جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ضمانت نامه ایزوگام

آیا می دانید ضمانت نامه ایزوگام چیست؟ در ادامه این مطلب، نکاتی جالب و کاربردی را در خصوص ضمانت نامه ایزوگام به شما ارائه می دهیم. برندهای مختلف ایزوگام، هریک گارانتی خاصی دارند که به مشتری ارائه داده و به این ترتیب، کیفیت و ماندگاری محصول خود را تضمین می کنند. این ضمانت نامه ها، بعضا کوتاه مدت بوده و برخی از آنها نیز بلند مدت هستند.

البته گاها افراد برای استفاده از این ضمانت نامه ها با مشکلاتی مواجه می شوند. با نکاتی که در ادامه راجع به ضمانت نامه ایزوگام بررسی می کنیم، می توانید به شکل کامل تر و بهتر از این گارانتی ها استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هم کافی است با نمایندگی نصب ایزوگام در شرکت گام گستر تماس بگیرید.

ضمانت نامه ایزوگام

ضمانت نامه ایزوگام چیست؟

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، ضمانت نامه ایزوگام، نوعی گارانتی است که شرکت های تولید کننده این عایق، به خریداران ارائه می دهند. برخی از این ضمانت نامه ها، بندهایی دارند که بعضا کاربران را برای دریافت خدمات دچار مشکل می کنند. مثلا ممکن است در متن گارانتی، مدت زمان اعتبار آن ۱۰ سال قید شده باشد.

اما در عمل، تنها سه سال از این زمان تحت پوشش گارانتی قرار داشته باشد. برای این که با چنین مشکلاتی مواجه نشوید، بهتر است پیش از خرید ایزوگام، مفاد قرارداد و ضمانت نامه ایزوگام را با دقت مطالعه کنید. به این ترتیب، بین گارانتی های مختلف، بهترین مورد را انتخاب کرده و با کیفیت ترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

بهترین گارانتی ایزوگام

با توجه به توضیحات داده شده، به نظر شما بهترین ضمانت نامه ایزوگام کدام است؟ کارشناسان نمایندگی ایزوگام شرکت گام گستر، معتقدند که پیش از خرید، باید نهایت دقت را در انتخاب ایزوگام و گارانتی و مفاد و تبصره های آن به خرج دهید. تمامی جزئیات را مو به مو و با صبر و حوصله بررسی کرده و در نهایت، محصولی را انتخاب کنید که گارانتی دقیق تر و مطمئن تری دارد.

شرکت تولید کننده و نصب کننده، باید تضمین کنند که ایزوگام، کیفیت و ماندگاری بالایی دارد و به درستی نصب و اجرا شده است. جالب است بدانید که ضمانت نامه ایزوگام، یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این عایق است؛ بنابراین در انتخاب آن، حداکثر دقت را داشته باشید.

انواع ضمانت ایزوگام

گارانتی ایزوگام توسط شرکت‌های بیمه

یکی از انواع ضمانت نامه ایزوگام، ضمانتی است که توسط شرکت های بیمه ارائه می شود. این نوع گارانتی که به آن بیمه نامه ایزوگام هم گفته می شود، در چند نسخه از طرف شرکت تولید کننده ایزوگام صادر می شود.

یکی از شرکت های معتبر بیمه، این ضمانت نامه را مهر می کند تا اعتبار آن تایید شود. البته بیمه نامه ایزوگام بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و در عمل به دلیل شرایط سخت و انجام نشدنی ذکر شده در قراردادها، معمولا خسارت کامل در آنها پرداخت نمی شود.

ضمانت کارخانه و کیفیت ایزوگام

نوع دیگری از ضمانت نامه ایزوگام، در ۲ نسخه و توسط نمایندگی یا شرکت تولید کننده آن صادر می شود. این گارانتی، مهر نمایندگی شرکت را نیز دارد؛  دلیل این امر این است که بازه زمانی ضمانت ایزوگام، به کیفیت، جزئیات ساخت و مشخصه ‌های این عایق بستگی دارد.

ضمانت شرکت ‌های نصب ایزوگام

در نهایت، شرکت های نصب ایزوگام هم ضمانت نامه ایزوگام ارائه می دهند. روند و کیفیت نصب و اجرای عایق ‌های رطوبتی، تا حد زیادی روی عمر و ماندگاری آنها تاثیر می گذارد. حتی با کیفیت ترین ایزوگام ها هم اگر به درستی نصب نشوند، مدت زمان زیادی دوام نخواهند داشت. شرکت گام گستر، پس از نصب ایزوگام، به مشتریان خود ضمانت نامه معتبر ارائه کرده و در صورت نیاز، خدمات مربوطه را به بهترین شکل به آنها ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *