جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

قیمت ایزوگام سایه گستر دلیجان

قیمت ایزوگام سایه گستر دلیجان به عنوان یکی از مرغوب ترین و بهترین عایق های موجود در بازار، براساس فاکتورهای مختلفی تعیین و محاسبه می گردد. درواقع علاوه بر کیفیت متریال و مواد اولیه به کار رفته در ساخت که یکی از عوامل مهم در این رابطه به حساب می آید، مقدار عایق مورد نیاز برای پروسه نصب نیز اثرگذاری ویژه ای بر هزینه های پرداختی دارد.

به طوری که با در نظر گرفتن متراژ مورد نیاز و همپوشانی لایه‌ ها که به منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت به لایه های زیرین و داخل ساختمان صورت می گیرد، امکان برآورد قیمت این نوع ایزوگام وجود دارد. علاوه بر آن، موارد دیگری نظیر ماده تشکیل دهنده ایزوگام، تعداد لایه ها، طرح دار بودن و یا نوع روکش سطح آن نیز در قیمت ایزوگام سایه گستر دلیجان نقش پررنگ و حائز اهمیتی دارد.

قیمت ایزوگام سایه گستر دلیجان

معرفی ایزوگام سایه گستر دلیجان

ایزوگام سایه گستر دلیجان یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع ایزوگام موجود در کشور می‌باشد که از دو لایه نمدی تشکیل شده است که  جنس لایه رویی از فلت الیاف شیشه می‌باشد که اصطلاحا به آن تیشو نیز می‌گویند، و جنس لایه زیرین از مسنوجات پلی استر می‌باشد.این دو لایه به وسیله قیر مذاب اطلاح شده با مواد پلیمری اشباع می‌شوند و در هنگام بسته بندی به منظور جلوگیری از چسبندگی هر دو طرف عایق  با مواد ریز دانه و یا فیلم پلاستیکی روکش می‌شود.

ایزوگام سایه گستر دلیجان دارای روکش فویل آلومینیومی با ضخامت بالا می‌باشد و در عین حال از انعطاف‌ پذیری بسیار بالایی برخوردار است که طول عمر مفید بسیار خوبی را برای آن رقم می‌زند و به دلیل تنوع زیاد محصولات سایه گستر دلیجان، از انواع ایزوگام های این شرکت می‌توان برای عایقکاری تمام سطوح داخلی و بیرونی ساختمان استفاده کرد.

نصب ایزوگام سایه گستر دلیجان

بهره گیری از یک تیم متخصص ایزوگام کار در کنار پرداخت قیمت ایزوگام سایه گستر دلیجان می تواند نتایج چشمگیری در نصب به همراه داشته باشد. اگرچه اجرا و نصب عایق مملو از نکات و ریزه کاری های فراوان است که به آنها نیز اشاره خواهیم داشت، اما وجود یک تیم با تجربه و دارای سوابق درخشان در این زمینه نیز الزامی است.

به این ترتیب می توان از اتصال محکم عایق به سطح و عدم مشاهده ایراداتی نظیر حباب، درز، ترک، شکاف، چین و چروک و… اطمینان پیدا کرد. مسلمأ نتیجه و تاثیر یک نصب اصولی و بدون نقص در کارایی عایق، علی الخصوص در بارندگی ها کاملا مشهود خواهد بود. به طوری که کوچکترین راهی برای نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان باقی نمی ماند. از همین رو در مرحله نصب، علاوه بر کیفیت ایزوگام به سوابق اجرایی و کیفیت فنی نصاب نیز توجه داشته باشید.

 

قیمت ایزوگام سایه گستر دلیجان با نصب و اجرا در تهران

قیمت ایزوگام سایه گستر دلیجان در تهران به عواملی چون متراژ کار، میزان و نوع ایزوگام مصرفی و محل نصب آن بستگی دارد و منظور از محل  نصب، محل اجرای عایق بندی از جمله: پشت بام، دیوار ها، سرویس ها و غیره می باشد.

ایزوگام سایه گستر دلیجان از لحاظ رویه بالایی دارای دو نوع می‌باشد که نوع اول دارای رویه آلومینیومی و نوع دوم آن ساده می‌باشد. نوع ساده آن در پی ساختمان ها،سرویس ها، پارکینگ ها و مکان هایی که در معرض تابس مستقیم نور خورشید نباشد،استفاده می‌شود. نوع اول که دارای رویه ی آلومینیومی می باشد معمولا در پشت بام ها، دیوار ها و سرویس ها استفاده می شود.

یک قانون کلی برای انتخاب یکی از این دو نوع ایزوگام برای مصرف، این است که در اکثر موارد در صورتی که منعی برای استفاده نباشد، از نوع اول ایزوگام با رویه ی آلومینیومی استفاده می شود. اما این دو نوع ایزوگام با یکدیگر کمی تفاوت قیمت دارند و نوع ساده ی آن ارزان تر می باشد و این مورد نیز تاثیر مستقیم در تعیین قیمت ایزوگام سایه گستر دلیجان دارد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت ایزوگام سایه گستر

عوامل و فاکتورهای متعددی بر هزینه نصب و قیمت ایزوگام سایه گستر دلیجان نقش دارد که مهم ترین آنها، زیرسازی و آماده سازی محل نصب می باشد. این مرحله دارای هزینه هایی مجزا بوده که در نهایت روی قیمت نصب ایزوگام محاسبه خواهد شد. سایر مواردی که بر نصب ایزوگام و مبالغ پرداختی برای آن تاثیر عمده و مشخصی دارند به شرح زیر می باشند:

  • برند و نوع ایزوگام مصرفی
  • فویل دار یا بدون فویل بودن عایق
  • اجرت کار و دستمزد نصاب که بسته به عوامل مختلفی تعیین می گردد. مثلا مدت زمان انجام کار، درجه سختی کار، وضعیت دمایی و جوی و در آخر محل مورد نظر که بسته به نصب در پشت بام، سرویس ها، آشپزخانه، استخر و … متفاوت خواهد بود.
  • هزینه حمل و جابه جایی
  • هزینه اقلام مصرفی مانند کپسول، قیر یا پرایمر و..
  • مساحت و متراژ محل اجرای عایق

 

لکه گیری و تعمیر ایزوگام سایه گستر دلیجان

یکی از موضوعاتی که ضرورت اطلاع از قیمت ایزوگام سایه گستر دلیجان را مشخص می کند، فرآیند ترمیم عایق فرسوده یا آسیب دیده است. اگر از بهترین عایق های بازار مانند سایه گستر دلیجان و یک نصب دقیق و درست برای ساختمان خود استفاده کنید، می توانید انتظار دوام عایق تا بیش از ۱۰ سال را داشته باشید. اما در صورت نصب غیر استاندارد یا عدم مراقبت صحیح و قراردادن اجسام سنگین و تیز روی عایق، سطح آن صدمه دیده و مستلزم انجام فرآیندهای ترمیمی بر روی آن خواهد بود.

درواقع به جای صرف زمان و هزینه بیشتر برای تعویض عایق، تنها کافی است قسمت های آسیب دیده به صورت نقطه ای، ترمیم گردد. هزینه ای که بابت این پروسه پرداخت می کنید نیز متناسب با عواملی مانند میزان خرابی سطح، جنس عایق، ضخامت آن، وزن هر رول، دستمزد و همچنین قیمت ایزوگام سایه گستر دلیجان متفاوت می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *