جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام غرب گستر دلیجان

ایزوگام غرب گستر دلیجان یکی از برند‌های معتبر کارخانه دلیجان در بازار ایزوگام است که از مواد با‌کیفیت و استاندارد برای تولید آن استفاده کرده‌اند. محصولات این کارخانه شامل ایزوگام ستاره طلایی دلیجان نیز هست که برای عایق کاری سطوح مختلف مورد‌ استفاده قرار می‌گیرد. ایزوگام غرب گستر به منظور حفظ کیفیت و مرغوبیت محصول از قیر دمیده درجه یک و الیاف استاندارد تولید شده است.

با توجه به اینکه عایق‌بندی پشت بام در معرض تابش نور خورشید و باد و باران قرار دارد، استفاده از مواد با‌کیفیت بسیار حائز اهمیت است. چرا که در غیر این صورت، ایزوگام در مدت کوتاهی حالت خشکی پیدا کرده و در نتیجه شکننده شده و کارایی خود را از دست می دهد. این محصول کارخانه دلیجان دارای نشان ملی استاندارد و ضمانت نامه ۱۰ ساله می باشد که به شما اجازه می دهد تا با اطمینان کامل به نصب آن در پروژه های مختلف بپردازید. شرکت گام گستر همواره با ارائه محصولات مختلف و مشاوره های تخصصی، آماده انجام پروژه های عایق بندی با استفاده از ایزوگام غرب گستر می باشد.

نمایندگی مجاز ایزوگام‌ غرب گستر دلیجان

ایزوگام غرب گستر یک برند با استاندارد پلیمری است که از بهترین قیر پالایشگاهی، پلی استر و تیشوی مرغوب و درجه یک برای تهیه آن استفاده شده است. این عایق رطوبتی پیش ساخته، از دوام و استقامت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و ضربات احتمالی برخورد با سطح آن برخوردار است. با استفاده از ایزوگام غرب گستر شما می‌توانید برای سطوح مختلف در ساختمان خود، تا چندین سال از تعمیر و تعویض ایزوگام بی نیاز باشید.

گام گستر به عنوان نمایندگی مجاز ایزوگام غرب گستر دلیجان با توجه به ماندگاری و استحکام بسیار بالایی که این عایق دارد، جهت ایزوگام کاری سطوح مختلف ساختمان ها مانند پشت بام، دیوار، کف و دیواره های استخر، روی سطوح شیروانی، اجرای سرویس های بهداشتی و غیره به صورت کاملا تضمین شده استفاده می‌ کند.

تعمیر تضمینی ایزوگام‌ غرب گستر دلیجان

ایزوگام غرب گستر دلیجان، در صورتی که به خوبی اجرا شود، حدود ۱۵ تا ۱۶ سال در شرایط بهینه به عنوان عایق مفید برای ساختمان شما باقی می‌ماند. آسیب‌‌هایی مانند وزن زیاد لوازم بر روی پشت‌ بام و یا درز و شکاف‌‌هایی که در ایزوگام پدید آیند، موجب کاهش عمر ایزوگام می‌شوند. در صورت نیاز به جداسازی این عایق، می‌ توان آن را با استفاده از مشعلی که حرارت لازم را ایجاد کرده، آن را گرم کنید. در این صورت با انتقال گرما، قیر موجود در ایزوگام را ذوب نموده و به راحتی آن را از سطح جدا کرد.

توصیه به همشهریان جهت تعمیر تضمینی ایزوگام غرب‌ گستر دلیجان مراجعه به شرکت گام گستر است تا با اطمینان این عملیات حساس را انجام دهند. شرکت ما آماده ارائه خدمات ارزنده‌ای برای پروژه‌های مختلف و نیز ارائه ی مشاوره‌های تخصصی به مشتریان گرامی می‌باشد.

اجرای ایزوگام غرب گستر درجه یک

اگر شما نیز به دنبال بهترین نمایندگی برای اجرای ایزوگام غرب گستر درجه یک هستید، می‌‌توانید با مشاوران و کارشناسان شرکت گام گستر تماس بگیرید. این شرکت دارای تیمی از بهترین و مجرب‌ ترین کارشناسان و متخصصان نصاب ایزوگام کار است. این تیم با بهره گیری از تجربه و دانش خود، پروسه نصب و راه‌ اندازی ایزوگام را به بهترین شکل برای مشتریان خود انجام می‌ دهند.

مهندسین و کارشناسان متخصص این شرکت، پیش از شروع اجرای عایق کاری، با مراجعه به محل مورد نظر، تمام جزئیات را بررسی می کنند. این جزئیات از جمله متراژ و تعداد رول ایزوگام مورد نیاز است که مورد تحلیل قرار می‌گیرد. پس از آن به اجرای روش های زیرسازی ایزوگام می‌ پردازند. در نهایت، با استفاده از بهترین تکنیک‌ ها و مواد با کیفیت، لایه‌ های عایق رطوبتی را با دقت بالا نصب می کنند. برای دریافت خدمات نصب ایزوگام غرب گستر دلیجان می‌ توانید با نمایندگی‌ های مختلف این شرکت در مناطق مختلف تهران و کرج تماس بگیرید و از خدمات حرفه‌ ای آن ها بهره‌ مند شوید.

بهترین قیمت ایزوگام غرب گستر دلیجان در تهران

مجموعه گام گستر یکی از نمایندگی‌ های معتبر و رسمی ایزوگام غرب گستر در مناطق تهران و کرج است. این شرکت با ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب، توانسته است توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند. ایزوگام غرب گستر دارای دو نوع ایزوگام فویل‌ دار و بدون فویل است. قیمت ایزوگام فویل‌ دار حدود ۵ الی ۱۰ درصد بیشتر از نوع بدون فویل آن است، اما باید توجه داشت که ایزوگام فویل‌ دار علاوه بر عایق رطوبتی، به عنوان یک عایق حرارتی نیز کارایی دارد و با انعکاس اشعه UV خورشید، از منتقل شدن گرما به سقف طبقه آخر از طریق پشت بام جلوگیری می‌ کند.

ایزوگام بدون فویل عمدتا برای استفاده در کف سرویس‌ های بهداشتی، حمام و آشپزخانه مناسب است. اگر در جستجوی بهترین قیمت ایزوگام غرب گستر دلیجان در تهران هستید، می‌ توانید به مجموعه گام گستر مراجعه کنید. این شرکت این نوع ایزوگام را با قیمت بسیار مناسبی برای فروش به مشتریان خود ارائه می‌ کند.

شما می توانید این عایق محبوب را از نمایندگی‌ رسمی ما با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. جهت ثبت سفارش به سایت شرکت مراجعه کنید.

بله. شرکت ما تمام محصولات خود را همراه با گارانتی اصل ارائه می‌ دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط گارانتی می توانید به نمایندگی‌ های رسمی شرکت مراجعه فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *