جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

بهترین مشعل برای ایزوگام

پیش از صحبت در مورد بهترین مشعل برای ایزوگام، ابتدا به آتش و نقش آن در عایق کاری و نصب ایزوگام می پردازیم. همانطور که می دانید اکثر ساختمان ها جهت عایق کاری، از ایزوگام استفاده می کنند و نصب ایزوگام نیز از جمله کارهایی است که به حرارت نیاز دارد و ایزوگام ها به کمک حرارت به سطح مورد نظر می چسبند. در همین راستا جهت سهولت در استفاده از آتش، باید از ابزارها و تجهیزاتی مانند مشعل استفاده گردد. مشعل یک نوع وسیله مکانیکی است که به منظور تولید رشته ای از آتش کنترل شده، ساخته شده است. توجه داشته باشید که استفاده از مشعل آسان است و شعله های آتش مشعل تا دمای ۱۴۳۰ درجه سانتی­ گراد می رسند. بنابراین نصب ایزوگام با استفاده از مشعل انجام می گیرد که باید به منظور بازدهی بالاتر و اثر بخشی بیشتر، از بهترین مشعل برای ایزوگام کاری استفاده گردد.

نمایندگی گام گستر جهت اجرای تمامی پروژه های خود در تهران و کرج، از بهترین انواع و برندهای مشعل های ایزوگام استفاده می کند تا با این کار، ضمن استفاده از بهترین ایزوگام های موجود در بازار و همچنین با بهره گیری از بهترین نصابان ایزوگام در کرج و تهران، بتواند بالاترین کیفیت عایق کاری را با مناسب ترین قیمت در اختیار شهروندان عزیز تهران و کرج قرار دهد.

بهترین مشعل برای ایزوگام

کاربرد بهترین مشعل برای ایزوگام

در مورد کاربرد بهترین مشعل برای ایزوگام می توان گفت که مشعل ایزوگام برای گرم کردن ایزوگام و عایق بندی محل مورد نظر و جلوگیری از ورود آب به ساختمان استفاده می گردد. مشعل ها می توانند به صورت یک پارچه و هموار، ایزوگام را نصب کرده و مقاومت و استحکام آن را در مقابل شرایط جوی گوناگون بالا ببرند و حرارتی که به وسیله ی مشعل بر روی لایه های ایزوگام گرفته می شود، در حقیقت آن قسمت را ضد آب می کند و این مسئله به ویژه در مورد سقف های کم شیب و یا پشت بام های بتنی که آب را در سطح خود جمع می کنند، کاربرد بسیاری دارد و می توان گفت که مشعل یکی از ابزارهای ضروری برای اجرای ایزوگام به شمار می رود که نصابان ایزوگام با استفاده از مشعل، ایزوگام حرارت لازم را به ایزوگام داده و آن را به محل مورد نظر می چسبانند.

انواع مختلفی از مشعل های ایزوگام با بازدهی های گوناگون در بازار وجو دارند که برندهای متفاوت مشعل ایزوگام، قیمت های مختلفی نیز دارند، اما نمی توان یک برند را به عنوان بهترین مشعل برای ایزوگام نام برد، چرا که هر برندی ویژگی ها و قابلیت های مخصوص به خود را دارد. در ادامه به برخی از ویژگی های بهترین مشعل ایزوگام اشاره خواهیم کرد.

ساختار بهترین مشعل برای ایزوگام

مشعل ایزوگام و اجزای تشکیل دهنده ی آن، به منظور تأمین حرارت و گرمایش جهت انجام عملیات نصب ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرند. مشعل ایزوگام نیز مانند بسیاری از محصولات دیگر، از به هم پیوستن و کنار هم قرار گرفتن چند قطعه تشکیل شده است و هر یک از این قطعات، عملکرد خاص خود را دارند، به طوری که نحوه ی کارکرد هر یک از آن ها بر روی عملکرد کلی دستگاه تاثیر دارد. از لحاظ ساختمان، دسته ی مشعل ایزوگام از یک ورودی گاز تغذیه می کند و دارای یک شیر تنظیم میزان گاز در خروجی است و دارای یک دسته ی پلاستیکی جهت نگه داشتن و در انتها یک لوله جهت انتقال گاز و قسمت سری گرم کن یا شعله پخش کن در جهت هدایت گاز به صورت غیر مستقیم می باشد.

امروزه کارخانه های بسیاری در زمینه ی طراحی و تولید انواع مدل های مشعل در حال فعالیت هستند و سالانه میلیون ها دستگاه از انواع مشعل ها را تولید و روانه ی بازار می کنند. این کارخانه ها از لحاظ انواع و کیفیت محصولات تولیدی، همواره در حال رقابت با یکدیگر هستند.

ویژگی های بهترین مشعل برای ایزوگام کدامند؟

همانطور که اشاره شد، برندهای مختلفی از مشعل های ایزوگام در بازار وجود دارند، اما بهترین مشعل ایزوگام باید دارای ویژگی ها و قابلیت های خاصی باشد. از جمله ویژگی های بهترین مشعل برای ایزوگام این است که اجزا و قطعات استفاده شده در ساخت و تولید آن از نوع درجه یک و مرغوب بوده و جنس خوبی داشته باشند و همچنین یک مشعل ایزوگام خوب باید به گونه ای باشد که در زمان قرار گرفتن در دست، موجب اذیت شدن دست نشود.

از دیگر ویژگی های یک مشعل خوب این است که ساختار آن به شکلی باشد که به حد کافی ایمن باشد. مهمترین مسئله نیز این است که یک مشعل خوب باید دارای یک شعله قوی باشد تا در صورت لزوم بتوان از آن با شعله ی کم یا زیاد استفاده کرد. در حالت کلی می توان گفت که بهترین مشعل ایزوگام، مشعلی است که تمامی موارد ذکر شده را به صورت یک جا داشته و به بهترین شکل ممکن به کاربر ارائه دهد.

انواع مشعل برای ایزوگام

مشعل های ایزوگام انواع مختلفی دارند و در اندازه های گوناگون از جمله کوتاه، متوسط و بلند و در دو نوع ساده و کلاج دار به بازار عرضه می شوند. تمامی انواع این مشعل ها سوخت خود را از کپسول گاز تأمین می کنند و جهت نصب ایزوگام و یا اجرای عملیات قیرگونی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از اندازه های مشعل های ایزوگام عبارتند از:

– ۴۰ سانتی

– ۵۰ سانتی

– ۶۰ سانتی

– ۷۰ سانتی

– ۸۰ سانتی

– ۱۲۰ سانتی

مشعل های ایزوگام در یک دسته بندی دیگر به انواع دسته تفنگی، استادکار و مشعل گازوئیلی تقسیم می شوند که هر یک از آن ها کاربردهای مختلفی دارند و در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. در این قسمت به اختصار به توضیح هر یک از آن ها می پردازیم.

مشعل ایزوگام دسته تفنگی

از جمله مشعل های پرکاربرد در زمینه ی نصب ایزوگام، مشعل دسته تفنگی است که در زمان استفاده، قابلیت کنترل دارد. این نوع مشعل ایزوگام دارای ابعاد مختلفی است و شکلی شبیه به لوله ی تفنگ دارد و دارای قیمت های متفاوتی است. نحوه ی استفاده از این مشعل راحت است و به همین دلیل، تقاضای فراوانی دارد و یکی از پر مصرف ترین مشعل ها در صنایع مختلف به شمار می رود.

از آنجایی که مشعل های ایزوگام در زمان نصب باید با دقت خاصی مورد استفاده قرار گیرند و اگر به صورت اصولی و استاندارد شعله کشیده نشود، امکان سوزاندن ایزوگام بالا می رود و ممکن هزینه ی بسیار زیادی را برای کارفرما در پی داشته باشد؛ بنابراین حتما باید از بهترین مشعل برای ایزوگام استفاده گردد. ایزوگام کاران معمولا مشعل ها را به صورت ۴۵ درجه تنظیم می کنند و به این ترتیب مواد را به صورت مذاب در می آورند و به وسیله ی پا عایق را محکم و روی هم قرار می دهند تا روی سطح مورد نظر چسبانده و سفت شود. برخی از نصابان ایزوگام نیز به منظور محکم تر شدن ایزوگام، به ویژه در قسمت های لبه و انتهای کار، مشعل را دوبار گرم کرده و بر سطح مورد نظر می گیرند و این کار موجب می اطمینان از سفت شدن بیشتر ایزوگام می شود، زیرا در صورت باز شدن ایزوگام، امکان ورود آب و رطوبت به سقف ساختمان بیشتر شده و خسارات وارده به ساختمان نیز بسیار بالا می رود.

مشعل ایزوگام استادکار

همانطور که گفته شد، بهترین مشعل ایزوگام به دو نوع ساده و کلاج دار طبقه بندی می شود که بر اساس کارایی آن ها انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از مشعل ایزوگام استاد کار نیز در ایران بسیار بالا بوده و یکی از پر کاربردترین مشعل های ایزوگام محسوب می شود.

مشعل های ایزوگام با اندازه های مختلف، قابلیت تنظیم مصرف سوخت در مشعل را داشته و بر اساس متراژ سطح مورد نظر، انتخاب و به کار گرفته می شوند. این محصول علاوه بر ایزوگام پشت بام، در بسیاری از صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرد و دارای صادرات گسترده ای به کشورهای همسایه است.

مشعل ایزوگام گازوئیلی

مشعل ایزوگام از جمله ابزار آلات بسیار پرکاربرد در صنعت ایزوگام به شمار می رود  که مشعل ایزوگام گازوئیلی از سوخت گازوئیل استفاده می کند و نسبت به انواع دیگر از قیمت مناسب تری نیز برخوردار است.

ابته باید توجه داشته باشید که هر چند بهترین مشعل برای ایزوگام مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید شده و ایمنی بالایی دارد، اما باید در استفاده از آن ها دقت و مراقبت ویژه ای به خرج داده شود.

قیمت بهترین مشعل برای ایزوگام

همانطور که گفتیم مشعل های ایزوگام دارای انواع مختلفی هستند و با برندهای گوناگونی به بازار عرضه می شوند. بالطبع این مشعل ها دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند. به طور کلی مشعل های ایزوگام ویژگی های بسیاری دارند که هر کدام از آن ها، بر روی قیمت تاثیر بسیار زیادی دارند، به عنوان نمونه کلاج دار بودن آن، بر کیفیت آن موثر بوده و موجب تسریع و راحتی کار می شود که بیشتر ایزوگام کاران برای نصب ایزوگام از نوع کلاج دار آن استفاده می کنند. علاوه بر این، عوامل مختلفی در قیمت گذاری این مشعل ها تأثیر دارند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– نوع مشعل ایزوگام اعم از ساده و یا کلاج دار بودن آن

– برند مشعل ایزوگام

– اندازه و طول مشعل ایزوگام

– کیفیت قطعات مورد استفاده در ساخت مشعل ایزوگام

توجه داشته باشید که از آنجایی که بهترین مشعل برای ایزوگام، دارای کیفیت بالاتری است، طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارد؛ اما هزینه ی بالای بهترین مشعل ایزوگام، به معنای غیر اقتصادی بودن آن نیست. چرا که بازدهی بالا و طول عمر مفید طولانی آن، موجب می شود که به صورت بالقوه صرفه ی اقتصادی بالاتری برای مصرف کننده داشته باشد.

شرکت گام گستر که از پیشینه ی بسیار موفقی در زمینه ی انواع خدمات عایق کاری، به ویژه ایزوگام در تهران و کرج برخوردار می باشد؛ جهت اجرای ایزوگام در سطوح گوناگون، مرغوب ترین مواد اولیه و با کیفیت ترین تجهیزات عایق کاری، از جمله بهترین مشعل برای ایزوگام بهره می گیرد. به این ترتیب شما مشتریان عزیز، با اطمینان خاطر می توانید تمامی پروژه های عایق کاری خود را به این شرکت معتبر بسپارید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *