جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

مراحل سیمان کاری روی ایزوگام

در این مقاله با نحوه سیمان کاری روی ایزوگام آشنا می شوید. روشی بسیار موثر و کاربردی که باعث افزایش استحکام ایزوگام شده و از این طریق، به افزایش طول عمر این عایق نیز کمک می کند. به طور کلی بسیاری از نصاب های حرفه ای، از یک پوشش روی ایزوگام استفاده می کنند تا دوام آن را در مقابل بارندگی و تابش آفتاب، افزایش دهد. سیمان کاری روی ایزوگام، در محل هایی همچون استخر، معابر آبگیر، حوضچه های آبی و … بازدهی بیشتری دارد. 

حال پس با هم به سراغ نحوه اجرای سیمانکاری روی ایزوگام و دیگر پوشش های ایزوگام می‌رویم؛ تا اطلاعات خوبی دستگیرمان شود.کشش سازه و تماس مدام این سطوح با آب، استفاده از پوشش روی ایزوگام را ضروری میسازد. در ادامه، مراحل، سیمان کاری روی ایزوگام را به صورت تخصصی تر بررسی می کنیم. برای دریافت خدمات تخصصی در این زمینه هم می توانید با نمایندگی ایزوگام در شرکت گام گستر تماس بگیرید.

مراحل سیمان کاری روی ایزوگام

اجرای مراحل سیمان کاری روی ایزوگام

سیمانکاری روی ایزوگام و به طوری کلی، استفاده از هر پوشش دیگری روی این عایق، باید کاملا درست و اصولی و با ترتیب مشخصی انجام شود. اگر اصول و ترتیب این کار به درستی رعایت نشود، ممکن است ایزوگام آسیب شدید ببیند. سیمانکاری روی ایزوگام به ترتیب زیر انجام می شود:

مرحله اول: بررسی سطح ایزوگام

در اولین مرحله اجرای سیمان کاری روی ایزوگام، باید سطح عایق کاملا بررسی شود. درواقع باید مطمئن شوید که سطح ایزوگام، استحکام کافی برای سیمان کاری دارد.

مرحله دوم: خرید پرایمر

در گام دوم سیمان کاری روی ایزوگام، باید پرایمر ایزوگام خریداری شود. پرایمر، مقاومت سطح را افزایش داده و آن را برای سیمان کاری، آماده می کند.

مرحله سوم: سیمان کاری

در نهایت پس از بررسی ها و اجرای پرایمر، نوبت به سیمان کاری روی ایزوگام می رسد. توجه داشته باشید که سیمان حتی بعد از خشک شدن روی ایزوگام هم ممکن است جابجا شود. برای جلوگیری از مشکلات ناشی از این اتفاق، بهتر است بین ایزوگام و سیمان ریزی، توری‌های پلیمری و یا مرغی قرار داده شوند.

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *