جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

تشخیص ایزوگام مرغوب از نامرغوب

برای تشخیص ایزوگام مرغوب از نامرغوب، برخی ویژگی‌ ها و روش‌ های شناخت وجود دارد. یک ایزوگام مرغوب باید دارای ویژگی‌ های خاصی باشد، توسط سازمان استاندارد تایید شده و دارای یک ضمانت نامه معتبر و طولانی مدت باشد. برخی از روش‌ های شناخت ایزوگام مرغوب عبارتند از:

  • اول اینکه مقاومت بالایی در برابر تا شدن داشته باشد. بدین ترتیب اگر یک ایزوگام در صورت تا شدن از پشت بشکند یا ترک بخورد، نشان دهنده کیفیت پایین آن است.
  • دومین روش، مقاومت در برابر کشش و فشار است. یک ایزوگام مرغوب باید مقاومت کافی در برابر کشش و فشار داشته باشد تا با هر قدرت کششی پاره نشود.
  • روش بعدی عدم انتقال رنگ است. این بدان معنا است که با کشیدن دست روی قسمتی از ایزوگام که لایه خارجی آن را پوشش داده، دست سیاه نشود. در صورت عدم انتقال مواد سیاه رنگ به دست، نشان دهنده کیفیت مرغوب ایزوگام می باشد. جهت تهیه ایزوگام با بالاترین کیفیت و مطابق با استاندارد های لازم، معتبرترین شرکت‌ های تأمین کننده این محصولات کمپانی گام گستر است. این مرکز نمونه با ارائه ضمانت نامه‌ های معتبر و بیمه نامه‌ کتبی محصولات خود را عرضه می‌ کند.
تشخیص ایزوگام مرغوب از نامرغوب

چگونگی تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی

شرکت گام گستر با عرضه انواع ایزوگام اصل با بالاترین کیفیت، انتخابی قابل اعتماد برای خرید انواع ایزوگام است. برای چگونگی تشخیص ایزوگام مرغوب از نامرغوب، می‌ توانید به برخی نکات از جمله بو و شفافیت توجه کنید. ایزوگام مرغوب و اصل بوی نامطبوعی ندارد و شفاف است. 

این در حالی است که ایزوگام نامرغوب، بوی نامطبوعی دارد و نسبت به نور شفاف نمی باشد. دومین نکته مقاومت در برابر تا شدن است. ایزوگام مرغوب باید مقاومت مناسبی در برابر تا شدن داشته باشد، در حالی که ایزوگام تقلبی به سادگی ممکن است تا شود. ایزوگام های ارائه شده توسط مجموعه ما داری رنگ پایداری هستند. نکته بعدی که باید به آن توجه کرد این است که اگر ایزوگام رنگ پایدار و یکنواخت دارد اصل است، زیرا ایزوگام تقلبی ممکن است رنگ آن به طور نامنظم یا ناپایدار باشد. نکته دیگر ضخامت و کیفیت این عایق است. ایزوگام اصل باید ضخامت مناسب و کیفیت بالایی داشته باشد؛ در حالی که نوع تقلبی ممکن است ضعیف‌ تر و با کیفیت‌ پایینی باشند. 

علاوه بر این نکات همکاران مجرب و متخصص ما در نمایندگی نصب ایزوگام در تهران و حومه گام گستر محصولات خود را همراه با نشانه استاندارد حک شده بر ایزوگام عرضه می‌ کنند که این نکته هم می‌ تواند به تشخیص ایزوگام درجه یک اطمینان بخشد.

تشخیص ایزوگام درجه یک

شرکت ما برای مشتریان عزیز با توجه به فاکتور هایی اقدام به عرضه انواع برند و مدل‌ های ایزوگام می‌ کند. مولفه هایی که برای تشخیص ایزوگام مرغوب از نامرغوب به آن توجه می‌ شود شامل مراحل بسیاری است که برخی از ان ها به طور کامل ذکر گردید. ایزوگام های نمایندگی ما با استفاده از متریال درجه یک و عاری از هرگونه نقص طراحی و تولید می شوند. 

ایزوگام درجه یک باید دارای استاندارد های بین‌ المللی معتبر مانند ISO باشد که تضمین کیفیت و دوام محصول را فراهم می‌ کند. وزن و ضخامت استاندارد ایزوگام نیز باید به استاندارد های مشخص پاسخ دهد تا عملکرد و دوام محصول تضمین گردد. نوع مواد اولیه فاکتور مهمی است که باید به آن توجه کرد تا ایزوگامی با کیفیت تولید شود. 

فاکتور دیگری که مجموعه ما بدان توجه نموده است، ویژگی های یکتا ایزوگام است یعنی وجود لایه‌ های خاص در ساختار ایزوگام که خاصیت ضد آب و مقاومت در برابر UV را دارند. این مزیت نشان‌ دهنده کیفیت بالای محصول است. اکنون شما مشتریان عزیز می‌ توانید با خیالی آسوده از مجموعه بی‌ نظیر ما خریدی مطمئن داشته باشید.

قیمت ایزوگام درجه یک در تهران

برای تعیین قیمت ایزوگام درجه یک در تهران عوامل مختلفی نقش دارند. نوع و برند ایزوگام از جمله این پارامتر ها هستند. ایزوگام‌ ها در انواع مختلف فویلدار، طرح‌ دار و ساده تولید می‌ شوند که تشخیص ایزوگام درجه یک هر کدام با توجه به کیفیت مواد اولیه آن‌ ها بستگی دارد. 

دومین عامل ضخامت ایزوگام است، ایزوگام‌ ها در ضخامت‌ های مختلف تولید می‌ شوند. به طور مسلم ایزوگام‌ های ضخیم‌ تر از ارزش بالاتری بهره‌ مند هستند. عامل دیگر نوسانات بازار است. قیمت مواد اولیه مانند الیاف پلی استر، تیشو و قیر هزینه های تاثیر گذاری می باشند. شعب مختلف مجموعه ما همواره به دنبال آن هستند که با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات عالی با قیمت‌ هایی رقابتی و مناسب، رضایت مشتریان عزیز را جلب نمایند. 

انتخاب یکی از نمایندگی‌ های رسمی و قابل اعتماد مجموعه ما می‌ تواند تضمین‌ دهد که شما به محصولاتی با کیفیت عالی و خدمات پس از فروش استثنایی دست یابید. برای دریافت قیمت دقیق ایزوگام اصل و مشاوره در مورد تعیین قیمت، برند و نوع ایزوگام می توانید با فروشندگان مجرب مجموعه ما در تهران تماس بگیرید و اطلاعات کافی را به دست آورید.

نشانه های ایزوگام درجه یک

تشخیص ایزوگام مرغوب از نامرغوب، دارای نشانه‌ ها و ویژگی های مختلفی است. از جمله نشانه های ایزوگام درجه یک می توان موارد زیر را نام برد:

  • یکی از روش‌ های ساده‌ ی تشخیص ایزوگام مرغوب از نامرغوب و بررسی کیفیت آن استفاده از فریزر است. برای این منظور، یک تکه کوچک ایزوگام را ببرید و در فریزر قرار دهید. بعد از ۲ ساعت، آن را بیرون بیاورید و با دست خم کنید. اگر ایزوگام از جایی که خمیدید شکست یا ترک خورد، یعنی کیفیت آن پایین است. اما اگر سالم ماند، ایزوگام با کیفیتی است که در برابر سرما و گرما مقاوم بالایی دارد.
  • به طور کلی، ایزوگام‌ های با کیفیت می‌ توانند بین ۱۰ تا ۱۵ سال طول عمر داشته باشند. اما افزایش طول عمر ایزوگام ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند شرایط آب و هوایی، تابش نور خورشید و شرایط نگهداری ایزوگام می‌ توانند بر طول عمر آن‌ ها تأثیرگذار باشند.
  • ضخامت ایزوگام نیز اهمیت قابل توجهی دارد. سازمان ملی استاندارد ضخامت میانگین ۴±۰.۲ میلی‌ متر را برای تشخیص کیفیت ایزوگام مناسب اعلام کرده است. این بعد به این معناست که ضخامت متوسط قابل قبول برابر با ۴ میلی‌ متر است و مقادیر بین ۳.۸ تا ۴.۲ میلی‌ متر نیز قابل قبول می باشند. البته این مقدار ممکن است بسته به تعداد لایه‌ های ایزوگام متغیر باشد.

مجموعه بی‌ نظیر گام گستر با توجه به این نشانه ها ایزوگام‌ های اصل با برند های معتبر را به همشهریان عزیز عرضه می‌ نماید. شما مشتریان گرامی، می‌ توانید با کارشناسان مجرب و متخصص این مجموعه جهت خرید و انتخاب ایزوگام اصل تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *