جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

محاسبه هزینه ایزوگام

برای محاسبه هزینه ایزوگام، ابتدا باید قیمت هر مترمربع ایزوگام با نصب را در نظر بگیریم. سپس این قیمت را در متراژ ایزوگام مورد نیاز ضرب کنیم تا هزینه کل ایزوگام به دست آید. همچنین برای تخمین مقدار ایزوگام لازم برای یک پشت بام، می‌ توانیم مساحت کل سطح را با ۳۰ درصد آن افزایش دهیم. به عنوان مثال، اگر سطح پشت بام متراژ ۱۰۰ متر مربع داشته باشد، حدوداً ۱۳۰ مترمربع ایزوگام مورد نیاز است. این افزایش در نظر گرفته شده به دلیل همپوشانی دو لایه ایزوگام، افزایش ایزوگام در دیواره‌ ها، تیکه کاری‌ ها برای آب رو ها، داکت‌ ها، لوله‌ های بخاری، ستون‌ ها و لایه‌ های اضافی برای زیر کولر و موارد مشابه می باشد.

درباره تقسیم سهم هزینه ایزوگام پشت بام بین اعضای آپارتمان نیز باید بدانید، اگر متراژ هر یک از واحد های مسکونی یک آپارتمان برابر باشد، اعضا بطور مساوی هزینه ایزوگام را پرداخت خواهند کرد. اما اگر متراژ مساوی نباشد، هر یک از اعضا به تناسب متراژ واحد خود هزینه را پرداخت خواهند کرد. بدیهی است که تمام اعضای آپارتمان باید هزینه را پرداخت کنند و نه فقط ساکنین طبقه آخر. برای برخورداری از کمترین هزینه ایزوگام به نمایندگی گام گستر مراجعه کنید.

محاسبه هزینه ایزوگام

محاسبه هزینه ایزوگام دلیجان

با توجه به شرایط متغیر قیمت نصب ایزوگام و تغییرات در قیمت مواد اولیه آن، نمی‌ توان قیمت دقیقی را برای ایزوگام اعلام کرد. قیمت روز ایزوگام دلیجان نیز با نصب و بدون نصب متفاوت است. شرکت ما، یکی از بهترین تولیدکنندگان ایزوگام در تهران، کرج و حومه است و محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی ارائه می‌ دهد. با تماس با مشاوران شرکت گام گستر می‌ توانید اطلاعات دقیقی درباره قیمت ایزوگام دلیجان دریافت کنید. با توجه به اینکه قیمت‌ ها متغیر هستند و ممکن است در آینده تغییر کنند، بهتر است به طور مستقیم با شرکت ما تماس بگیرید و اطلاعات روز را درباره قیمت ایزوگام و نصب آن دریافت کنید.

قیمت نصب ایزوگام چگونه محاسبه می شود؟

برای محاسبه هزینه‌ ی نصب ایزوگام، به سه عامل اصلی نیاز داریم که در تعیین قیمت تأثیر دارند:

۱. مساحت سطح مورد نیاز: ابتدا باید مساحت سطحی که قصد نصب ایزوگام روی آن را دارید، محاسبه کنید. این مساحت شامل انواع سطوح مختلف مثل دیوار ها، بام، سرویس‌ های بهداشتی، استخر و غیره است.

۲. نوع و برند ایزوگام: نوع و برند ایزوگامی که انتخاب می‌ کنید نیز در تعیین قیمت تأثیر دارد. دقت کنید که ایزوگام‌ های با کیفیت بالا اغلب هزینه‌ ی بیشتری دارند، در حالی که ایزوگام‌ های با کیفیت پایین‌ تر قیمت کمتری دارند. برای اطلاعات بیشتر درباره نوع و برند ایزوگام، می‌ توانید به آدرس نمایندگی ما مراجعه کنید.

۳. نوع سطح: نوع سطح که قصد نصب ایزوگام روی آن را دارید نیز در تعیین قیمت موثر است. نصب ایزوگام بر روی سطوح افقی، عمودی یا محل‌ های کوچک ممکن است با مسائل و دشواری‌ های مختلفی همراه باشد در نتیجه هزینه‌ ها ممکن است متفاوت باشند.

در نهایت، برای محاسبه هزینه‌ ی نصب ایزوگام، می‌ توانید مساحت سطح مورد نظر را در قیمت هر مترمربع ایزوگام ضرب کنید. برای مساحت‌ های بالاتر از ۵۰ متر مربع، هزینه به طور مستقیم بر اساس مساحت محاسبه می‌ شود. اما نصب ایزوگام برای مساحت‌ های کمتر از ۵۰ متر مربع ممکن است نسبت به مساحت‌ های بزرگتر هزینه‌ های بیشتری داشته باشد. به علاوه، هزینه‌ های دیگری مانند حمل و نقل نیز ممکن است در تعیین قیمت ایزوگام تأثیر داشته باشند. برای بهره مندی از یک تخمین دقیق تر قیمت نصب ایزوگام، می‌ توانید با بخش فروش شرکت‌ ما در تماس باشید. شما می‌ توانید از تخفیف‌ ها و پیشنهاد های ویژه‌ ای که برای ایزوگام در نمایندگی ما وجود دارد، استفاده کنید.

نحوه محاسبه دستمزد نصاب ایزوگام کار

قبل از هرچیز، باید بدانید که نحوه محاسبه دستمزد نصاب ایزوگام کار  بسته به میزان مهارت و تجربه‌ ای که دارد، تعیین می‌ گردد. بنابراین نمی‌ توان انتظار داشت که دستمزد یک نصاب حرفه‌ ای برابر با دستمزد یک ایزوگام کار تازه‌ کار و بدون تجربه باشد. همچنین لازم به ذکر است که هزینه‌ هایی که بابت نصب پرداخت می‌ کنید، جدا از هزینه متریال و مصالح محاسبه می‌ گردد و قیمت دستمزد نصاب ایزوگام کاملاً مستقل از مبالغی است که برای تهیه رول‌ ها و مواد اولیه می‌ پردازید.

مسئله مهم بعدی در تعیین و برآورد دستمزد نصاب، مکان و مساحت کار است. به طوری که هر چقدر متراژ سطح عایق کاری شما و همچنین سختی اجرای آن بیشتر باشد، به طبع باید انتظار دریافت مبالغ بیشتر از جانب نصاب متخصص را نیز داشت. به عنوان مثال، دستمزد نصاب ایزوگام پشت بام نسبت به سایر قسمت‌ های ساختمان کاملاً متفاوت است. بنابراین، در تعیین دستمزد نصاب ایزوگام کار، عواملی مانند تجربه، مکان، مساحت کار و سختی اجرا را باید مدنظر قرار دهید.

محاسبه قیمت روز ایزوگام در سال جاری

شرکت گام گستر با هدف کمک به صنعت ایزوگام و فروش و نصب آن، برای محافظت از سطوح مختلف ساختمانی و با رعایت استاندارد های کیفی، تاسیس شده است. هدف این شرکت، جلب رضایت و توجه مشتریان با ارائه محصولات با کیفیت و تامین نیاز بازار است. با توجه به استفاده از متریال و مواد اولیه با کیفیت تر در ایزوگام های دو لایه نسبت به ایزوگام های تک لایه، قیمت آن ها معمولا بالاتر است.

این امر به نظر منطقی می‌ رسد. باید توجه داشت که اختلاف قیمت ناشی از هزینه نصب محصول است. بعضی از فروشندگان قیمت نصب را به طور اتوماتیک به قیمت محصول اضافه می‌ کنند تا مشتری از هزینه نهایی آگاه شود، در حالی که برخی دیگر فقط قیمت خود محصول را اعلام می‌ کنند. ولی در بیشتر موارد، هر دو هزینه را به خریدار اعلام می‌ کنند. اگر شما به دنبال محاسبه قیمت روز ایزوگام در سال جاری هستید، باید به آدرس نمایندگی ما مراجعه کنید، زیرا انواع ایزوگام های ارائه شده توسط شرکت گام گستر، دارای قیمت‌ های بسیار مناسب و اقتصادی می باشند.

چگونگی هزینه زیرسازی و شیب‌ بندی ایزوگام

بهترین نوع ایزوگام برای پشت بام، به عنوان محلی که همواره در معرض جمع شدن آب باران است، ایزوگام هایی هستند که با شیب سطح ارتباط مستقیم دارند. در این حالت، مهمترین مرحله قبل از نصب ایزوگام، آماده سازی و شیب‌ دهی مناسب کف به سوی چاهک‌ ها یا ناودان‌ های خروجی آب است. بنابراین، بهتر است از فروشنده ایزوگام بخواهید در برآورد قیمت ایزوگام، مراحل اجرا و هزینه آماده‌ سازی را هم برآورد کند.

همچنین، در روش های زیرسازی ایزوگام ممکن است نیاز به مصالح ساختمانی مثل چسب داشته باشد. بنابراین، قبل از حضور نصاب ایزوگام کار نیز، بهتر است مصالح مورد نیاز را تهیه کرده و در نظر داشته باشید که قیمت این مصالح نیز بر قیمت نهایی ایزوگام تاثیرگذار هستند. شما می توانید برای اطلاع از چگونگی هزینه زیرسازی و شیب‌ بندی ایزوگام با کارشناسان ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *