جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایزوگام دانا پوش دلیجان

ساختمان‌ ها در دهه‌ های گذشته به صورت کاملاً سنتی و با استفاده از آسفالت یا قیرگونی پوشش‌ دهی می‌ شدند. اما با آغاز فعالیت‌ های مدرن‌ تر تحت عنوان عایق‌ های رطوبتی و مزایای آن‌ ها، جایگزین طرح‌ های سنتی شدند. امروزه در بسیاری از ساختمان‌ ها برای پی‌ ریزی، ایزولاسیون دیوار ها، اجرای فونداسیون، پوشش پشت بام، حمام و سرویس‌ های بهداشتی از عایق‌ های رطوبتی از جمله ایزوگام دانا پوش دلیجان استفاده می‌ شود. اگرچه هنوز هم گاهی از آسفالت و قیرگونی به عنوان قدیمی‌ ترین روش‌ های عایق‌ بندی استفاده می‌ شود. امروزه وظیفه اصلی عایق‌ بندی بر عهده ایزوگام است. ایزوگام دانا پوش یکی از بهترین انواع کارخانه دلیجان به شمار می آید.

ایزوگام دانا پوش دلیجان

مشخصات ایزوگام‌های دانا پوش

ایزوگام دانا پوش دلیجان یکی از انواع عایق‌ های آماده است که به منظور پوشش‌ دهی استخر، ایزوگام پشت بام و سایر فضا ها به کار می‌ رود و ویژگی ضد رطوبت دارد. ایزوگام در واقع نوعی پوشش است که جهت جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان به کار می‌ رود. این ایزوگام همانطور که می دانید از طریق فرآورده‌ های نفتی تولید می‌ شود.

با توجه به مواد به کار رفته در آن و همچنین نصب درست و حرفه‌ ای، ایزوگام دانا پوش می‌ تواند بین ۱۰ تا ۱۵ سال ساختمان را از نظر عایق‌ کاری پوشش دهد. البته پس از گذشت این مدت می‌ توان اقدامات لازم برای نصب مجدد، ترمیم و مرمت آن را انجام داد. از آنجایی که ضخامت ایزوگام‌ دانا پوش بسیار زیاد است معمولاً از آن برای پوشش‌ دهی فضا های مختلف به کار می‌ رود.

فروش انواع عایق دانا پوش دلیجان

ایزوگام دانا پوش دلیجان یکی از معتبر‌ترین و پرطرفدار‌ترین برند های تولید ایزوگام دلیجان در ایران است که محصولی با‌کیفیت بالا و استاندارد می‌باشد. شرکت ما انواع ایزوگام دانا پوش دلیجان شامل:

ایزوگام فویل دار آلومینیومی با مقاومت زیاد

ایزوگام ساده پودری با قیمت مناسب 

عایق الیافی با خاصیت انعطاف‌ پذیری بالا

و … تولید می‌ کند. در فرایند تولید این عایق از مواد اولیه با کیفیت از جمله الیاف پالایشگاهی استفاده شده و کلیه استاندارد های ملی رعایت شده اند.

مشتریان محترم می‌ توانند با تماس با مشاوران فروش شرکت بام ایزو و کسب اطلاعات لازم در مورد قیمت‌ های روز انواع ایزوگام، نسبت به انتخاب نوع مناسب و سپس خرید حضوری یا آنلاین آن اقدام کنند. کیفیت بالای محصولات دانا پوش دلیجان و خدمات پس از فروش گسترده این شرکت باعث شده تا این برند به یکی از پرفروش‌ ترین‌ ها در بازار ایزوگام کشور تبدیل شود.

ایزوگام‌های دانا پوش در تهران و کرج

ایزوگام دانا پوش دلیجان یک پوشش بسیار مقاوم از جنس الیاف مصنوعی و قیر است که با اعمال حرارت قابلیت چسبیدن به سطوح مختلف را دارد. این ایزوگام از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند. عمر مفید این محصول حدود ۱۰ سال تخمین زده می‌ شود. این ایزوگام با توجه به کیفیت بالای آن می‌ تواند ماندگاری و دوام بیشتری نیز داشته باشد. امروزه ایزوگام به عنوان یک محصول کاملاً صنعتی و مبتنی بر دانش روز، برای محافظت ساختمان‌ ها در برابر رطوبت ناشی از بارندگی و برف، کاربرد فراوانی پیدا کرده است.

انواع مختلف ایزوگام پس از طی مراحل آزمایشگاهی در کارخانجات تولیدی از جمله کارخانه دانا پوش دلیجان، مقاومت بسیار بالایی کسب می‌ کنند. کارشناسان ما با بازدید از محل پروژه و بررسی شرایط آب و هوایی و نیاز های ساختمان، بهترین نوع ایزوگام را برای مشتریان پیشنهاد می‌ دهند. همچنین نصب دقیق و اصولی توسط نصابان ماجرا، عمر مفید بالای این محصول را تضمین می‌ کند.

نصب تخصصی عایق دانا پوش دلیجان

شرکت گام گستر نصب تخصصی ایزوگام دانا پوش دلیجان در تهران، کرج و سایر نقاط کشور را توسط نصابان ماهر خود انجام می‌‌دهد. نصابان ایزوگام کار مجرب ما با ایجاد حرارت بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه سانتی گراد در قسمت زیرین، ایزوگام را به سطح مورد نظر می‌ چسباند تا به طور دائمی ثابت شود. البته توجه داشته باشید که قبل از انجام عملیات نصب، سطح باید کاملاً تمیز و خشک باشد. همچنین توصیه می‌ شود سطح زیرین هرچه بیشتر صاف و بدون برآمدگی باشد عمر مفید ایزوگام افزایش می یابد و احتمال پارگی آن نیز کاهش پیدا می کند. در این باره باید بدانید که پرایمر ایزوگام چیست؟ و چرا زیرسازی با پرایمر مهم است.

نصابان مجرب ما با سال‌ ها تجربه، تمام جزئیات فنی نصب حرفه‌ ای ایزوگام را به خوبی می‌ دانند. آن ها پس از بررسی دقیق سطح و اندازه‌ گیری، ابتدا لایه مخصوص زیرسازی را می‌ کشند تا سطح کاملاً صاف و یکنواخت شود. سپس با اعمال حرارت دقیق و یکنواخت، رول‌ های ایزوگام را به ترتیب روی هم می‌ چسبانند و در نهایت جزئیات لبه‌ ها و گوشه‌ ها را با دقت کامل می‌ کنند تا محصولی با بالا ترین کیفیت و ماندگاری تحویل مشتری شود.

کارایی ایزوگام دانا پوش

ایزوگام دانا پوش دلیجان و سایر برند های معتبر به دلیل استحکام بالا و قیمت مناسب، گزینه محبوبی برای پوشش‌ دهی پشت‌ بام، استخر، تونل و سایر فضا ها هستند. اما علاوه بر این‌ ها، دیگر کارایی ایزوگام دانا پوش نیز باعث شده تا این محصول به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد:

– این ایزوگام دارای خاصیت ارتجاعی مناسب بوده و کمتر دچار فرسودگی می‌ شود.

– میزان مقاومت آن در برابر پارگی و خراش بسیار بالا است.

– ایزوگام در دما های پایین بسیار انعطاف‌ پذیر می باشد.

– نصب ایزوگام می‌ تواند سطحی بسیار زیبا و یکنواخت ایجاد کند. 

– وزن سبک ایزوگام باعث کاهش بار مرده روی سازه می‌ شود.

– نصب سریع و آسان ایزوگام دانا پوش زمان و هزینه را کاهش می‌ دهد.

– مقاومت بالا در برابر عوامل جوی و شرایط محیطی 

– عایق‌ بندی حرارتی مناسب ساختمان

به طور کلی بهره‌ گیری از ایزوگام دانا پوش دلیجان بهترین راه برای محافظت ساختمان در برابر نفوذ رطوبت و آب به شمار می‌ رود و استفاده از آن به شدت توصیه می‌ شود.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *