جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

قیرگونی سرویس های بهداشتی

شرکت گام گستر نمایندگی مجاز در سراسر تهران در نظر دارد تا با ارائه کلیه خدمات مربوط به قیرگونی سرویس های بهداشتی در خدمت شما سروران گرامی باشد. همواره نفوذ آب، نم و رطوبت در مصالح و اجزای ساختمانی یکی از مشکلات مهم در اجرای بنا هاست.مهندسین مجری ساختمان الزاما باید توجه زیادی در هدایت مسیر آب و فاضلاب در سرویس های بهداشتی ساختمان داشته باشند.

 به این ترتیب که اطراف لوله‌ ها، دیوار ها و کف‌ های مورد نظر را باید قیرگونی و آب بندی کنند، چرا که همان طوری که همگی می‌ دانید آب قدرت نفوذ زیادی داشته و موجب خوردگی، نم دادن و مشکلات دیگری می شود.بنابراین قیرگونی سرویس بهداشتی منزل شما یکی از مهم ترین بخش های ساخت و ساز است که شما می توانید جهت اجرای چنین عایقی با شرکت ما تماس بگیرید.

هزینه قیرگونی سرویس های بهداشتی

هزینه قیرگونی سرویس های بهداشتی

سرویس های بهداشتی یکی از جمله فضا های مرطوب ساختمان‌ ها به شمار می روند که در آن شیر آب وجود داشته و عایق کاری آن یکی از پر اهمیت ترین و معقول ترین فعالیت ها محسوب می شود.

هزینه قیرگونی سرویس های بهداشتی یکی از مسائلی است که شما باید آن را درنظر بگیرید، چرا که واقعا این مخارج ارزش زیادی دارند به طوری که ساختمان را از آسیب های احتمالی ایمن می سازد.قیمت قیرگونی در تهران و کرج با توجه به متراژ کف و دیوار های سرویس های حمام و دستشویی محاسبه می شود.

فاکتور دیگری که نقش موثری در قیمت گذاری قیرگونی سرویس بهداشتی دارد، تعداد لایه‌ های تشکیل دهنده عایق است. به این صورت که ۲ قشر قیر، ۳ و یا ۴ تا به کار رفته و گونی نیز مابین آن ها قرار گرفته قیمت ها متغیر می باشند.شرکت گام گستر این نوع خدمات را با نازلترین قیمت توسط نصاب کار مجرب و حرفه ای به صورت شبانه روزی انجام می دهد، پس با ما تماس بگیرید.

نحوه اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی در کرج

در زمان اجرای قیرگونی کف و دیوار های فضا های مرطوب نظیر سرویس بهداشتی سیمان کاری پشت آن دارای اهمیت بسیار ویژه ای است تا سطحی صاف و یکنواخت روی سطوح بلوک و آجر را گرفته و عایق را به خود بچسباند.

نصاب کار ماهر شرکت گام گستر واقع در کرج قبل از ریختن قیر به کف، شیب بندی را به سمت کفشور ایجاد می‌ کند تا آب در مکان مورد نظر ثابت نمانده تا در زمان استفاده از سرویس آب به راحتی وارد لوله فاضلاب شود.

در سرویس های بهداشتی ارتفاع قیر گونی چقدر است؟

پس از کار شیب بندی نصاب تا ارتفاع مورد نظر در مکان مربوطه قیرگونی را ادامه می‌ دهد. به عنوان مثال در حمام حدود ۱/۶۰ متر و در دستشویی ۳۰ الی ۴۰  سانتی متر کافی می باشد. البته ناگفته نماند در بخش هایی که شیر به دیوار وصل می‌ شود، ارتفاع قیرگونی را باید تا بالای شیر ادامه دهند تا موجب نفوذ آب به دیوار و … نشود.

نحوه قیرگونی سرویس های حمام و دستشویی در تهران

در این مدل مکان ها که امکان نفوذ نم و رطوبت بسیار زیاد است، استفاده از قیرگونی دولایه مرغوب و استاندارد مناسب می باشد و در مقایسه با ایزوگام از دوام بیشتری نیز برخوردار است. نحوه قیرگونی به این صورت بوده که در ابتدا ضروری است تا سیمان کاری سطح مورد نظر خشک شده و قبل از قیرگونی به طور کامل با جارو آن را تمیز کرد تا هیچ نوع سنگریزه ای زیر کار باقی نماند. همچنین پیشنهاد می دهیم درون حمام را حداقل به ارتفاع یک متر از کف قیر گونی ادامه پیدا کند تا موجب بروز نم در دیوارها نشود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *