جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ايزوگام امید گستر دليجان

ایزوگام امید گستر دلیجان محصول شرکت قیر مهر پارسیان است. این ایزوگام در مدل های مختلف، با کیفیت و ماندگاری بالا تولید شده و توسط نمایندگی ایزوگام در شرکت گام گستر، به متقاضیان عرضه می گردد.

شما می توانید برای خرید هریک از مدل های این عایق رطوبتی و نصب و اجرای آن در انواع سطوح، از همکاران ما در شرکت گام گستر کمک بگیرید. همچنین در صورت نیاز به ترمیم و بهسازی ایزوگام امید گستر دلیجان هم کارشناسان ما در خدمت شما هستند.

ايزوگام امید گستر دليجان

معرفی ایزوگام امید گستر دلیجان

به طور کلی رول‌ های ایزوگام در ابعادی برابر با ۱ متر در ۱۰ متر تولید می‌ شوند و همچنین دارای انواع مختلف تک‌ لایه، دو لایه و بدون فویل و دارای فویل می باشند. هر کدام یک از این نوع ایزوگام ها بسته به نوع متریال و مواد اولیه به کار رفته در آن دارای وزن و ضخامت متفاوتی می باشند.

ابعاد ایزوگام امید گستر دلیجان

ایزوگام امید گستر دلیجان محصول شرکت قیر مهر پارسیان، دارای دو لایه می باشد که مختص و ویژه ی مناطق معتدل است. طول رول ایزوگام امید گستر دلیجان ۱۰ متر و عرض آن برابر با ۱ ± ۱۰۰ سانتی متر بوده که از نوع عایق فویلدار نیز می باشد.

وزن ایزوگام امید گستر دلیجان

وزن ایزوگام از جمله مولفه هایی است که تعیین کننده کیفیت و مرغوبیت لازم این عایق رطوبتی است. وزن انواع متنوع ایزوگام متفاوت می باشد. وزن رول ایزوگام امید گستر دلیجان این نوع عایق رطوبتی قیری سطح و انعطاف پذیر برابر با  ۲ ± ۴۱ کیلوگرم بوده، این وزن برای رول‌ های ایزوگام دولایه ی فویلدار می باشد.

ضخامت ایزوگام امید گستر دلیجان

یکی از جمله عواملی که در تعیین وزن ایزوگام نقش دارد، ضخامت رول تولید شده است. بعضی از تولیدکنندگان عایق رطوبتی انواع نازک‌ تر و بعضی دیگر نوع ضخیم‌ تر را تولید می‌ نمایند. ضخامت ایزوگام امید گستر دلیجان ۰/۲ ± ۴ میلی متر است که ضخامت مناسبی محسوب می باشد.

نمایندگی ایزوگام امید گستر در مناطق مختلف تهران

ایزوگام امید گستر دلیجان در نمایندگی گام گستر پذیرای سفارشات شما مشتریان عزیز در تمام مناطق مختلف تهران می باشد. لازم به ذکر است که باید در انتخاب نمایندگی که می خواهید عایق رطوبتی خود را از آن تهیه کنید دقت کافی را داشته باشید چرا که تولیدات برخی از آن ها کیفیت استاندارد لازم را نداشته و بعد از مدتی از بین می روند. 

بنابراین به منظور عایق کاری ساختمان ها و بنا ها ، شما باید از ایزوگامی استفاده نمایید که مرغوبیت و کیفیت مناسبی داشته و همچنین دارای استاندارد لازم نیز باشد، چرا که ایزوگام های غیر استاندارد دوام و طول عمر کمتری داشته و کارایی مناسب را نخواهد داشت.

ایزوگام امید گستر دلیجان در کرج و حومه

شرکت گام گستر با بهره گیری از مجرب ترین نیروهای متخصص و کاربلد، برترین خدمات تولید، نصب، تعمیر و لکه گیری ایزوگام امید گستر دلیجان را برای کاربران گرامی ساکن کرج و حومه ارائه می دهد. هدف این نمایندگی عایق کاری ساختمان ها از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت و مرغوب فوق العاده می باشد.

شرکت مربوطه به وسیله ی بهترین عایق کاران اقدام به نصب عایق رطوبتی می کند و کار خود را با ضمانت و خدمات پس از فروش به مشتری ارائه می دهد. مجموعه متخصص این نمایندگی خدمات متنوعی دارد که همین خدمات مختلف و متنوع موجب رضایت و جذب مشتریان عزیز شده است.

نصب ایزوگام امید گستر دلیجان

برای نصب ایزوگام امید گستر دلیجان، باید مراحل خاصی طی شود. پیش از هر کاری باید متراژ فضا مشخص شود تا تعداد و قیمت رول ها برآورد شوند. سپس نصاب از محل بازدید کرده و شرایط مختلف آن را بررسی می کند. بر اساس شرایط و ویژگی های سطح، اقدامات لازم برای زیرسازی و آماده کردن آن انجام می شود. ممکن است نیاز به شن ریزی یا هموار کردن سطح باشد. پس از پایان مرحله زیرسازی، لایه های ایزوگام با دقت نصب شده و توسط حرارت شعله آتش، به سطح می چسبند.

در صورت نیاز، روی لایه ها هم با ابزار مخصوصی کوبیده می شود تا چسبندگی لایه ها بیشتر شود. اگر تمامی مراحل و نکات نصب و اجرای ایزوگام امید گستر به درستی انجام شوند، می توان انتظار داشت که دست کم تا ۸ سال، نیازی به تعویض آن نباشد. برای این منظور، ضروری است که  از نصاب های حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید؛ گام گستر در خدمت شماست.

فروش ایزوگام امید گستر

فروش ایزوگام امید گستر دلیجان با قیمت اصلی، در نمایندگی ایزوگام انجام می شود. اگر این برند با کیفیت، خوش ساخت و خوش قیمت را برای ایزولاسیون کردن پشت بام یا هر سطح دیگری انتخاب کرده اید، همکاران ما خدمات لازم را به شما ارائه می دهند.

کافی است با شرکت گام گستر تماس بگیرید تا مشاورین فروش، شما را راهنمایی کنند. همکاران ما با توجه به سطح مورد نظر شما و بودجه و دیگر شرایطی که دارید، بهترین مدل ایزوگام امید گستر را به شما عرضه می کنند. البته خدمات پس از فروش ایزوگام امید گستر هم توسط همین مجموعه به شما ارائه می گردد.

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان

قیمت ایزوگام به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. متریال مورد استفاده در رول ها، کیفیت ساخت، ماندگاری ایزوگام، قدرت چسبندگی، رنگ، جنس، مدل، طرح دار بودن یا نبودن، میزان دوام و ماندگاری لایه ها و بسیاری ویژگی های دیگر، قیمت این عایق را تعیین می کنند.

البته قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان، توسط شرکت سازنده تعیین شده است. مراکز فروش این ایزوگام، رول های آن را با قیمت مصوب به فروش می رسانند. با این حال برای اطمینان بیشتر، بهتر است ایزوگام را از مراکز و نمایندگی مجاز و معتبر خریداری کنید.

لکه گیری و ترمیم ایزوگام امید گستر

اگرچه کیفیت ساخت ایزوگام امید گستر دلیجان بالاست، اما همیشه احتمال آسیب دیدگی ورق های آن وجود دارد. ممکن است لایه ها بر اثر تابش نور آفتاب پوسیده شوند. یا بارندگی شدید، چسبندگی آنها را از بین برده و موجب نفوذ رطوبت و نشتی سقف گردد. گاهی لایه ها بر اثر برخورد با اشیاء نوک تیز، همچون پایه کولر و …، پاره می شوند. در هریک از این حالت ها، تعمیر ایزوگام ضرورت دارد.

به این ترتیب که کارشناس لایه ها را بازبینی کرده و به تناسب شدت آسیب دیدگی، اقدامات ترمیمی لازم را انجام می دهد. ممکن است لکه گیری ایزوگام مشکل را حل کند یا نیاز به اقدامات گسترده تری باشد. گاهی هم باید ایزوگام قدیمی را کاملا از جا کنده و به جای آن، ایزوگام جدید نصب کرد. در هر حالت، می توانید روی مهارت و تجربه کارشناس های شرکت گام گستر، برای تعمیر ایزوگام امید گستر دلیجان حساب کنید.

 

بله.شما مشتریان عزیز می توانید برای اطلاع از تخفیف ها و همچنین قیمت روز انواع مختلف این برند از ایزوگام، به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

این مجموعه با توجه به سابقه ی طولانی و موفقی که در زمینه ی عایق کاری دارد، توانسته است، با از بین بردن واسطه ها، انواع ایزوگام امید گستر دلیجان را در تمامی مناطق تهران و کرج با قیمت درب کارخانه به مشتریان خود عرضه نماید.

شما عزیزان می توانید از طریق تماس با نمایندگی های مجموعه ی گام گستر و یا مراجعه به سایت این شرکت، اقدام به ثبت سفارش نمایید تا همکاران ما در واحد فروش این شرکت، در کوتاه ترین زمان نسبت به صدور پیش برای شما اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که انواع ایزوگام امید گستر دلیجان در نمایندگی ما به صورت اصل و درجه یک عرضه می گردند و دارای نشان ملی استاندارد می باشند که بر روی بسته بندی محصول حک شده است که در هنگام خرید حتما باید به آن توجه داشته باشید.

بله. چه در خرید حضوری و چه در خرید اینترنتی این محصول ، امکان ارسال آن به تمامی نقاط تهران و کرج، در کوتاه ترین زمان و با هزینه ی حمل رایگان وجود دارد.

چرا ایزوگام امید گستر دلیجان بهترین انتخاب شما است؟

بهترین نوع ایزوگام کدام است؟

همواره برترین برند ایزوگام، ایزوگامی است که بتواند اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید. ایزوگام امید گستر دلیجان یکی از بهترین ها در این زمینه است که با توجه به مرغوبیت و کارایی که دارد، شما می توانید با اطمینان خاطر آن را از شرکت ما خریداری کنید.

یکی از جمله مواردی که با توجه به آن می‌ توان به ایزوگام امید گستر دلیجان اعتماد نمود و آن را به عنوان بهترین ایزوگام دانست، بررسی کیفیت آن بوده، به طوری که اگر عایق مورد نظر دارای کیفیت بالایی باشد، می‌ توان گفت که این برند، قابل اعتمادی بوده و خرید آن شما را پشیمان نخواهد کرد.

به طور معمول کارخانه‌ هایی که ایزوگام را تولید می‌ نمایند، اگر به کیفیت آن توجه کنند، خدماتی را برای آن در نظر می گیرند. خدماتی نظیر دادن گارانتی و بیمه. ایزوگام امید گستر دلیجان به عنوان بهترین برند، این گونه خدمات را به شما ارائه می‌ دهد.

شما کاربران گرامی می توانید از راه تماس تلفنی و یا پاسخگوی آنلاین با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *