جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام طرح دار

ایزوگام طرح دار از انواع جدید ترین نسل های ایزوگام است که علاوه بر  عمر مفید طولانی و مقاومت بالایی که دارد، به عنوان یکی از انواع عایق های رطوبتی زیبا، جلوه ظاهری خاصی را نیز به پشت بام و دیوارها و سطوح مختلف در ساختمان ها می‌ بخشد.

ایزوگام طرح دار یک نمونه از انواع ایزوگام‌ های روکش ‌دار و مرغوب است که در بازار ایزوگام کشور توانسته‌ است به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند. این نوع از ایزوگام ها در طرح های متنوعی تولید می شود و در فرآیند تولید آن از فویل با کیفیت بالا و همچنین قیر خالص پلیمری استفاده می شود که با نام ایزوگام طرحدار پلیمری نیز شناخته می‌ شود.

شرکت گام گستر به عنوان نمایندگی رسمی انواع خدمات ایزوگام در تهران و کرج، انواع ایزوگام های طرحدار مرغوب از برترین برندهای ایزوگام را در نمایندگی های خود به مشتریان عرضه می کند و تمامی خدمات مربوط به این نوع ایزوگام از پخش و فروش، خدمات نصب و راه اندازی تا انواع خدمات تعمیر این نوع ایزوگام را نیز به صورت کاملا تضمینی در تمامی مناطق تهران و کرج ارائه می دهد.

ایزوگام طرح دار

ویژگی های مختلف ایزوگام طرح دار

ایزوگام های طرح دار علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند و موجب می شوند که جلوه ی خاصی به سطوح مختلف ببخشند؛ دارای ویژگی های دیگری نیز هستند که در اینجا به برخی از آن‌ ها اشاره می کنیم:

۱) این ایزوگام ها دارای کشش و انعطاف‌ پذیری بالایی هستند.

۲) دارای وزن استاندارد می باشند. وزن هر رول این نوع از ایزوگام ها در حدود ۴۰ کیلوگرم است.

۳)به طور عمده دارای ضخامت استانداردی بین ۳/۵ تا ۴ میلی‌ متر هستند.

۴) این نوع از ایزوگام ها ضریب مقاومت بالایی نسبت به دماهای کم‌ و زیاد دارند و همچنین مقاومت بالایی نسبت به تغییرات دمایی دارند.

۵) این مدل ایزوگام ها بوی بدی ندارند و در حین نصب نیز موجب انتشار دود نمی شوند.

۶) ایزوگام های طرحدار با کیفیت ۳۰ تا ۳۵ میکرون تولید می شوند.

۷) کیفیت این نوع از ایزوگام ها در دراز مدت ثابت باقی می ماند.

۸) این مدل از ایزوگام ها درز بندی یکنواخت و پیوند پذیری بسیار خوبی را بر روی سطوح ایجاد می کنند.

 ۹) در برابر پانچ استاتیکی و ضربات از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند.

۱۰) این ایزوگام ها در مقابل پارگی و همچنین فشار هیدرو استاتیکی نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

ایزوگام طرح دار بر روی چه سطوحی استفاده می شوند؟

در عایق کاری دیوارهای ساختمان می توان از ایزوگام طرح دار با طرح آجرنما، جهت زیباسازی ساختمان استفاده کرد. همچنین به دلیل اینکه این نوع ایزوگام در مقابل پرتوهای فرابنفش نور خورشید مقاومت بالایی دارد، کاربردهای صنعتی زیادی نیز دارد.

از انواع ایزوگام های طرح دار می توان در مکان های مختلف استفاده کردد که عبارتند از:

  •  برای کف و دیواره های استخر مناسب می باشد.
  • ایزوگام با طرح چمنی برای زمین های ورزشی استفاده می گردد.
  • این نوع ایزوگام در طرح های چوبی و سنگی و یا آجرنما برای دیوارها استفاده می شود.
  • برخی از طرح ها نیز برای محل های مختلفی از جمله پارکینگ ها، روی شیروانی ها، سقف ها و بام ها و همچنین برای معابر عمومی استفاده می شوند.

مزایا و معایب ایزوگام طرح دار

مهمترین ویژگی ایزوگام طرح دار و به نوعی می توان گفت که اصلی ترین مزیت ایزوگام های طرح دار، زیبایی و جلوه ی خاصی است که به محیط می بخشند. از دیگر مزایای این نوع ایزوگام علاوه بر انعطاف پذیری و مقاومت بالا در برابر پرتو های نور خورشید، می توان به طول عمر  بالای این نوع از ایزوگام ها اشاره کرد.

نور خورشید را نیز بازتاب نمی کنند و عابران و همچنین ساکنین ساختمان ها از این جهت اذیت نمی شوند که این مورد نیز از مزایای مهم این نوع ایزوگام است.

در مقابل، تنها نکته منفی که در مورد ایزوگام های طرح دار می توان به آن اشاره کرد، هزینه بالاتر آن نسبت به سایر انواع ایزوگام است؛ البته با توجه به عدم نیاز به استفاده از نما پس از به کار بردن این نوع ایزوگام در بخش خاصی از ساختمان که این نوع ایزوگام در آن استفاده می شود؛ می‌توان هزینه اضافی خرید آن را نیز نادیده گرفت. چرا که مسلماً هزینه مورد نیاز برای نما کاری با استفاده از سنگ و کاشی برای ساختمان بسیار بیشتر خواهد بود.

فروش ایزوگام طرحدار در تهران

خرید انواع ایزوگام طرح دار با کیفیت ها و قیمت های مختلف کار دشواری نیست، اما از آنجایی که برای داشتن یک عایق کاری با کیفیت مطلوب حتما باید از ایزوگام هایی با جنس مرغوب و با کیفیت بالا استفاده شود، بنابراین شناخت ویژگی های ایزوگام طرح دار استاندارد و مرغوب به هنگام خرید ضروری بوده و از اهمیت بالایی بر خوردار است که حتما باید به آن توجه شود.

اما باید توجه داشت که شناخت ویژگی های این ایزوگام استاندارد یک کار تخصصی است که معمولا از عهده ی افرادی که در این زمینه اطلاعات کافی ندارند، خارج است. بنابراین توصیه می شود که در هنگام خرید، حتما به یک مرکز فروش و یا نمایندگی معتبر این نوع ایزوگام مراجعه شود تا به راحتی از مرغوبیت و کیفیت ایزوگام خریداری شده اطمینان حاصل شود.

شرکت گام گستر به عنوان برترین نمایندگی ایزوگام طرح دار در تهران، بهترین برندهای ایزوگام را با کیفیت درجه یک و با قیمتی مناسب به مشتریان خود در تهران عرضه می کند. شایان ذکر است که شما می توانید طرح های مختلف این نوع ایزوگام را به صورت تضمینی و با ضمانت نامه ۱۰ ساله از نمایندگی های مختلف این مجموعه تهیه کنید.

خدمات نصب ایزوگام طرح دار

از الزامات نصب ایزوگام طرح دار می توان به لزوم زیر سازی ایزوگام و همچنین تسطیح و شیب بندی مناسب پیش از نصب و اجرای ایزوگام طرح دار اشاره کرد که در مورد اجرای این نوع ایزوگام، جهت رسیدن به عملکرد و کیفیت مطلوب عایق بندی دارای اهمیت بالایی می باشد.

نصب این ایزوگام ها نیز همانند انواع دیگر ایزوگام های موجود در بازار نیازمند تخصص و مهارت بالایی است که حتما باید توسط یک نصاب ایزوگام مجرب انجام گیرد.

شرکت گام گستر با بهره گیری از حرفه ای ترین تیم ایزوگام کار تهران و کرج، آماده ی ارائه ی بهترین خدمات نصب و اجرای ایزوگام طرح دار در تمامی مناطق تهران و کرج می باشد. این مجموعه به منظور جلب رضایت مشتریان خود و همچنین رسیدن به هزینه ای مقرون به صرفه برای آنان، مناسب ترین دستمزد روز را نیز برای ایزوگام کارهای خود در مورد نصب و راه اندازی ایزوگام نظر می گیرد.

برترین برندهای ایزوگام طرح دار در کرج

ایزوگام های طرح دار در بازار ایزوگام، تنوع برند زیادی دارند، اما در این بین برخی از این برندها نسبت به برندهای دیگر موجود در بازار شناخته شده تر می باشند. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از برترین برندهای ایزوگام طرح دار در کرج می پردازیم:

  • اکسیر
  • یلما
  • گوهر شرق
  • شرق
  • صدف گستر

شرکت گام گستر تمامی این برندهای درجه یک و با کیفیت ایزوگام طرح دار را با مناسب ترین قیمت در کرج ارائه می دهد. شما مشتریان عزیز در کرج که قصد استفاده از ایزوگام های طرح دار برای عایق کاری سطوح مختلف در ساختمان های خود را دارید، می توانید با مراجعه به آدرس نمایندگی های مختلف این شرکت در کرج، بهترین برندهای ایزوگام طرح دار در کرج را با مناسب ترین قیمت از همکاران ما دریافت کنید.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *