جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام آسیاگستر دلیجان

ایزوگام آسیاگستر دلیجان، یکی از بهترین ایزوگام ها جهت عایق‌ کاری در ساختمان ها است. این نوع ایزوگام با استفاده از متریال مرغوب، یک عایق بسیار فوق العاده موجود در بازار می باشد. خرید این محصول کاربردی برند دلیجان به دلیل مزایای بیشتری که نسبت به دیگر عایق ها دارد بسیار توصیه می‌ شود. ایزوگام آسیا گستر با داشتن مجوز رسمی از سازمان ملی استاندارد، موجب اطمینان‌ بخشی و اعتماد بیشتر مشتریان شده است. در کل، ایزوگام آسیاگستر به عنوان یکی از بهترین محصولات تولیدی کارخانه دلیجان است که توانسته به شما در حفظ و نگهداری ساختمان تان کمک شایانی نماید.

ایزوگام آسیا گستر دلیجان

نمایندگی ایزوگام آسیاگستر دلیجان

نمایندگی ایزوگام آسیاگستر دلیجان، یکی از بهترین مراکز ارائه‌دهنده خدمات عایق‌ کاری است که می‌توان علاوه بر خرید بهینه از دیگر خدمات ارزنده آن بهره‌مند شوید. این مرکز معتبر با داشتن تیمی از چندین کارشناسان مجرب و متخصص، به مشتریان خود خدمات با کیفیتی ارائه می‌ دهند. در نمایندگی ما انواع عایق‌ کاری با استفاده از ایزوگام آسیا گستر ارائه می‌ شوند. که از میان آن ها می توان به ایزولاسیون پشت بام، استخر، سرویس بهداشتی، دیوار و … اشاره کرد. همچنین مجموعه ما با داشتن مجوز های رسمی به مشتریان خود اعتماد و اطمینان لازم را می دهند تا بهترین عایق را داشته باشند.

مرکز نصب ایزوگام آسیا گستر دلیجان

یکی از بهترین و معتبرترین مراکز ارائه خدمات عایق‌ کاری مرکز نصب ایزوگام آسیاگستر دلیجان در تهران و کرج می‌ باشد. این شعبه با داشتن تیمی از کارشناسان آموزش دیده و حرفه ای خدمات اجرایی با کیفیتی در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌ دهند.

توجه داشته باشید که شرکت گام گستر یکی از شرکت‌ های برتر در زمینه نصب ایزوگام آسیاگستر است. این شرکت با استفاده از تجهیزات و ایزوگام های اصل آسیاگستر خدمات اجرایی مشتریان خود را انجام می دهد. تا از این طریق بتواند علاوه بر رعایت استاندارد های لازم موجب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود شود. جهت اطلاع از چگونگی مراحل نصب این عایق با ما تماس بگیرید.

ویژگی های ایزوگام آسیا گستر

ایزوگام دلیجان، یک نوع عایق رطوبتی مرغوب است که به دلیل استفاده از متریال درجه یک دارای مزیت های بسیاری است. از جمله ویژگی های ایزوگام آسیاگستر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ضخامت: ضخامت ایزوگام آسیا گستر دلیجان ۰/۲ ± ۴ میلی متر است که می‌ تواند به خوبی از انتقال گرما و سرمای بین دو سطح جلوگیری نماید.

وزن: وزن این عایق تولیدی شرکت دلیجان، تنها برابر با  ۲ ± ۴۱ کیلوگرم می باشد. این محصول به دلیل وزن سبکی که دارد، می‌ تواند به راحتی بر روی سطوح مختلف نصب شود.

انعطاف پذیری: ایزوگام مورد نظر ما دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی است و می‌ تواند به راحتی در سطوح مختلفی اعم از مسطح و شیروانی نصب شود.

مقاومت در برابر آب: این محصول، دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر آب است. به طوری که می‌ تواند کمک شایانی به جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان کند.

عمر طولانی: این محصول، دارای عمر طولانی و بیش از ۱۰ سال است. به نحوی که نقش بسزایی در هزینه‌ های نگهداری ساختمان ها دارد.

خدمات ایزوگام آسیاگستر دلیجان در تهران و کرج

از جمله خدمات ایزوگام آسیاگستر دلیجان در تهران و کرج می توان به فروش و پخش عمده آن به قیمت درب کارخانه اشاره نمود. فعالیت های ویژه نمایندگی ما در مناطق مختلف موجب شده تا مشتریان بسیاری به این مرکز مراجعه کنند.

شرکت ما در تمام سال های کاری خود سعی کرده تا بهترین خدمات را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. به همین دلیل سبب شده تا قیمت نهایی خرید ایزوگام آسیا گستر برای همشهریان عزیز به صرفه باشد. اهالی محترم ساکن در تهران، کرج و حومه می توانند این عایق محبوب را با هزینه حمل رایگان از شرکت ما تحویل بگیرید.

قیمت روز ایزوگام آسیا گستر دلیجان

به طور کلی قیمت ایزوگام با توجه به مولفه های مختلفی محاسبه می شود. که از این جمله می توان مواردی همچون مواد اولیه استفاده در ساخت ایزوگام، کیفیت، طول عمر ایزوگام، جنس، مدل، طرح دار بودن یا نبودن، و … را نام برد. در مورد قیمت روز ایزوگام آسیا گستر دلیجان باید گفت که این کار توسط شرکت سازنده تعیین می شود. مرکز فروش گام گستر این عایق کارآمد را با قیمت مصوب به فروش می رساند. با این حال شما مشتریان گرامی می توانید جهت استعلام هزینه خرید این عایق کاربردی با همکاران ما در بخش فروش شرکت در تماس باشید.

بله. تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت گام گستر دارای ضمانت نامه و بیمه نامه کتبی می باشند.

 

شما می توانید پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه ایزوگام مورد نظر خود، در محل مقرر محصول مربوطه را دریافت نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *