جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام تک ستاره دلیجان

ایزوگام تک ستاره دلیجان یکی از برند های معتبر و خوشنام تولید کننده ایزوگام در ایران است. این برند همواره با بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا، به تولید انواع ایزوگام دلیجان با کیفیت بالا و قیمت مناسب پرداخت. مجموعه ایزوگام تک ستاره دلیجان ابتدا با تولید محصولات ساده پودری شروع به فعالیت کرد و سپس با تولید محصولات فویل دار و … ادامه داد. این ایزوگام ها با استفاده از قیر پلیمری با عیار و خلوص بالا و الیاف تیشو با بهترین کیفیت و البته با قیمت بسیار مناسب تولید می شوند.

ایزوگام تک ستاره دلیجان

مشخصات فنی ایزوگام تک‌ستاره‌دلیجان

با خریداری ایزوگام دلیجان، قطعاً ارزش برند و کارخانه تولید کننده ایزوگام را دریافت می‌ کنید. ما در ارائه ایزوگام تک ستاره دلیجان از بهترین مواد اولیه و قیر پالایشگاهی با درجه کیفیت ۷۰ استفاده می‌ کنیم. همچنین، در این عایق از پلی استر با فشردگی حداقل ۱۲۰ و الیاف تیشو با درجه کیفیت الف استفاده شده است. گام گستر بهترین ایزوگام تک ستاره اصل را ارائه می‌ دهد. محصولات ما دارای استاندارد های بین‌ المللی مانند وزن و ضخامت مناسب هستند.

وزن محصولات ما بین ۳۷ تا ۴۲ کیلوگرم و ضخامت آنها ۳.۵ تا ۴ میلی متر است. همچنین، محصولات ما دارای برچسب روی بدنه و اطلاعات کامل هستند و با بسته‌ بندی و پلمپ مناسب عرضه می‌ شوند. با ایزوگام دلیجان از نوع تک ستاره، می‌ توانید به محصولی با مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دست پیدا کنید. با توجه به مقاومت و دوام عالی که ایزوگام تک ستاره در برابر سرما و گرما دارد از این ایزوگام می توان برای عایق کاری تمامی بخش های ساختمان از پی و فونداسیون گرفته تا ایزوگام دیوار و پشت بام استفاده نمود. بهترین ایزوگام دلیجان اصل را از ما تهیه کنید و از کیفیت بی‌ نظیر آن لذت ببرید. جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

مزایا ایزوگام تک ستاره دلیجان

در اینجا ما قصد داریم تا مزایا ایزوگام تک ستاره دلیجان را برای شما عزیزان شرح دهیم.

  • کیفیت بالا: این ایزوگام با استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت تولید می شود. قیر مورد استفاده در تولید ایزوگام تک ستاره از نوع قیر پلیمری است که دارای خواص عایق کاری بسیار عالی است. الیاف تیشو مورد استفاده در تولید این ایزوگام نیز از نوع الیاف تیشو با کیفیت بالا است که دارای استحکام و انعطاف پذیری بسیار خوبی است.
  • قیمت مناسب: این ایزوگام با قیمتی بسیار مناسب در مقایسه با سایر برند های ایزوگام در بازار عرضه می شود.
  • تنوع محصولات: این ایزوگام در انواع مختلف تولید می شود که این امر امکان انتخاب ایزوگام مناسب را برای کاربر فراهم می کند.
  • ضمانت نامه ۱۰ ساله: این ایزوگام دارای ضمانت نامه ۱۰ ساله است که نشان دهنده کیفیت بالای این محصول است.

نمایندگی فروش ایزوگام تک ستاره دلیجان

ایزوگام تک ستاره دلیجان را می توان از مرکز فروش ما یعنی شرکت گام گستر که نمایندگی نصب ایزوگام دلیجان است در سراسر کشور خریداری کرد. همچنین امکان خرید اینترنتی این ایزوگام نیز از طریق وب سایت شرکت فراهم شده است. این عایق یکی از بهترین برند های ایزوگام تولید شده در ایران است که با داشتن مزایایی که در بالا گفته شد گزینه مناسبی برای عایق کاری ساختمان می باشد.

اجرای ایزوگام تک ستاره‌دلیجان

بعد از خرید ایزوگام تک ستاره دلیجان، اولین چیزی که مشتریان به آن فکر می‌ کنند، نصب این عایق است. برای اجرای ایزوگام تک ستاره دلیجان می توان به مهارت نصابان ایزوگام کار شرکت گام گستر اتکا نمود. ایزوگام دلیجان به عنوان محبوب‌ ترین نوع عایق رطوبتی در بازار مصالح ساختمانی شناخته می‌ شود. اغلب فروشگاه‌ هایی که ایزوگام را به فروش می‌ رسانند، خدمات نصب را ارائه نمی‌ دهند و به همین دلیل، خریداران برای نصب ایزوگام به دنبال یک مرجع با تخصص می‌ گردند.
شرکت ما علاوه بر فروش ایزوگام دلیجان، خدمات نصب تخصصی این نوع ایزوگام را با ضمانت و گارانتی به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. خرید یک ایزوگام با کیفیت نمی‌ تواند ضمانت کننده عایق‌ سازی بهینه ساختمان شما باشد، عکس‌ العمل عموم مردم این است. در واقع، نحوه نصب ایزوگام بسیار مهم است. اگر نصب ایزوگام تک ستاره به درستی انجام نشود، مطمئنا عایق شما کارایی لازم را در آینده نخواهد داشت. در صورت خرید ایزوگام دلیجان از این مرکز، هزینه نصب را با تعرفه‌ ای کمتر از سایر مراجع برای شما محاسبه می‌ کنند.

قیمت ایزوگام تک ستاره در تهران و کرج

برای یک خریدار، همواره توازن بین کیفیت خدمات و هزینه محصول مهم می باشد. بنابراین، اگر در جستجوی یک شرکت با مناسب ترین قیمت ایزوگام تک ستاره در تهران و کرج هستید، مجموعه گام گستر بهترین انتخاب است. قبل از بررسی دقیق قیمت و هزینه نصب ایزوگام تک ستاره دلیجان، باید در نظر داشته باشید که این موضوع به عوامل متعدد و متنوعی وابسته بوده که در زیر به بررسی آن ها می‌ پردازم:

۱. متراژ و مساحت سطح: متراژ سطحی که قرار است ایزوگام بر روی آن نصب شود، تاثیر مستقیمی بر هزینه نصب دارد.

۲. نوع محصول: نوع ایزوگامی که برای عایق‌ سازی استفاده می‌ شود، تاثیر مستقیمی بر هزینه نصب دارد. با توجه به اینکه ایزوگام‌ ها انواع مختلفی دارند، از جمله سردسیری، گرمسیری، ایزوگام طرح دار و … نصب هر کدام از آن ها نیازمند روش‌ های خاصی است.

۳. منطقه زندگی: شرایط آب و هوایی منطقه زندگی نیز از جمله عوامل تأثیرگذار بر روی نحوه نصب و در نتیجه هزینه نصب ایزوگام تک ستاره می باشد.

به طور کلی، این عوامل بر تعیین قیمت نصب ایزوگام دلیجان تأثیرگذارند. بنابراین، برای انتخاب بهترین گزینه، باید تحقیقات کافی را انجام داده و با توجه به نیاز ها و شرایط خود، انتخاب صحیحی را انجام دهید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *