جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام پشم شیشه ایران

ایزوگام پشم شیشه ایران یکی از معروف ترین و البته بهترین ایزوگام های حال حاضر در کشور است. محصولات این شرکت در سطح کیفی بالا و با استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید می شوند. استفاده از ماشین آلات مدرن و بهره مندی از دانش روز دنیا موجب شده است که ایزوگام پشم شیشه ایران روز به روز در میان کاربران محبوب تر شود. البته این شرکت در زمینه تولید دیگر عایق های رطوبتی هم فعالیت می کند.

شرکت گام گستر به عنوان نمایندگی مجاز ایزوگام، فروش، نصب و اجرا و تعمیرات ایزوگام های پشم شیشه را به شکل حرفه ای انجام می دهد. شما می توانید در صورت تمایل به خرید هریک از ایزوگام های این برند به صورت اورجینال و با بهترین قیمت، با همکاران ما در شرکت گام گستر تماس بگیرید. در ادامه ضمن معرفی نمایندگی های ایزوگام پشم شیشه در تهران و کرج، شما را با تاریخچه این شرکت و قیمت محصولاتش آشنا می کنیم.

ایزوگام پشم شیشه ایران

نمایندگی ایزوگام پشم شیشه ایران در تهران

همانطور که اشاره کردیم، شرکت گام گستر به عنوان نمایندگی ایزوگام پشم شیشه ایران هم شناخته می شود. در همین راستا نمایندگی ایزوگام پشم شیشه ایران در تهران راه اندازی شده است تا مشتریان بتوانند خدمات مورد نیاز خود در زمینه نصب و خرید و تعمیرات را راحت تر دریافت کنند.

فروش و نصب ایزوگام در غرب تهران، پونک، شهریار و اقصی نقاط پایتخت، بخشی از خدماتی است که این شعبه به مشتریان ارائه می دهد. همچنین شما می توانید برای تعمیر و بهسازی ایزوگام ساختمان خود با نمایندگی مجاز ایزوگام در تهران تماس بگیرید.

نمایندگی ایزوگام پشم شیشه ایران در کرج

اگر در کرج به دنبال دریافت خدمات ایزوگام پشم شیشه ایران هستید، کافی است با شرکت گام گستر تماس بگیرید. نمایندگی ایزوگام پشم شیشه ایران در کرج، آماده خدمات رسانی گسترده به اقصی نقاط استان می باشد.

در همین راستا انواع خدمات نصب، تعمیر و فروش ایزوگام در گوهردشت، مهرشهر کرج، عظیمیه، هشتگرد، نظرآباد و تمامی مناطق کرج، با بالاترین سرعت و کیفیت به متقاضیان گرامی ارائه می گردد. گفتنی است همکاران ما تمام تلاش خود را به کار می بندند تا سرویس های ارائه شده هم زمان با کیفیت بالا، مناسب ترین قیمت را داشته باشند.

قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران

قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران توسط شرکت سازنده تعیین می شود. نمایندگی ایزوگام در شرکت گام گستر، قیمت ها را بدون سودجویی و کاملا مطابق با انصاف و وجدان کاری تنظیم می کند تا مشتریان محترم از خرید خود رضایت کامل داشته باشند.

قیمت ایزوگام های این برند با توجه به متریال مصرفی درجه یک و خط تولید مدرن و به روز، ممکن است در نگاه اول کمی بالا به نظر برسد. اما در مقایسه با برخی قیمت های نجومی و البته کیفیت و ماندگاری ایزوگم پشم شیشه ایران، شما این اطمینان را خواهید داشت که بهترین محصول را خریداری کرده و شاهد دوام بالای آن خواهید بود.

مشخصات فنی ایزوگام پشم شیشه ایران

ایزوگام پشم شیشه ایران، نوعی عایق رطوبتی بسیار مرغوب و با کیفیت است که مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما دارد. در این محصول از مواد پلی استر مرغوب و قیر خالص پالایشگاهی استفاده شده است. این ویژگی موجب افزایش  کیفیت و دوام ایزوگام شده و استحکام آن را تضمین می کند.

اگر زیرسازی ایزوگام به درستی انجام شود، می توان اطمینان داشت که ایزوگام پشم شیشه، بهترین عایق برای جلوگیری از نفوذ رطوبت در درازمدت خواهد بود. ویژگی دیگر ایزوگام پشم شیشه ایران، طول عمر بالای آن است که تا چند سال به بهترین شکل عمل می کند.

نصب ایزوگام پشم شیشه ایران

ایزوگام پشم شیشه ایران اگرچه کیفیت ساخت و عمر کاری بالایی دارد، اما اگر نحوه نصب آن درست و استاندارد نباشد، به زودی نیاز به تعمیر یا تعویض خواهد داشت. بسته به این که سطح مورد نظر چه شرایطی داشته باشد، باید پیش از نصب ایزوگام، اقدام به زیرسازی کرد. یعنی باید کف سطح مورد نظر، مثلا پشت بام، به خوبی تمیز شده و خشک گردد. اشیاء، سنگ ریزه ها و هرنوع شئ دیگری باید جمع آوری شود و سطح کاملا تمیز و صاف باشد.

ممکن است نیاز به سیمان کاری بخش هایی باشد تا سطح کاملا صاف شود. نصب ایزوگام پشم شیشه ایران یا هر برند دیگری باید کاملا حرفه ای و توسط نصاب های مجرب انجام شود. برای این منظور، شرکت گام گستر از نصاب هایی کمک می گیرد که دارای تجربه بالایی در این حوزه هستند. همکاران ما به واسطه تعهد بالایی که دارند، نهایت تلاش خود را به کار می بندند تا ایزوگام را به بهترین شکل نصب کرده و در عین حال، مناسب ترین هزینه را از مشتریان اخذ نمایند.

تاریخچه شرکت پشم شیشه ایران

شركت پشم شيشه ايران را می توان اولين و بزرگترين توليد كننده عايق هاي حرارتي و صوتي به شمار آورد. این شرکت در سال ۱۳۴۶، اولین کارخانه خود را در تهران راه اندازی کرد و فرایند تولید پشم شیشه را بر اساس فرايند تل و با استفاده از دانش فني شركت سنت گوبن فرانسه و اونرزكورنينگ آمريكا انجام داد. به مرور و با افزایش ظرفیت تولید شرکت پشم شیشه ایران، کارخانه دیگری هم در شیراز راه اندازی شد و در سال ۱۳۵۰، این مجموعه برای اولین بار با نام تجاری ایزوگام شروع به کار کرد.

مدیران این شرکت، برنامه نوسازي و بروز رساني خطوط توليد پشم شيشه خود را با بهره گيري از طراحي و تكنولوژي روز جهان و تجربه پرسنل خود ادامه دادند و در ادامه با شركت معتبر آلماني در تامين بخشي از ماشين آلات و خدمات مورد نياز خود همکاری کردند. این ایزوگام امروزه به عنوان یکی از بهترین عایق های رطوبتی شناخته می شود و محصولات آن به صورت عمده توسط واحد فروش شرکت گام گستر به متقاضیان عرضه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *