جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام در شاهدشهر

شرکت گام گستر با در نظر گرفتن سابقه ی درخشان و تجربه ای چندین ساله که در حوزه ی انواع خدمات عایق کاری دارد، سبب جلب رضایت مشتریان خود در منطقه ی شاهد شهر به عنوان برترین نمایندگی ایزوگام شده است.

هدف کلی ما در این مقاله آشنایی شما با این نمایندگی معتبر و انواع خدمات آن به جهت ایزوگام در شاهدشهر و اطلاع رسانی خبر های خوبی برای اهالی محترم این منطقه می باشد.

در حال حاضر بیشتر کمپانی ها در عایق کاری پشت بام ساختمان، دیوار ها و انواع سطوح مختلف دیگر به طور معمول از ایزوگام استفاده می کنند، زیرا به علت ویژگی هایی که این عایق در اکثر مواقع نسبت به سایر عایق های رطوبتی دارد، به سرعت جایگزین بسیار مناسبی برای آن ها شده است.

ایزوگام در شاهدشهر

نمایندگی ایزوگام در شاهدشهر تهران

امروزه به دلیل تنوع بسیار زیادی که در انواع ایزوگام ها وجود دارد، برای افرادی که قصد اجرای عایق کاری ساختمان خود را دارند، انتخاب بهترین ایزوگام، یک دغدغه و مشکل مهمی می باشد. زیرا با وجود محصولات فراوان و متنوع ایزوگام های موجود در بازار، به طور یقین انتخاب با کیفیت ترین نوع عایق، کار بسیار سختی به نظر می رسد. ولی شما همشهریان عزیز می توانید این موضوع را با مراجعه به نمایندگی ایزوگام در شاهدشهر تهران به خوبی بر طرف نمایید. به طوری که اهالی محترم این منطقه پس از تماس و یا مراجعه حضوری با شرکت ما قادر می باشند تا کلیه پروژه های عایق کاری خود را به کارشناسان حرفه ای ما بسپارند.

کمپانی گام گستر علاوه بر فروش انواع گوناگون ایزوگام هایی همچون ایزوگام طرح دار، ایزوگام فویل دار ، بدون فویل و …. جهت آسودگی خاطر مشتریان خود، همواره کارایی و کیفیت محصولات خود را نیز تضمین می نماید. پس شما می توانید با خیالی راحت و اطمینان خاطر از این مرکز خرید کرده و از خدمات پس از فروش آن بهره لازم را ببرید.

خدمات متنوع عایق کاری در منطقه شاهدشهر

مجموعه ی موفق گام گستر به عنوان یک مرکز موفق و معتبر برای ارائه ی تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان خود در حوزه ی انواع عایق های رطوبتی از جمله ایزوگام، آسفالت، قیرگونی و … می باشد که از یک اکیپ کاری با سابقه و متخصصان حرفه ای استفاده می کند.

در اینجا ما قصد داریم تا به برخی از جمله خدمات این شرکت برای شما همشهریان گرامی به خصوص در خیابان های مدرس، آزادی، شهید رجایی، ولایت، بهشتی، مطهری، امام رضا، دستغیب، بلوار رسول اکرم و … اشاره نماییم:

  • فروش انواع مختلف ایزوگام
  • نصب و اجرای عایق های متنوع
  • انجام زیرسازی درست
  • شیب بندی استاندارد مکان مورد نظر
  • انجام ترمیم و لکه گیری انواع ایزوگام، قیروگونی، آسفالت
  • قیر گونی با متریال و مواد اولیه درجه یک
  • خدمات آسفالت کاری هم به صورت دستی و هم به طور مکانیزه با استفاده از ماشن آلات مدرن

نصب و اجرای ایزوگام در شاهد شهر تهران

توصیه شرکت گام گستر به تمام اشخاصی که قصد نصب و اجرای ایزوگام در شاهدشهر تهران را به شکلی درست، دقیق و اصولی دارند، این است که علاوه بر استفاده از یک ایزوگام با کیفیت و کارآمد، تمامی مراحل اجرا و راه اندازی آن را نیز به طور صحیح و طبق استاندارد های لازم انجام دهند. چون که در غیر این صورت اگر این کار توسط یک نصاب ایزوگام کار مجرب اجرا نشود، به زودی و در آینده ای نه چندان دور دچار نشتی و یا فرسودگی می شود و به این ترتیب شما را متحمل خسارات اضافی و صرف هزینه های سنگین خواهد کرد.

برای نصب و راه اندازی ایزوگام در شاهدشهر تهران اگر شما از ساکنین محترم این منطقه می باشید، به جهت اطمینان کامل از کار نصب ایزوگام ساختمان خود به بهترین نحو ممکن پیشنهاد می کنیم، که این امر را به تیم ایزوگام کار متخصص ما در نمایندگی گام گستر بسپارید. این شرکت تمامی خدمات نصب و راه اندازی ایزوگام را با مجرب ترین نصابان ایزوگام کار و همچنین با هزینه ای مقرون به صرفه انجام می دهد.

تعمیر و لکه گیری ایزوگام در محله شاهدشهر

پس از گذشت مدت زمان مشخص شده ای هر نوع عایقی ممکن است به علل گوناگون در برخی از نقاط و بخش ها دچار فرسودگی، خرابی، برآمدگی، نشتی و نفوذ رطوبت شود. شما می توانید در صورت مواجه و مشاهده ی این چنین مشکلاتی با مجموعه ی گام گستر تماس گرفته تا کارشناسان فنی و کاربر پسند ما جهت بررسی های بیشتر در محل مورد نظر حضور یافته تا از این طریق عایق شما را بررسی کرده و نظر کارشناسی خود را اعلام نمایند.

در صورتی که ایزوگام شما در بخش های مختلفی به علت تابش مستقیم نور خورشید و گرما، کارایی لازم خود را از دست داده باشد، ضروری است که به طور کلی تعویض شود؛ به این ترتیب که ایزوگام فرسوده را به منظور جلوگیری از بار اضافی در پشت بام کنده و پس از کارشناسی های مربوطه لایه جدید را ایزوگام کاری می کنند.

البته به این امر نیز توجه داشته باشید که گاهی هم ممکن است ایزوگام فقط در برخی نقاط به علت های گوناگونی از جمله برخورد اشیاء تیز و یا قرار گرفتن اجسام سنگین وزن بر روی آن، دچار نشتی و نفوذ نم و رطوبت شود، که در این شرایط بهتر است برای صرفه جویی در هزینه ها، فقط همان قسمت های آسیب دیده را ترمیم یا لکه گیری کرد. شما متقاضیان گرامی می توانید جهت تعمیر و لکه گیری ایزوگام در محله شاهد شهر به متخصصان مرکز موفق گام گستر مراجعه نمایید.

قیمت ایزوگام در شاهدشهر تهران

برای حساب و کتاب کردن و محاسبه ی قیمت ایزوگام در شاهد شهر تهران همواره با توجه به متراژ ایزوگام به کار برده شده برای عایق کاری مکان مورد نظر انجام می گیرد. ولی توجه داشته باشید که در اصل قیمت ایزوگام های گوناگون با توجه به نوع آن ها متفاوت می باشد. دستور کلی این برآورد ها به این صورت است که هزینه ی ایزوگام فویل دار بیشتر از نوع بدون فویل، و اجرت ایزوگام دولایه نیز گران تر از مدل تک لایه آن می باشد.

البته ناگفته نماند که هزینه ی ایزوگام در مناطق گوناگون با توجه به میزان مسافت آن ها با کارخانه ی تولید کننده ایزوگام و همچنین نوسان قیمت ها متغیر می باشد. اهالی محترم منطقه شاهد شهر می توانند تمامی خدمات مربوط به ترمیم عایق ساختمان های خود را با اطمینان خاطر به این مرکز با سابقه بسپارند.

خدمات آسفالت کاری و قیرگونی در شاهد شهر و تمام مناطق زیر مجموعه آن

تمامی همشهریان عزیزی که قصد استفاده از خدمات آسفالت کاری و قیرگونی در شاهدشهر و تمام مناطق زیر مجموعه آن را دارند می توانند با تیم مجرب و متخصص آسفالت کار و قیر کار مجموعه گام گستر تماس گرفته تا در اولین فرصت کارشناسان خود را برای ارائه ی عملیات مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن فرستاده تا کار شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

همان طور که می دانید قیرگونی یکی از جمله عایق های رطوبتی است که در ایام گذشته مورد استفاده زیادی قرار می گرفت ولی در حال حاضر نیز با به روی کار آمدن ایزوگام ها این عایق نیز در بسیاری از قسمت های ساختمان نظیر سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه، استخر، پی ساختمان، محوطه، معابر و … کاربرد دارد. کمپانی معتبر گام گستر در تمام پروژه های عایق بندی به وسیله ی قیر گونی از متریال و مواد اولیه ی مرغوب استفاده می کند تا قیر مصرفی چسبندگی لازم را داشته و به طور کامل به سطح مورد نظر بچسبد و به این ترتیب عملکرد لازم را به عنوان یک عایق رطوبتی داشته باشد.

در عصر امروزی بیشترین کارایی خدمات آسفالت کاری در صنعت جاده سازی، ساخت راه ها، محوطه سازی کوچه و خیابان ها و … می باشد. این مجموعه ی موفق انواع خدمات آسفالت کاری را با بالا ترین کیفیت و کارکرد هم به صورت دستی و هم به صورت مکانیزه با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته ای برای شما سروران گرامی ارائه می دهد.

در اینجا ما تصمیم داریم تا به برخی از انواع خدمات آسفالت کاری و قیرگونی که در منطقه ی شاهد شهر تهران توسط شرکت گام گستر ارائه می شوند، برای آگاهی و اطلاع شما عزیزان اشاره نماییم، که این خدمات متنوع عبارتند از:

  • فروش، پخش و اجرای عایق آسفالت در سطوح مختلفی به طور دستی و مکانیزه
  • محوطه سازی اصولی
  • شیب بندی استاندارد
  • زیر سازی دقیق
  • به کارگیری ماشین آلات مدرن و پیشرفته ای برای آسفالت کاری
  • انجام عایق کاری قیروگونی در سطوح گوناگون
  • تعمیرات آسفالت از جمله ترمیم، لکه گیری در بخش هایی که دچار صدمه شده اند.
  • ترمیم بخش های آسیب دیده ی قیرگونی

هزینه ی آسفالت کاری در منطقه شاهد شهر تهران توسط شرکت گام گستر به چه صورت است؟

شما می توانید برای اطلاع از چگونگی محاسبات قیمت انواع عایق کاری و به ویژه آسفالت کاری با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید.

آیا نمایندگی گام گستر خدمات فروش و پخش ایزوگام را نیز انجام می دهند؟

بله. فروش و پخش انواع عایق از جمله ایزوگام خدماتی هستند، که مجموعه ی موفق و معتبر گام گستر در سراسر منطقه ی شاهد شهر انجام می دهد.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *