جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

قیمت ایزوگام در ستارخان

یکی از سوالاتی که همیشه ساکنین همه مناطق تهران از جمله ستارخان مشغول کرده است، قیمت ایزوگام می باشد. نمایندگی های گام گستر در سراسر تهران به یک نرخ مصوب کار می کنند و صرفا منطقه، تعیین کننده قیمت و هزینه ایزوگام شما نخواهد بود. بنابراین بدون نگرانی با این مجموعه در تماس باشید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۵/۵ – (۱ امتیاز)

خدمات شرکت گام گستر و قیمت ایزوگام در ستارخان

از جمله خدمات مجموعه گام گستر در تمامی نقاط تهران و کرج و از جمله ستارخان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب انواع ایزوگام ساده، طرحدار و فویلدار با ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر که دارای مهر واستاندارد شرکت می باشد.
  • فروش انواع ایزوگام درجه یک پلیمری bpp و bof دمیده در این مرکز ارائه می گردد.
  • تعویض و تعمیر پشت بام های کهنه و فرسوده در صورت نیاز انجام خواهد شد.
  • اجرای ایزوگام بر روی تمامی سطوح صاف و شیبدار نیز انجام می شود.

شما مشتریان گرامی می توانید برای مشاوره خدمات ایزوگام شامل هزینه ایزوگام، انواع ایزوگام، نحوه نصب ایزوگام و … با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید تا نسبت به متراژ، محل مورد نظر وهمچنین قیمت روز ایزوگام مطلع شوید. این مجموعه تمام سعی خود را کرده است که با قیمتی مناسب مشتریان خود را راضی نگه دارد.

ایزوگام در ستارخان

نمایندگی ایزوگام در ستارخان تهران

شرکت گام گستر در تهران دارای نمایندگی می باشد که با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب بهترین خدمات، تولید و نصب ایزوگام و عایق های رطوبتی در منطقه ستارخان ارائه می دهد. متخصصین ایزوگام این مرکز آماده نصب هرنوع عایق رطوبتی و ایزوگام می باشند. چرا که با استفاده از بهترین عایق کاران؛ اقدام به نصب ایزوگام و عایق در رطوبتی می نماید و کار خود را تضمینی انجام  می دهد.

نمایندگی های گام گستر خدمات متنوعی دارد که این خدمات متنوع و مختلف شرکت سبب رضایت و جذب مشتریان متعدد شده است. جهت نصب و اجرای ایزوگام در ستارخان می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان شرکت ایزوگام نوین استفاده کنید.

بیشتر بدانید: هزینه آسفالت کاری و ایزوگام در کمالشهر

نکات شرایط اجرای ایزوگام در پشت بام

برای نصب و اجرای ایزوگام در پشت بام باید به بعضی از شرایط آب و هوایی و برخی از موارد حائز اهمیت هنگام نصب توجه و دقت نمایید. در هنگام بارندگی و دمای زیر ۵- درجه نصب به هیچ عنوان صورت نگیرد، چرا که چسبندگی مطلوبی با سطح نخواهد داشت. ضمن اینکه سطح زیر کار می بایست تمیز و بدون نم باشد تا نصب ایزوگام به بهترین شکل ممکن انجام شود.

نحوه اجرا و هزینه آسفالت کاری و قیرگونی در ستارخان

برای اطلاع ازهزینه های آسفالت کاری در سال ۱۴۰۰ با نمایندگی های این مراکز در ارتباط باشید. به پخش قیر امولسیون یا MC بر روی سطح مورد نظر آسفالت کاری، قیر پاشی گفته می شود. قیر پاشی از ملزومات آسفالت کاری می باشد که می بایست به شکل استاندارد اجرا شود.

قیر پاشی بر روی خاک مخلوط و شن و یا بتون، پریمکت نام دارد که مقدار آن یک و نیم کیلوگرم برای هر مترمربع است. قیر پاشی بر روی آسفالت قدیمی و یا آستر نیز تک کت نامیده می شود که مقدار آن نیم کیلوگرم است‌. عملیات قیر پاشی نیز به صورت مکانیزه و هم دستی اجرا میگردد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *