جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات و بازسازی حمام از صفر تا صد

با توجه به فراوانی مشکلاتی از جمله خرابی های مکرر، نفوذ آب، رشد قارچ و جلبک و … که در حمام ساختمان ها بخصوص خانه های قدیمی به وجود می آید. بسیاری از صاحبان ساختمان ها هر ساله به تخریب، تعمیرات و بازسازی حمام نیاز دارند. در واقع، تخریب و بازسازی کامل یک حمام برای جلوگیری از مشکلات بعدی و افزایش عمر مفید این سرویس ها، بسیار مهم است. در بازسازی حمام ابتدا باید مصالح مناسبی برای ساخت استفاده شود. همچنین، در طراحی و ساخت حمام و باید به نکاتی مثل آب بندی، ارتفاع کاسه توالت، مکان قرارگیری روشویی و… توجه ویژه ای داشت.

برای تعمیرات و بازسازی حمام بهتر است که یک تیم متخصص به عنوان پیمانکار این کار را انجام دهد. با استفاده از مصالح مناسب و با اجرای اصولی کار، شما می توانید از تعمیرات و بازسازی های بعدی جلوگیری کنید. همچنین از نظر بهداشتی حمام خود را به بهترین شکل ممکن نگه دارید. ما یک تیم حرفه‌ ای در زمینه تعمیرات و بازسازی حمام هستیم که انجام کلیه خدمات مربوط به آببندی، نصب کاشی و سرامیک، تاسیسات آب و فاضلاب و برق کشی حمام را با استفاده از بهترین مصالح و با کیفیت بالا انجام می‌ دهیم.

ما می توانیم از تخریب تا تکمیل، تمام مراحل تعمیرات و بازسازی حمام را به عهده بگیریم و با تضمین کار درجه یک و قیمت مناسب، کارتان را به انجام برسانیم. برای مشاوره رایگان و بررسی دقیق نیازهای شما، لطفا با ما تماس بگیرید تا تیم متخصص ما پس از بازدید رایگان، بهترین پیشنهاد را با قیمت مناسب برای شما ارائه دهد.

تعمیرات بازسازی حمام

هزینه بازسازی حمام در کرج

هزینه بازسازی حمام در کرج به عوامل متعددی بستگی دارد. تعدادی از عوامل مهم در تعیین قیمت بازسازی حمام عبارتند از:

۱. نوع تجهیزات و متریال: استفاده از تجهیزات و متریال با کیفیت بالا و برند های معتبر می‌ تواند هزینه تعمیرات و بازسازی حمام را برای شما افزایش دهد.

۲. سبک طراحی و بازسازی: میزان پیچیدگی و سبک طراحی حمام، تاثیر زیادی در قیمت نهایی دارد. طراحی های ساده تر و کلاسیک معمولاً هزینه کمتری دارند در حالی که طراحی های مدرن و لوکس می‌ توانند هزینه بیشتری برای شما رقم بزند.

۳. ابعاد پروژه: متراژ حمام و مساحت کلی آن نیز در تعیین قیمت تأثیرگذار است. یک حمام بزرگ تر طبیعتا نیاز به مصالح و زمان کاری بیشتری دارد که این خود هزینه بازسازی را افزایش می‌ دهد.

۴. مقدار تغییرات: اگر شما قصد دارید تغییرات زیادی مانند تغییر مکان حمام یا تغییر دیوار ها، سقف و غیره را در حمام خود ایجاد کنید، این موارد مسلما هزینه تعمیرات و بازسازی حمام منزل شما را بالا می برند.

۵. موارد فنی: در صورت نیاز به تغییرات فنی مانند تغییر لوله کشی، سیستم گرمایش و سرمایش، نصب تجهیزات الکتریکی و… هزینه بازسازی نیز افزایش می‌ یابد.

برای تخمین هزینه تعمیرات و بازسازی حمام، بهتر است با متخصصان و پیمانکاران معتبر ما در این حوزه مشورت کنید. آن ها می‌ توانند براساس اطلاعات شما و شرایط پروژه، یک برآورد تقریبی ارائه دهند و شما را راهنمایی کنند.

دیگر خدمات ما: 👈بازسازی سرویس بهداشتی👉

مراحل بازسازی حمام قدیمی

مراحل بازسازی حمام یک پروژه بزرگ است که نیاز به برنامه ریزی دقیق، تخصص بالایی دارد. در اینجا، ما به شما مراحل تعمیرات و بازسازی حمام را در قالب چند مرحله توضیح می دهیم:

  • مرحله اول برنامه ریزی و طراحی: در این مرحله، شما باید با متخصص طراحی داخلی و پیمانکار معتبر ما در این حوزه همکاری کنید. شما باید محل قرار گیری لوله های آب، سیستم گرمایشی، محل سرویس بهداشتی و همچنین سطح دیوار و کف را بررسی کنید. اگر نیاز به تعمیر ایزوگام در تهران داشتید آن را انجام می دهیم. سپس، باید طرحی را که شامل مواردی مانند طرح داخلی، نوع کف و دیوار، هزینه های متریال و دیگر جزئیات است را با کمک مشاورین مجرب ما تهیه نمایید.
  • مرحله دوم خرید متریال: در این مرحله، شما باید تمامی متریال های لازم برای بازسازی حمام را خریداری کنید. این وسایل شامل مواردی مانند وان، سنگ توالت، کاشی، سیمان، ماسه، روشویی و سایر متریال های دیگر است.
  • مرحله سوم خرید لوازم برقی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی: در صورت نیاز، شما باید لوازم برقی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی را نصب کنید. این موارد نیز شامل نصب سیستم تهویه مطبوع، نورپردازی محیط و سایر لوازم مورد نیاز می باشد.
  • مرحله چهارم تخلیه و تخریب کردن: در این مرحله، شما باید حمام را تخلیه کرده و محیط را برای تعمیرات و بازسازی حمام آماده کنید. این شامل جمع آوری تمامی لوازم قدیمی، تخلیه لوله ها و تمیز کردن محیط است.
  • مرحله پنجم آغاز نصب: این مرحله پس از اتمام کار بازسازی کف و دیواره های حمام بوده و شما باید نصب سیستم های جدید و متریال های خریداری شده را آغاز کنید. این شامل اجرای لوله کشی، نصب وان، توالت، دوش، شیرآلات، روشویی و … می باشد.

با اتمام این مراحل توسط کمپانی ما شما با یک حمام کاملا جدید، شیک و زیبا روبرو خواهید بود.

تعمیرات بازسازی حمام 2

نکات مهم در تعمیر حمام

شرکت گام گستر با بیش از ۲ قرن سابقه فعالیت در زمینه تعمیرات و بازسازی حمام، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات به مشتریان عزیز اعلام می‌ دارد. این شرکت با بهره‌ گیری از تیمی از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه بازسازی حمام، با به کارگیری بهترین مواد و تجهیزات موجود در بازار، قصد دارد تا نیازهای شما را در زمینه بازسازی حمام به بهترین شکل ممکن برآورده نماید. همچنین این مجموعه پرطرفدار با توجه به بودجه مورد نیاز بازسازی و قیرگونی سرویس بهداشتی و حمام شما را انجام می‌ دهد. نکات مهم در بازسازی حمام عبارتند از:

۱- مشخص کردن مقدار و میزان بازسازی: برای شروع، باید مقدار و میزان بازسازی حمام را مشخص کنید. این کار باید با توجه به بودجه و نیاز های شما انجام شود.

۲- بررسی لوله کشی‌ های حمام: قبل از هرگونه بازسازی، باید لوله کشی‌ های حمام را بررسی کنید و در صورت نیاز، آن‌ ها را تعویض کرد.

۳- تعبیه هواکش قوی: تعبیه هواکش قوی در حمام بسیار مهم است. این کار به منظور جلوگیری از تجمع رطوبت و بو در حمام انجام می‌ شود.

۴- توجه به نورپردازی حمام: نورپردازی حمام باید به گونه‌ ای باشد که هم زیبایی حمام را افزایش دهد و هم امکان استفاده از حمام را فراهم کند.

۵- نصب توالت فرنگی: در بازسازی حمام، توجه به نصب توالت فرنگی بسیار مهم است. این کار به منظور افزایش سطح بهداشت حمام و راحتی استفاده انجام می‌ شود.

۶- توجه به متریال به کار رفته برای کف حمام: جنس کفپوش حمام باید به گونه‌ ای باشد که ضد لغزش بوده و زیبایی حمام را افزایش دهد و همچنین امکان شستشوی آسان را نیز فراهم کند.

۷- نصب کابینت سینک و پیشخوان: نصب کابینت سینک و پیشخوان باید طوری باشد که از نظر ظاهری زیبا باشد. علاوه بر این با تعبیه آن فضای کافی برای استفاده از حمام فراهم شود.

۸- تغییر دکوراسیون حمام: در بازسازی حمام، تغییر دکوراسیون و افزایش زیبایی حمام نیز از نکات مهمی است. این مورد با توجه به ارائه طرح های مدرن توسط کارشناسان ما انجام می شود.

همانطور که گفته شد تمامی خدمات شرکت ما با استفاده از بهترین مواد و تجهیزات موجود در بازار با کیفیت بالا و قیمت مناسبی ارائه می‌ شود. همچنین، شرکت ما از زمان شروع تا پایان کار، به صورت مستمر با شما در تماس خواهد بود. این شرکت پس از انجام بازسازی، به شما گارانتی خدمات ارائه خواهد کرد.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *