جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

نصب رابیتس روی ایزوگام

در این مطلب ما قصد داریم تا به معرفی خدمات نصب رابیتس روی ایزوگام و چگونگی اجرای این عملیات توسط نمایندگی گام گستر برای شما کاربران گرامی بپردازیم. برخی از افراد پس از ایزولاسیون سطح مربوطه در ساختمان خود تمایل دارند که بر روی ایزوگام سرامیک یا کاشی نصب کنند. این امر امکان پذیر بوده ولی باید در نظر داشته باشید که ایزوگام با توجه به قابلیت چسبندگی که دارد در صورت اجرای مستقیم کاشی و سرامیک بر روی آن به طور حتم دچار مشکل می شود.

 از این رو بنا بر نظریه ی تکنسین های متخصص ما پیش از انجام این کار شما باید برای نصب رابیتس روی ایزوگام اقدام نمایید. به طوری که توری های مرغی را بر روی لایه ای از سیمان قرار داده و سپس کاشی و یا سرامیک مورد نظر خود را بر روی آن اجرا کنید. این عملیات موجب می شود تا زیرسازی کاشی و سرامیک شما استحکام لازم را داشته و بدین ترتیب به ایزوگام مورد نظر نیز آسیبی نمی رسد.

البته ناگفته نماند که نصب رابیتس بر روی ایزوگام به شرطی عملکرد لازم را دارد که توری مرغی به کار برده شده از بهترین متریال تولید شده باشد. همچنین اجرای توری های مرغی بر روی ایزوگام حتما باید به دست افرادی انجام گیرد که تجربه و مهارت کافی در این حرفه داشته باشند. 

شرکت ما یکی از جمله مجریان این عملیات حساس بوده که این کار را توسط نصابان ایزوگام کار حرفه ای خود با استفاده از مرغوب ترین توری های مرغی از جمله نوع گالوانیزه ی آن انجام می دهد. از خدمات دیگر گام گستر نصب ایزوگام روی ایرانیت است که برای اطلاع از روش نصب آن به صفحه آموزش نصب ایزوگام روی ایرانیت مراجعه کنید. پس در انتخاب نمایندگی مورد نظر جهت نصب رابیتس خود دقت نمایید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با کارشناسان ما در تماس بوده تا به بهترین شکل ممکن پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

نصب رابیتس روی ایزوگام
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *