جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی ایزوگام در باغستان کرج

نمایندگی ایزوگام شرکت گام گستر افتخار دارد که خدمات ایزوگام در باغستان را با قیمتی باور نکردنی به صورت شبانه‌ روزی به مشتریان ارائه دهد. مشتریان ساکن در باغستان می توانند ایزوگامی ساده با قیمتی بسیار پایین ‌تر را از شرکت گام گستر تهیه کنند. ایزوگام های استفاده شده در این مرکز، توسط سازمان استاندارد تایید و بر روی رول آن نشان استاندارد درج شده است.

۵/۵ – (۱ امتیاز)

ایزوگام در باغستان

فروش انواع ایزوگام در نمایندگی ایزوگام باغستان

 

ایزوگام های پلیمری

حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد از قیرخالص در ایزوگام های پلیمری استفاده می شود. برای تهیه ی این نوع از ایزوگام، قیر و مواد نفتی و چند نوع محصول پتروشیمی دیگر را با هم مخلوط می کنند. مواد دیگری که در این نوع ایزوگام استفاده می شوند، شامل پلی استر ، لایه ی آلومینیوم و تیشو می باشد که ترکیب آن ها لایه ای محکم ایجاد می کند تا از نفوذ هرگونه مواد نفتی و آب جلوگیری کند. نمایندگی ایزوگام در باغستان کرج انواع ایزوگام های پلیمری را با قیمت کارخانه به متقاضیان ارائه می کند.

ایزوگام های دمیده

ماده ی اصلی برای ساخت ایزوگام دمیده، قیر است و برای تهیه آن به یک مازوت یا نفت کوره ای هوا می دمند که دلیل نام گذاری این نوع ایزوگام به همین دلیل است. قیردمیده درجه نفوذ و حساسیت کمتری نسبت به تغییرات دما ودرجه نرمی بیشتری نسبت به قیرخالص دارد. ایزوگام دمیده نسبت به ایزوگام های پلیمری از قدرت، عمر و مقاومت کمتری در برابر آب و مواد نفتی برخوردار است.  

نصب ایزوگام در باغستان

تنها راهی که می توان ایزوگام مرغوب را از نامرغوب تشخیص داد این است که لایه عایق بتواند هر قدرت کششی را تحمل کند و در صورت تا شدن از پشت، ایزوگام دچار شکستگی نشود. این مسئله تا حد زیادی به کیفیت نصب ایزوگام بستگی دارد. نصب ایزوگام در باغستان توسط نصاب های حرفه ای و با استفاده از مرغوب ترین متریال و مواد موجود استفاده می شود. 

به طور کلی عمر ایزوگام را حداکثر ۱۵ سال تخمین میزنند. در صورتی که از مصالح نامرغوب استفاده نشده باشد و نیز ایزوگام مورد نظر بر اثر کنده‌ کاری سوراخ نشود و همچنین به درستی و با دقت کافی بر روی سطوح نصب شده باشد می توان بین ۱۰ الی ۱۵ سال از ایزوگام استفاده کرد. متخصصان حرفه ای نمایندگی ایزوگام در باغستان کرج فرآیند نصب ایزوگام را با دقت بالا و به صورت تخصصی انجام می دهند به طوری که می توان چند سال کارکرد درست و بی نقص آن را تضمین کرد.

تعمیر انواع ایزوگام در منطقه باغستان

خدمات تعمیراتی نمایندگی ایزوگام در باغستان شامل لکه گیری، تعمیرات ایزوگام پشت بام منزل و محل کار یا استخر و هر سطح دیگری می باشد. تعمیر ایزوگام در باغستان در اسرع وقت انجام می شود تا از خرابی و هزینه بیشتر جلوگیری شود. فرآیند تعمیر ایزوگام به یکی از دو روش زیر انجام می شود :

نصب مجدد ایزوگام :

برای مکان هایی مانند پشت بام و خصوصا پشت بام هایی که عایق ایزوگامی آن آسیب زیادی دیده و خرابی های بی شماری نیز دارد، مناسب است. در این روش به صرف وقت و هزینه بیشتری نیاز است اما استحکام آن تضمین شده است. به دلیل هزینه بر و وقت گیر بودن کارهایی ماند کندن ایزوگام , کف سازی , شیب بندی، اکثرا روی ایزوگام کهنه ایزوگام جدید نصب می شود. با این حال کارشناسان مرکز تعمیر ایزوگام در باغستان مراحل تعمیر را به گونه ای انجام می دهند که بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد.

لکه گیری و ترمیم ایزوگام :

روش دیگری که تعمیرکاران نمایندگی ایزوگام در باغستان کرج برای بهسازی عایق بندی پشت بام انجام می دهند لکه گیری و ترمیم ایزوگام است. در این روش به ترمیم و تعمیر بخشی از ایزوگام که خراب و یا آسیب دیده است،پرداخته می شود. این روش بیشتر در مکان هایی مانند اطراف لوله کشی ناودان پشت بام، زیر کولر و… استفاده می شود.

می توان گفت که کاهش زمان تعمیر و قیمت از مزیت های این نوع تعمیرات عایق می باشد. اگر برای تعمیر ایزوگام در باغستان و یا نصب ایزوگام خود نیاز به مشاوره با متخصصان حرفه ای و باتجربه دارید همین حالا با شرکت گام گستر تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *