جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

قیمت ایزوگام بدون نصب

برای اطلاع از قیمت ایزوگام بدون نصب، می توانید با نمایندگی ایزوگام در شرکت گام گستر تماس بگیرید. همکاران ما قیمت ایزوگام از برندهای مطرح را به شما اعلام می کنند تا ضمن مقایسه آنها با یکدیگر، خریدی مطمئن تر و بهتر داشته باشید. بستخ به برند و البته نوع ایزوگام، قیمت این عایق متفاوت است. ایزوگام های چهار لایه، ساده یا بدون فویل و فویل دار؛ هریک قیمت های مخصوص خود را دارند.

حتی شهر تولید ایزوگام نیز در قیمت گذاری آن تاثیرگذار است. معمولا قیمت ایزوگام بدون نصب، توسط کارخانه سازنده تعیین می شود. با این حال بهتر است پیش از خرید، ضمن کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شرکت گام گستر، مطمئن شوید که ایزوگام مورد نظرتان را با مناسب ترین قیمت خریداری خواهید کرد.

قیمت ایزوگام بدون نصب

قیمت ایزوگام بدون نصب در نمایندگی فروش ایزوگام

در نمایندگی ایزوگام، قیمت این عایق رطوبتی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برندهای مطرح قطعا گران تر هستند و در مقابل، برندهای ناشناخته تر معمولا ارزان تر به فروش می رسند. اما مسئله ای که باید مورد توجه قرار دهید، این است که خرید از مراکز غیر معتبر، ممکن است به ضرر شما تمام شود.

ممکن است فریب افراد سودجو را بخورید و بودجه خود را صرف خرید ایزوگام بی کیفیت کنید. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی، ایزوگام را تنها از مراکز و نمایندگی های مجاز و معتبر خریداری کنید. شرکت گام گستر به عنوان نمایندگی مجاز ایزوگام، با بهترین قیمت ایزوگام بدون نصب، در خدمت شماست.

قیمت فروش ایزوگام بدون نصب از درب کارخانه

معمولا بسیاری از افراد تمایل دارند که ایزوگام را مستقیما از کارخانه سازنده آن خریداری کنند. به این دلیل که قیمت ایزوگام بدون نصب از درب کارخانه، به مراتب پایین تر از زمانی است که آن را از مراکز واسطه تهیه می کنند.

با این حال این کار، یعنی خرید بی واسطه از کارخانه، محدودیت ها و مشکلاتی هم دارد. اولا این که همه مشتریان به کارخانه دسترسی ندارند و یا باید هزینه زیادی را صرف مراجعه حضوری به کارگاه کنند. مسئله دیگر این که معمولا در کارخانه ها به افراد مشاوره تخصصی ارائه نمی شود. لذا ممکن است ایزوگام خریداری شده، کارایی لازم را نداشته باشد.

قیمت روز ایزوگام درجه یک بدون نصب

ایزوگام درجه یک، همانطور که از نامش پیداست، کیفیت بسیار بالایی دارد. با خرید این نوع ایزوگام، اطمینان دارید که تا مدتها به تعویض لایه ها نیاز نخواهید داشت و خبری از نفوذ رطوبت و لکه و … نخواهد بود. قیمت ایزوگام بدون نصب، از نوع درجه یک این عایق، قطعا بالاست. اما شما درواقع هزینه کیفیت کار را پرداخت کرده و از کیفیت و دوام و ماندگاری آن کاملا مطمئن خواهید بود.

معیارهای قیمت گذاری ایزوگام بدون نصب

آیا می دانید که قیمت ایزوگام بدون نصب، بر اساس چه معیارها و فاکتورهایی تعیین می شود؟ نوع ایزوگام و جنس لایه ها، مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت ایزوگام است. در واقع بسته به این که نوع درجه یک را خریداری می کنید یا متوسط یا معمولی، مبلغ پرداختی شما متفاوت خواهد بود. ضخامت و وزن دیگر عامل تاثیرگذار در قیمت ایزوگام بدون نصب است. حتی قیر و پلیمر مصرفی در تولید انواع ایزوگام و همین طور تیشو که از خارج از کشور برای تولید ایزوگام وارد می شود، در قیمت گذاری این عایق تاثیرگذار هستند.  

  • باتوجه به شرایط بازار لطفا جهت اطلاع از قیمت روز بازار با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • با توجه به متراژ پروژه امکان کاهش یا افزایش قیمت وجود دارد.

 قیمت برندهای مختلف ایزوگام بدون نصب

قیمت روز بام گستر دلیجان بدون نصب

ایزوگام بام گستر دلیجان، جزو بهترین و با کیفیت ترین و البته قدیمی ترین ایزوگام ها در ایران و چه بسا جهان است. قیمت ایزوگام بدون نصب در محصولات این برند، به دلیل کیفیت بالای آنها، معمولا گران تر از دیگر برندهاست.

نوع ایزوگام

قیمت

بدون فویل

 تماس بگیرید

فویل دار

 تماس بگیرید

قیمت بدون نصب ایزوگام سپهر گستر دلیجان

ایزوگام سپهر گستر دلیجان هم یکی از مطرح ترین انواع عایق رطوبتی است که مشتریان و متقاضیان خاص خود را دارد. البته قیمت ایزوگام بدون نصب را برای سپهر گستر دلیجان نمی توان به صورت دقیق و قطعی اعلام کرد. بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، با نمایندگی ایزوگام در شرکت گام گستر تماس بگیرید.

نوع ایزوگام

قیمت

بدون فویل

 تماس بگیرید

فویل دار

 تماس بگیرید

قیمت روز ایزوگام ستاره طلایی دلیجان بدون نصب

اگر متقاضی خرید ایزوگام ستاره طلایی دلیجان هستید، باید بدانید که یکی از بهترین انواع عایق رطوبتی را انتخاب کرده اید. قیمت ایزوگام بدون نصب، از نوع ستاره طلایی دلیجان به شرح زیر است:

نوع ایزوگام

قیمت

بدون فویل

 تماس بگیرید

فویل دار

 تماس بگیرید

قیمت بدون نصب ایزوگام روز سراپوش

ایزوگام سرپوش دلیجان از جمله به نام ترین ایزوگام های تولیدی در شهرستان دلیجان است. قیمت رول های این ایزوگام معمولا مقرون به صرفه است و در همین حال، می توانید از کیفیت آن نیز اطمینان داشته باشید:

نوع ایزوگام

قیمت

بدون فویل

 تماس بگیرید

فویل دار

 تماس بگیرید

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *