جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

قیمت ایزوگام در اسلامشهر

قیمت ایزوگام و همچنین قیمت نصب آن در اسلامشهر تهران از اهمیت بسزایی برخوردار است. به همین دلیل یکی از پرسش‌های متداول مشتریان، همواره در رابطه با قیمت اجرای این عایق رطوبتی می باشد. همه ما آگاهی لازم را داریم که، نصب ایزوگام در یک واحد مسکونی یا هر نوع سازه ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کار این عایق رطوبتی، پیشگیری از ایجاد نم و ممانعت از ورود رطوبت در سقف و دیوارهای یک خانه می باشد.

به همین جهت ایزوگام، اغلب در بخش هایی همچون پشت بام، کف آشپرخانه، بالکن، حمام، دستشویی و سایر مکان‌هایی که در معرض مستقیم آب قرار دارند، از این عایق رطوبتی استفاده می گردد. این ابزار یک عایق رطوبتی است که بالغ بر ۱۰ سال عمر می کند و می‌تواند برای مدت طولانی از بخش‌های گوناگون منزل شما در مقابل نم و رطوبت محافظت نماید. شما کاربران گرامی می توانید برای اطلاع از قیمت ایزوگام در اسلامشهر تهران و دیگر نقاط تهران و کرج با شرکت گام گستر در تماس باشید.

ایزوگام در اسلامشهر

نمایندگی رسمی ایزوگام در اسلامشهر

مجموعه ی گام گستر که به عنوان نمایندگی رسمی ایزوگام در اسلامشهر و یکی از برترین مجریان ارائه دهنده ی خدمات ایزوگام در این منطقه می باشد، توانسته است با جذب نصابان متخصص، آموزش دیده و مجرب در زمینه ی نصب و اجرای انواع عایق های رطوبتی از جمله ایزوگام، آسفالت کاری و قیرگونی، محبوبیت خاصی در بین مشتریان خود به دست آورد و به این ترتیب توجه متقاضیان بسیاری را نیز به خود جلب نماید.

در صورتی که شما نیز از اهالی محترم ساکن در تهران هستید و به دنبال یک نمایندگی موفق ایزوگام در اسلامشهر می باشید، که دارای یک تیم کاری حرفه ای و ایزوگام کاران با تجربه باشد و بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه ی عایق کاری کاری شما را به نحو احسن، به انجام برساند؛ پیشنهاد ما به شما، مراجعه به شرکت گام گستر می باشد؛ چرا که این مرکز با داشتن سال ها تجربه ی کاری موفق در زمینه ی ارائه ی انواع خدمات عایق کاری از قبیل فروش، نصب و اجرا و همچنین ترمیم و لکه گیری ایزوگام و یا حتی آسفالت کاری و قیرگونی سطوح مختلف، کلیه ی استانداردهای بین المللی مورد نیاز جهت اجرای عایق کاری را به طور کامل در نظر می گیرد و تمامی پروژه های خود را با بالاترین کیفیت و کارای و پایین ترین قیمت انجام می دهد.

نصب ایزوگام در اسلامشهر

اجرای صحیح و نصب ایزوگام که یک عایق رطوبتی محسوب می شود، بسیار حائز اهمیت می باشد. عواملی که در اجرای این عایق رطوبتی می توانند موثر واقع شوند عوامل محیطی یک منطقه، نظیر آب و هوا، نوع خاک، نوع مصالح به کار رفته در ساختن ساختمان‌ها و … می باشند. ضمن اینکه برند، تاثیر مستقیمی در قیمت نهایی ایزوگام دارد. در زمان خرید و اقدام به نصب ایزوگام باید توجه کافی را داشت که ایزوگام از برند معتبر انتخاب گردد. علت تفاوت قیمت برندهای ایزوگام در استفاده از مواد اولیه ی درجه اول و یا معمولی می باشد. با کمی هزینه ی اضافی می توانید بهترین نوع ایزوگام را در پشت بام منزل خود نصب کنید و تا چندین سال از عملکرد بی نقص آن اطمینان داشته باشید. عمر میانگین ایزوگام حدود ۱۰ سال است که با نگهداری مناسب، و نصب دقیق می توان بهترین نتیجه را از آن گرفت.

نصب ایزوگام می بایست توسط متخصصین مجرب این حوزه انجام شود. عدم دقت و مهارت کافی در نصب عایق رطوبتی، موجب عدم چسبندگی و باقی ماندن درز در بین لایه های ایزوگام می شود که موجب کاهش کارآیی آن می شود. تعمیر و یا نصب ایزوگام جدید، هزینه های سنگینی را برای مصرف کننده به دنبال دارد. بنابراین باید در انتخاب متخصصین نصب ایزوگام  دقت کنید. جهت نصب ایزوگام در اسلامشهر تهران یا هر منطقه ی دیگری قسمت مورد نظر باید کاملا خشک و تمیز گردد. ضمن اینکه سطح باید صاف باشد و شیب ملایمی به سمت آب داشته باشد. در صورت وجود هرگونه ناهمواری و عدم شیب بندی مناسب، باید با ملات سیمان و یا آسفالت، شیب را اصلاح نمود.

تعمیر ایزوگام در اسلامشهر تهران

خرابی های ایجاد شده در سطوح ایزوگام اگر تعمیر نگردد، می‌توانند سبب خرابی های گسترده ای در دیوار ها و سقف ها شوند. بنابراین تعمیر کردن ایزوگام امری بسیار مهم است، زیرا تداوم آسیب دیدگی ها موجب خسارات شدید می شود. برای ترمیم و تعمیر ایزوگام راه‌ های مختلفی وجود دارد که به میزان خرابی و نوع آن بستگی دارد. برای ترمیم عایق رطوبتی آسیب دیده می‌توان از قیرگونی استفاده کرد. ازعواملی که سبب ایجاد خرابی در عایق رطوبتی می شود به شرح زیر می باشد:

  • وجود چروکیدگی و باد کردگی در ایزوگام
  • نشست و خرابی و ترک در سقف و دیوار ها
  • سوراخ شدن ایزوگام به دلیل وجود وسایل سنگین روی آن مثل کولر
  • سوراخ شدن لایه آلمینیومی در روی آن و ماندن آب زیر لایه ها
  • بهترین زمان تعمیر ایزوگام در پشت بام ها، تابستان و قبل از بارندگی است چرا که با نخستین بارندگی در صورتی که رطوبت به سقف و دیوار ها نفوذ کند باعث خسارت می ‌شود.

قیرگونی و آسفالت در اسلامشهر

برای انجام قیرگونی می بایست میان لایه های قیر از گونی استفاده شود تا به محکم شدن و پایداری قیرگونی کمک کند. این عملکرد باعث می شود که قیر توسط گونی مسطح شود زیرا الیاف گونی، نقش مسطح کننده ای دارند. اجرای قیرگونی در اسلامشهر به تیمی ماهر و متخصص نیاز دارد. در رابطه با آسفالت نیز همیچین چیزی صدق می کند.

کیفیت و نصب درست از موارد مهمی است که خریداران و مشاوران باید به آن دقت نمایند. شرکت گام گستر با داشتن بهترین متخصصان در زمینه نصب ایزوگام و قیرگونی، و همچنین آسفات آماده ارائه خدمات اجرای قیرگونی در اسلامشهر می باشد. این مجموعه دارای نمایندگی های متعدد می باشد که در این منطقه از شهر تهران نیز مشغول به فعالیت می باشد.

فروش برترین برندهای ایزوگام در اسلامشهر تهران

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید با کیفیت ترین برندهای ایزوگام در اسلامشهر تهران را به منظور عایق کاری سطوح مختلف در ساختمان های خود دارید؛ لازم است به این نکته ی بسیار مهم توجه داشته باشید که در عایق کاری ایزوگام ساختمان، یکی از عوامل موثر بر کیفیت ایزوگام عایق کاری، نوع، جنس و برند ایزوگام مصرفی می باشد. کیفیت ایزولاسیون یک ساختمان نیز همواره یک امر بسیار مهم و ضروری است، چرا که در صورت وجود کوچک ترین نشتی و عدم ترمیم به موقع آن، این احتمال وجود دارد که موجب ایجاد خسارات احتمالی در قسمت های مختلف ساختمان شده و در نتیجه هزینه های اضافی را جهت جبران این خسارت ها و همچنین عایق کاری مجدد ساختمان بر شما تحمیل نماید.

بنابراین به منظور جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، بهتر است برای خرید با کیفیت ترین ایزوگام در اسلامشهر، به یک نمایندگی رسمی فروش ایزوگام در این منطقه مراجعه کنید تا از اصالت و استاندارد بودن ایزوگام خریداری شده، اطمینان حاصل کنید. در همین راستا شرکت محبوب گام گستر در زمینه ی فروش و پخش برترین برند های ایزوگام در اسلامشهر همراه با خدمات پس از فروش بی نظیر، در خدمات شما عزیزان می باشد.

نکات نصب ایزوگام 

در هنگام نصب ایزوگام باید توجه داشت که اجرای مراحل در مکان سربسته صورت نگیرد. اگر فضای مورد نظر سربسته می باشد، باید تمامی استانداردها و قوانین اجرای ایزوگام کاملاً رعایت شود، تا احتمال وقوع هرگونه خطر کاهش یابد. باید توجه شود که روی سطوح سیمانی، آسفالتی، موزائیک و سنگ بهتر است پیش از نصب ایزوگام، یک لایه قیر نصب شود. نصب انواع عایق های رطوبتی در منطقه اسلامشهر تهران با قیمت عالی و ارائه فاکتور به مشتری توسط نمایندگی نصب ایزوگام انجام می شود.

مجموعه ی موفق گام گستر قیمت ایزوگام در منطقه اسلامشهر تهران را بر اساس متراژ سطح مورد نظر و مقدار ایزوگام مصرفی، نوع و جنس ایزوگام، نوع سطح، وضعیت سطح مورد نظر از لحاظ نیاز به زیرسازی، شیب بندی و … و همچنین اجرت نصاب ایزوگام در این منطقه و برخی پارامترهای دیگر برآورد می کند.

بهترین نمایندگی به منظور انجام خدمات ایزوگام در این منطقه از تهران، شرکت گام گستر است، چرا که این مجموعه دارای تجربه ای چندین ساله و همچنین اکیپ نصاب ایزوگام با سابقه و متخصص در این زمینه می باشد و کلیه ی خدمات خود را با کیفیت بالا و با قیمتی مقرون به صرفه برای مشتریان خود عرضه می کند.

شرکت گام گستر ارائه دهنده ی انواع ایزوگام از برندهای معتبر و درجه یک در این منطقه است که از جمله ی آن ها می توان انواع ایزوگام ساده، ایزوگام فویل دار، ایزوگام طرح دار در طرح های متنوع، ایزوگام مایع، ایزوگام سنگریزه ای و همچنین ایزوگام های یک لایه، دو لایه و … را نام برد.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *