جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

فروش گونی چتایی

چتایی، جوت یا کنف نوعی گیاه با ارتفاع زیاد، نرم و براق می باشد که می‌ توان با تبدیل کردن این گیاه به شکل نخی مقاوم و مستحکم در کار های بسیار زیادی آن را مورد استفاده قرار داد.

در پوست ساقه ی این گیاه جوت که تا ارتفاع ۳ متری هم یافت می شود، لایه ای از الیاف نرم نیز وجود دارد که نخ چتایی را از آن به دست می آورند.از بخش‌ های پایینی گیاه کنف نیز برای تولید محصولات کنفی با کیفیتی پایین‌ تر و ارزان‌ تر استفاده می‌ کنند.

لازم به ذکر است که بدانید نخ جوت در گذشته نیز در شمال کشور ایران در شهر رشت نیز رواج داشته، که در سال های اخیر به علت اقتصادی و اینکه مقرون به صرفه نبوده، متوقف شده ‌است.چتایی تجاری به رنگ زرد و قهوه‌ ای متمایل به خاکستری می باشد، که شفافیتی نظیر ابریشم دارد.

محصولات تولیدی این گیاه انواع مختلفی دارند که در زیر دست، نرمی و صافی آن را می توان لمس کرد. سطح قاعده ی آن نیز در زیر میکروسکوپ به صورت یک پنج‌ ضلعی یا شش‌ ضلعی بوده که اندازه ی آن ۶ تـا ۲۰ میکرون می باشد. از این گیاه در ساخت گونی و طناب استفاده می‌ کنند

قیمت گونی چتایی

انواع مختلف گونی چتایی

انواع مختلف گونی چتایی در بازار موجود می باشد که بهترین نوع آن گونی چتائی بنگال می باشد و البته مدل های دیگر گونی چتایی پاکستانی و هندی نیز وجود دارد.

گونی چتایی درجه یک بنگال از مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع گونی چتایی می باشد، چرا که دارای بافتی نرم و لطیف و ریز بافت با ضخامتی بالا و کارایی بهتر بوده که از جمله مشخصات این نوع می باشد. از این مدل گونی کنفی در دوخت انواع لباس های فانتزی، پرده، کاغذ دیواری، وسایل تزئینی، کیف، کفش و مخصوصا گونی مصرفی در قیرگونی استفاده می کنند.

فروش انواع گونی کنفی

فروش انواع گونی کنفی بنگال درجه یک و دو با بهترین کیفیت، کارکردی عالی و قیمتی مناسب در شرکت گام گستر به صورت جزئی و عمده امکان پذیر می باشد.

فروش این گونی با تراکمی بسیار بالا و گارانتی معتبر در جهت تثبیت مراحل عایق کاری ساختمان شما با نازل ترین قیمت در کشور از طریق این مرکز صورت گرفته است. شما با سفارش گونی بنگال از گام گستر دست واسطه گر ها را از خرید خود کوتاه کرده و بدین معنا شما با هزینه بسیار کمتری می توانید این عایق را تهیه کنید.

قیمت گونی چتایی

مهم ترین کشور های عرضه کننده گونی کنفی در آسیا، هند و بنگلادش می باشند. قیمت گونی چتایی متری جهت خرید هم به صورت جزئی و هم عمده در شرکت های ساختمانی سراسر کشور متفاوت است.

ولی شرکت گام گستر به عنوان یکی از اصلی ترین مجریان در حوزه انواع عایق های رطوبتی ساختمان، ارزان ترین و مناسب ترین قیمت گونی چتایی را برای خریداران و مشتریان خود در نظر گرفته است.

هزینه گونی بنگلادشی یا همان گونی کنفی در بازار ایران به درجه بندی کیفی آن بستگی دارد، به این معنا که قیمت گونی چتایی بنگال متری درجه یک، درجه دو و درجه سه با هم متفاوت می باشد.

بهترین و با کیفیت ترین نوع گونی کنفی

گونی چتایی که از موادی کاملا قابل بازیافت به دست می آید در کشور های متعددی تولید و به بازار ارائه می شود، که بهترین و با کیفیت ترین نوع گونی کنفی رده بالا را می توان در کشور بنگلادش یافت، به گونه ای که انتخاب و خرید افراد بسیار زیادی در زمان خرید فقط گونی چتای از نوع بنگلادشی می باشد. این گونی کنفی بنگال در سه سطح کیفی به بازار عرضه می شود که با توجه به کیفیت هر کدام از آن ها دارای قیمت متفاوتی نیز می باشند.

کارایی گونی کنفی بنگال

اصلی ترین کاربرد این گونی خاص و منحصر به فرد در ساختمان سازی می باشد. به این صورت کارایی گونی کنفی بنگال به عنوان یک عایق رطوبتی می باشد به این معنی که با قرار دادن آن در بین دیوار ها از عبور ساده سرما و گرما جلوگیری به عمل می آورند. ضمن اینکه در دیوار ها و سقف ساختمان نیز موجب عدم نفوذ نم و رطوبت به داخل آن ها می شود.

اجرای قیرگونی با گونی چتایی بنگال

اجرای قیرگونی با گونی چتایی بنگال به صورت یک لایه و دولایه با قیر شرکتی در تمام مناطق تهران مانند مرکز، شمال، جنوب، غرب، شرق و همچنین کلیه مناطق کرج و حومه انجام می شود.این قیروگونی با کیفیتی فوق العاده صورت می پذیرد.

 به عنوان مثال برای محافظت از سقف پشت بام‌ ها، درزگیری و همچنین برای جلوگیری از رطوبت از این عایق با مواد اولیه درجه یک استفاده می‌ کنند، که هر کدام از این مواد ها به روش خاص خود نیز تهیه می شوند. به این ترتیب جهت نصب قیرگونی ابتدا یک لایه قیر می ریزند بعد لایه گونی چتایی را روی آن قرار می‌ دهند و در نهایت نیز مجددا یک لایه قیر روی آن می‌ ریزند.

گونی چتایی درجه سه در تهران

شما می توانید برای تهیه گونی چتایی درجه سه در تهران که یکی از پر طرفدارترین انواع گونی کنفی می باشد به نمایندگی گام گستر مراجعه فرمایید.این نوع گونی به گونی هفت در چهل نیز معروف است، که همواره از پرفروش ترین و پرمصرف ترین گونی های کنفی در بازار ایران محسوب می شود.

قیمت این گونی چتایی درجه سه نسبت به مدل های دیگر گونی های بنگلادشی یعنی درجه یک و دو پایین تر می باشد و در واقع مقرون به صرفه ترین نوع گونی کنفی بوده و لقب گونی چتایی ارزان را در بازار از آن خود کرده است. دلیل این امر نیز آن است که این مدل در مقایسه با دو نوع دیگر یعنی درجه یک و دو از تراکم کمتری برخوردار بوده و به گونه ای است که دارای سوراخ های درشت بوده که جنس آن نیز نسبت به دو نوع دیگر از کیفیت پایین تر و ضخامت کمتری نیز برخوردار می باشد.

شما ساکنین محترم تهران می توانید با مقایسه ی قیمت گونی هفت در چهل با دیگر مدل ها، در شرکت گام گستر و مراکز فروش دیگر گونی بنگال، این گونی درجه سه را با نازل ترین قیمت از کارشناسان فروش ما تهیه نمایید.

گونی کنفی بنگلادش در کرج

کیفیت و کارایی عایق قیرگونی ضمن یک اجرای صحیح و استاندارد به مواد اولیه آن نیز بستگی دارد. شرکت گام گستر در نمایندگی های رسمی و مجاز خود با ارائه گونی کنفی بنگلادش در کرج با قیمتی مناسب، همواره در تلاش بوده تا بالاترین کیفیت عایق کاری قیرگونی را در این منطقه اجرا کند.

شما اهالی محترم این منطقه می توانید با مراجعه به شرکت گام گستر و با سایت فروشگاه آنلاین این مرکز خرید گونی کنفی متری درجه ی یک را با بهترین کارایی و کمترین قیمت، تهیه نمایید.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *