترم می توانند انواع مختلف این ایزوگام را با قیمت درب کارخانه از نمایندگی های این مجموعه تهیه کنند و ضمن دریافت گارانتی ۱۰ ساله، از خدمات پس از فروش رایگان این مرکز نیز بهره مند شوند.

بله. شما عزیزان در صورت تهیه ی این عایق از نمایندگی های رسمی گام گستر در تهران و کرج، می توانید از خدمات ارسال رایگان این محصول نیز بهره مند شده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر دریافت نمایید.

بله. به دلیل استقبال بی سابقه ی مشتریان محترم، این مجموعه در سال ۱۴۰۲، انواع ایزوگام صدف بام دلیجان را با شرایط فروش ویژه و با تخفیفات استثنائی به متقاضیان عرضه می نماید.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *